مردان دارای جای زخم روی صورت از نظر زنان جذاب ترند!

جذابیت جای زخم روی صورت مردان

تشخیص این که چه چیزی شما را مجذوب کسی می کند، سخت و غیر قابل پیش بینی است. گاهی اوقات حس شوخ طبعی، اعتماد به نفس بالا یا چهره خشن می تواند دلیل جذابیت مردان باشد. اما به طور خاص، وقتی صحبت از چهره جذاب یک فرد می شود، زنان به سمت ویژگی های خاص ظاهری افراد از جمله جای زخم کشیده می شوند. برای زنان جذابیت جای زخم روی صورت مردان غیر قابل انکار است. دلیل آن نیز در این مطلب نوشته شده است. به خواندن ادامه دهید.

مطلب مرتبط: چرا مردان عاشق زنان اشتباه می شوند؟

جذابیت جای زخم روی صورت مردان

جذابیت جای زخم روی صورت مردان، رد زخم نشانه قدرت و شجاعت است

قبلا فرهنگ های غربی جای زخم را یک ویژگی منفی در ظاهر افراد می دانستند. در حالی در دیگر فرهنگ ها جای زخم نشانه بلوغ و شجات است. در حالی که حالا بر اساس مطالعات انجام شده، مردانی که رد زخم روی صورت خود دارند، برای زنان غربی جذاب هستند. زیرا به باور این زنان، آن ها قدرت و شجاعت کافی دارند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مرد سیگما؛ ۱۳ خصیصه ای که مردان سیگما را از بقیه متمایز می‌کند!

مردانی که روی صورت خود رد زخم دارند، برای مدتی جذاب هستند

مردان با رد زخم روی صورت خود برای زنان جذاب هستند، زیرا زنان فکر می کنند چنین افراد با ظاهر خشن شخصیتی ریسک‌ پذیر و شجاعت بیشتری نسبت به مردان آرام با پوست صاف و چهره مهربان دارند. در حالی که همین زنان هنگام ازدواج و انتخاب همسر، سعی می کنند مردان محتاط و ظاهر آرام و مهربان را انتخاب کنند.

جذابیت جای زخم روی صورت مردان

جای زخم نمادی از پسر بد در فیلم ها و سریال ها است

از طرفی سریال ها و فیلم ها نیز در جذابیت چنین افرادی بی تاثیر نیستند. مثلا در “اسلحه مرگبار 3” در سکانسی که رنه روسو، در حال مداوای مل گیبسون مجروح بود، فوق العاده جذاب به نظر می رسید.

مطلب مرتبط: مردان خوشتیپ 2022 جهان چه کسانی هستند؟

همچنین می توان صحنه ای از آرواره ها یادآور شد که در آن رابرت شاو و ریچارد درایفس با افتخار رد زخم های ناشی از آرواره های کوسه را روی تن یک دیگر مقایسه می کردند.

جذابیت مردان

در وایکینگ ها نیز شخصیت های نیمه برهنه فیلم، با جای زخم های فراوان، قهرمان داستان هستند. به همین دلیل جای زخم روی صورت مردان باعث جذابیت آن ها می شوند.

همچنین می توانید در این بخش با 4 روش موثر آشنا شوید تا جذابیت خود را به رخ بکشید.

بیشتر بخوانید: جذاب تر شدن؛ 5 راهکار ساده برای جذابیت بیشتر افراد

جذابیت مردان برای زنان

اکثر مردان خجالتی و درونگرا نمی دانند چگونه حس جذابیت خود را به زنان منتقل کنند. چه از طریق زبان بدن، تماس چشمی یا هر راهی که فکرش را می‌کنید. برخی از پسرها آن قدر در ابراز علاقه ضعیف هستند که اصلا نمی توانند با زنان صحبت کنند. اما به خاطر نشان دادن جذابیت مردان برای زنان می توانید به این 4 راهکار موثر توجه کنید.

جنتلمن باشید

یکی از راه ها برای جذابیت مردان، جنتلمن بودن است. اگر مطمئن نیستید چگونه آن مردی باشید که مستقیم جذابیت خود را برای یک زن به نمایش می‌گذرد. این روش یکی از بهترین راهکار ها است که می توانید استفاده کنید. زیرا باعث ایجاد حس خوب هم در ظاهر و هم در باطن شما می شود. در واقع کاری فوق العاده برای تحت تاثیر قرار دادن یک زن است. زن ها طبیعتا دوست دارند مورد حمایت و مراقبت قرار گیرند. جنتلمن بودن نیز حرکت کاملا ظریف است. فرقی نمی‌کند او چقدر از شما می‌داند، شما باید برای او یک جوانمرد باشید. اگر بتوانید کنجکاوی او را تحریک کنید، زودتر به او نزدیک خواهید شد.

مطلب مرتبط: ۹ویژگی بدنی زنان که در ملاقات اول، مردان را بیشتر مجذوب می کند

به احساس درونی و شخیتی خود توجه کنید. باید هم در ظاهر و هم در باطن فردی فوق العاده باشید تا یک زن شما را برای ازدواج انتخاب کند.

همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *