جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

آزمون هویج متفاوت: کدام هویج با بقیه متفاوت است؟

آزمون هویج متفاوت
خواندن 3 دقیقه
3.7
(62)

آزمون هویج متفاوت: اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس هویج متفاوت را در این تصویر شناسایی کنید. کارشناسان ادعا می کنند فقط افراد باهوش می توانند این معما را حل کنند. اکنون با انجام این آزمون مغز و هوش خود را محک بزنید.

معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت بینایی و هوش شما هستند. با انجام این تست ها می توانید هم بینایی خود را به چالش بکشید و هم سرگرم شوید. آیا آماده اید تا بینایی خود را به چالش بکشید پس بیایید شروع کنیم.

برای شما: معمای تصویری ریاضی: باهوش ها جواب این سوال چند میشه؟

آزمون هویج متفاوت؛ هویج متفاوت را تشخیص دهید

کدام هویج متفاوت است

در آزمون هویج پنهان شما می توانید هویج های زیادی را در تصویر ببینید. همه آن‌ها دقیقا شبیه هم هستند به جز یکی. یک از هویج ها از بقیه متفاوت است. چالش این است تا هوبج متفاوت را در تصویر شناسایی کنید. برای حل این معما، باید از ذهن خلاق‌تان استفاده کنید. زیرا جواب سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. بنابراین خوب حواس تان را جمع کنید، چون جواب دقیقا جلوی چشمان شما هست؟!

آیا می توانید 5 تفاوت این دو تصویر را پیدا کنید؟

.

.

.

تست هوش: حل آزمون اشتباه تصویر آینه در 4 ثانیه: مشکل عکس چیست؟

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

.

آزمون تشخیص حیوانات: در عرض 15 ثانیه پروانه، اردک، خفاش و حلزون را پیدا کنید!

جواب آزمون

این تست ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و مهارت هوشی و بینایی شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید هویج متفاوت را پیدا کنید؟

اگر تا هنوز موفق نشدید به برگ های هویج ها دقت کنید. در تصویر زیر هویج متفاوت را مخشص کرده ایم:

هویج متفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون هویج متفاوت لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

بیشتر بخوانید: 

تست بینایی جذاب: آیا می توانید مومیایی چشم قرمز را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

تست بینایی حیوانات پنهان؛ در این تصویر چند شیر وجود دارد؟

آزمون هوش مرده: اگر باهوشی بگو چه کسی مرده است؟

آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 62

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان