جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.7
(6)

همه ما دوست داریم در محیط کاری و بین همکاران خود محبوب و دوست داشتنی باشیم، به خصوص زمانی که تیمی کار می کنیم و بیشتر با هم سر و کار داریم. وقتی در محیطی هستید که همه به شما توجه می کنند و مورد قبول آن ها هستید، روحیه بهتری دارید. از طرفی می توانید کارکرد بهتری نیز داشته باشید. بنابراین اگر هنوز نمی دانید چطور به محبوبیت بین همکاران خود دست پیدا کنید این 5 راهکار به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تکنیک های بازاریابی خرده فروشی؛ ۹ ترفند که احتمال فروش را افزایش می‌دهد!

زمان استراحت بپرسید آیا قهوه می خواهند یا خیر

اگر می‌خواهید بین همکاران خود محبوب شوید، بیشتر با همکاران خود تعامل کنید. مثلا می توانید هنگام استراحت وقتی برای خود قهوه می آورید، از آن ها نیز بپرسید آیا قهوه می خواهند؟! این کار باعث نزدیکی بیشتر شما با همکاران تان می شود. همچنین شما باید بدانید چه کسی چه نوع چای یا قهوه دوست دارد، این گونه به آن ها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند.

مطلب مرتبط: با رعایت این 10 نکته رفتاری حرفه‌ای در محیط کار داشته باشید!

در محیط کار همیشه لبخند بزنید

محبوبیت بین همکاران

روی حالات صورت خود کار کنید، زیرا هیچ کس چهره ی غمگین را دوست ندارد. داشتن چهره ای خندان نشان دهنده لذتی است که شما از کار خود می برید. در واقع با لبخند زدن شما احساس شادی را به دیگران هم منتقل می کنید. استفاده از احساسات رایگان و ساده است. اگر هیچ وقت لبخند بر لب ندارید، همکارانتان فکر می کنند، فردی جدی هستید که نمی خواهید با دیگران تعامل داشته باشید. در حالی که برای محبوبیت بین همکاران خود نیاز دارید تا خوشحال باشید و لبخند بزنید.

به صحبت های آن ها گوش کنید

بیشتر بخوانید: کارهای ممنوعه در محیط کار: 6 کاری که نباید در محل کار انجام دهید

شما باید همیشه به صحبت اطرافیان خود گوش دهید. این مورد شامل همکاران شما نیز می شود. اگر به حرف‌های کسی گوش ندهید، نه تنها احساس می‌کنید که از محیط کار و دیگران جدا شده‌اید، بلکه در نهایت هیچ کسی با شما صحبت نخواهند کرد. اگر در محیط کار از کسی در مورد بیماری او یا یکی از اعضای فامیلش می شنوید یا می گوید تصمیم دارد چیزی بخرد، روز بعد در مورد آن بپرسید. در حالی که شاید این موضوعات پیش پا افتاده هستند اما برای دیگران این کارهای کوچک با ارزش هستند و شما را به آن ها نزدیک تر می کند.

مطلب مرتبط: 6 عبارت از زبان مدیران که انگیزه کارمندان را به نابودی می‌کشاند!

در جمع همکاران خود حضور داشته باشید

محبوبیت بین همکاران

اگر همکارتان از شما می‌خواهد در اواسط ساعات کاری برای خوردن چای یا دیدن یک مکان نزدیک محیط کاری او را همراهی کنید، این کار را انجام دهید! رد کردن درخواست آن ها برای یک یا دو بار، مشکلی ندارد، اما اگر همیشه دعوت آن ها را رد کنید، در نهایت دیگر هیچ وقت شما را دعوت نخواهند کرد. آن وقت هرگز به یاد شما نخواهند بود.

مطلب مرتبط: 6 روش فوق العاده برای کنار آمدن با رییسی که مدیریت ذره بینی دارد!

برای محبوبیت بین همکاران تان، خود واقعی تان باشید

خود واقعی تان باشید. مهم نیست فرد ایده ال به نظر شما چه شخصیتی دارد، این مهم است که باید خود واقعی تان را به دیگران نشان دهید. اگر بخواهید از دیگران تقلید کنید، دوستان خود را از دست خواهید داد. از طرفی به شما برچسب اختلال دو شخصیتی خواهند زد. اگر بخواهید شبیه کسی رفتار کنید که نیستید، خیلی زود همه از شما دوری خواهند کرد.

مطلب مرتبط: ۵ ترفند روانشناختی که کمک تان می کند در مذاکره برای حقوق تان عالی عمل کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان