جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

راهنمای ساخت سایت بدون کدنویسی توسط سایت ساز زرین (تضمینی)

راهنمای ساخت سایت بدون کدنویسی 
خواندن 7 دقیقه
5
(2)

راهنمای ساخت سایت بدون کدنویسی 

امروزه با توجه به افزایش قیمت ساخت سایت و زمان گیر بودن یادگیری دانش کد نویسی، اکثر افراد به دنبال ساخت سایت بدون کدنویسی هستند. شاید قبل از هر چیزی دوست دارید جواب سوال آیا من می توانم بدون کد نویسی سایت طراحی کنم؟ را بدانید، جواب این سوال بله است. شما فقط باید از برخی خدمات طراحی وب آنلاین استفاده کنید که در ادامه همه ی آن ها را بررسی خواهیم کرد. چند سال پیش، ساختن یک وب‌سایت کار بسیار دشواری بود، زیرا شما باید قالب‌های اولیه می ساختید و چندین خط کد نویسی می کردید. اما در حال حاضر، هر کسی می تواند وب سایت زیبایی را به راحتی با خدمات طراحی سایت شرکت سایت ساز زرین ایجاد کند.

اگر هیچ مهارت برنامه نویسی ندارید و می خواهید یک وب سایت بسازید، خدمات زیادی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت بدون کدنویسی کمک کند. این خدمات سیستم های کاربردی و مناسبی هستند که به عنوان سازندگان وب سایت شناخته می شوند.

 

راهنمای گام به گام ساخت سایت بدون کد نویسی

برای ایجاد یک وب سایت بدون نوشتن حتی یک خط کد، باید مراحل زیر را دنبال کنید. برای تکمیل این مراحل لازم نیست از هیچ مهارت کدنویسی یا تجربه طراحی وب استفاده کنید زیرا این مراحل برای افرادی است که دانش کدنویسی ندارند یا نمی خواهند با کدنویسی وب سایت بسازند.

بهترین سایت ساز ها برای ساخت سایت بدون کدنویسی

قبل از هر چیزی باید سیستم مدیرت محتواcmc سایت خود را انتخاب کنید. در این قسمت آن ها را نام برده و بهترین آن ها یعنی وردپرس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  1. WordPress
  2. Wix
  3. Weebly
  4. JOOMLA
  5. DRUPAL
  6. و …

وردپرس

اگه به دنبال ساخت سایت بدون کدنویسی هستید که بیشترین کارایی و آسان تر از همه باشد. ما به شما وردرپرس را معرفی می کنیم. وردپرس ابزاری بسیار قدرتمند است که سایت های بزرگی از آن برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند. شما می توانید با استفاده از وردپرس هر امکانات و قابلیتی که می خواهید بدون کدنویسی ایجاد کنید.

وردپرس جدیدترین و بهترین ویژگی های توسعه وب را ارائه می دهد. با استفاده از وردپرس تمام ابزارهای طراحی سایت را در اختیار خواهید داشت و می توانید به راحتی یک وب سایت کاملا سفارشی ایجاد کنید. همچنین بدون هیچ مشکلی می توانید طراحی وب خود را با HTML، CSS و JS انجام دهید.

در ادامه به مراحل ساخت سایت بدون کدنویسی خواهیم پرداخت.

1- ثبت نام کنید

بعد از انتخاب سیستم مدیریت محتوای خود باید در آن ثبت نام کنید.(ثبت نام در تمامی آن ها رایگان است).

شما می توانید با استفاده از یک ایمیل ثبت نام خود را کامل کنید.

2- یک قالب مناسب انتخاب کنید

یک قالب مناسب برای وب سایت خود انتخاب کنید. قالب باید مطابق با نیازها کاربران و نیازهای کسب و کار شما باشد. همچنین قالب شما باید به گونه ای باشد که بتوانید هر تغییری که می خواهید روی آن اعمال کنید.

3- یک نام دامنه انتخاب کنید

اگر می خواهید یک وب سایت با کارایی بالا ایجاد کنید، انتخاب یک نام دامنه عالی بسیار مهم است. بسیاری از طراحان وب آنلاین زیر دامنه های رایگان ارائه می دهند. اگر می خواهید به صورت آزمایشی یک سایت طراحی کنید، انتخاب یک دامنه رایگان می تواند گزینه مناسبی باشد.

اما اگر می خواهید سایت اصلی خود را طراحی کنید. حتما یک دامنه اختصاصی برای خود بخرید. برای خرید دامنه می توانید از شرکت های فروش دامنه استفاده کنید.

4- هاست مناسب انتخاب کنید

بعد از خرید دامنه نوبت به مرحله انتخاب هاست می رسد. برای شروع نیازی به خرید هاست اختصاصی ندارید و می توانید از هاست های اشتراکی ارزان قیمت استفاده کنید تا در آینده در صورت نیاز آن را افزایش دهید.

راهنمای ساخت سایت بدون کدنویسی

5- وب سایت خود را طراحی کنید

طراحی سایت آن قدر ها هم که فکر می کنید کار آسانی نیست. این مرحله نسبت به تمام مراحل بالا زمان بیشتری را برای تکمیل نیاز دارد. شما می توانید با استفاده از ابزارهای قدرتمندی که توسط سازندگان وب سایت ارائه شده است (وردپرس)، سایت خود را طراحی کنید.

برای شروع ابتدا صفحه اصلی سایت را طراحی کنید و بعد آن به سراغ صفحات دیگر سایت بروید.

شما باید آیکون‌ها، فونت‌ها، تصویر ها، طرح‌بندی‌ها، پس‌زمینه‌ها و بسیاری از عناصر طراحی را با توجه به کسب و کار خود و نیاز کاربر انتخاب کنید.

6- اضافه کردن محتوا

اکنون مقداری محتوا به وب سایت خود اضافه کنید. می توانید محتوایی تشکیل شده از عکس، فیلم، مقاله و غیره را به وب سایت خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که آپلود می کنید نباید حاوی محتوای کپی، بدافزار یا موارد دیگری باشد که می تواند به سرور و سئو شما آسیب برساند.

7- راه اندازی سئوی وب سایت

گام بعدی این است که سئو سایت (بهینه سازی موتور جستجو) را برای وب سایت خود را راه اندازی کنید. اگر می خواهید سایت خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دهید،برای شروع از محتوای با کیفیت، متا تگ ها و برخی تنظیمات سئوی دیگر استفاده کنید.

8- وب سایت خود را منتشر کنید

آخرین مرحله انتشار وب سایت است. به طور منظم محتوای خود را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را به روز رسانی کنید. وقتی متوجه شدید که وب سایت شما آماده انتشار است، این کار را انجام دهید و منتظر نتایج بی نظیر آن باشید.

شرکت سایت ساز زرین
شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان و ایران با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت طراحی سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

منبع: سایت ساز

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان