جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
61 بازدید

آزمون شناسایی دزد؛ فقط یک نابغه می تواند دزد را در این تصویر تشخیص دهد

آزمون شناسایی دزد
خواندن 5 دقیقه
4
(145)

آزمون شناسایی دزد! آیا می توانید در این تصویر دزد را شناسایی کنید؟ تصویر سناریوی از یک بیمارستان را نشان می دهد. شما می توانید یک بیمار، یک دکتر و دو پرستار را ببینید. بیمار بیهوش است اما دکتر و پرستارها خوشحال به نظر می رسند، ظاهرا بیمار را از مرگ نجات داده اند. به هر حال، در اتاق فردی در حال دزدیدن است. اکنون ما از شما می خواهیم تا دزد را شناسایی کنید؟

مطلب مرتبط: تست بینایی حیوانات پنهان؛ در این تصویر چند شیر وجود دارد؟

آزمون ها و سوالات هوش نیازمند توجه و دقت زیادی به خود سوال و تصویر است. حل این گونه معماها می تواند، سبب افزایش بیشتر تمرکز در شما شود. همان گونه که جسم به ورزش نیاز دارد، مغز ما نیز نیاز به ورزش دارد. امروز با کمک آزمون شناسایی دزد می توانید مغز خود را به چالش بکشید و کمی سرگرم شوید.

برای شما: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

آزمون شناسایی دزد؛ کدام یک دزد است؟

دزد کیست؟

در تصویر آزمون شناسایی دزد شما می توانید شخصی را ببینید که روی تختی در بیمارستان بیهوش است. بالای سر او دو پرستار و یک دکتر ایستاده اند. آن‌ها خوشحال به نظر می رسند، ظاهرا توانسته اند بیمار را از خطر مرگ نجات دهند. در این میان شخصی در حال دزدی است. چالش این است تا دزد را در این تصویر تشخیص دهید.

جذاب: تست هوش تصویری سخت؛ آیا می توانید 5 تفاوت این دو تصویر را شناسایی کنید؟

حالا، قبل این که شروع کنید برای 3 ثانیه چشمان تان را ببندید بعد با دقت تصویر را بررسی کنید. حواس تان به شواهد و سرنخ های موجود در تصویر باشد، زیرا جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد.

.

.

تست هوش: آزمون هوش مرده: اگر باهوشی بگو چه کسی مرده است؟

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی دزد را انجام دهید. شاید فکر کنید چرا؟

برای باهوش ها: معمای تشخیص رئیس؛ در 7 ثانیه حدس بزنید رئیس کیست؟

این گونه آزمون ها روش آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا موفق شدید دزد را شناسایی کنید؟ دزد کیست؟ 

جواب آزمون شناسایی دزد

آزمون ها، پازل ها و معماها همواره یک راه عالی و سرگرم کننده برای محک زدن مهارت های هوش و مغز ما هستند. زیرا این معماها ذهن ما را مجبور می سازد تا خارج از چارچوب معمولی خود فکر کند. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جذاب: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

جواب آزمون شناسایی دزد

پاسخ آزمون شناسایی دزد: بله، پرستار مو طلایی دزد است. او در حال دزدیدن ساعت بیمار است، چقدر بد. به هر حال، اگر توانستید دزد را تشخیص دهید، به شما تبریک می گوییم. واقعا از هوش عالی برخوردارید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

بازی کنید

پازل ها و معماها مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند، برخی دشوار هستند، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد.

معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 145

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان