جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

آزمون بینایی سگ پنهان: آیا می توانید در 10 ثانیه سگ را در میان خرس های قطبی پیدا کنید؟

آزمون بینایی سگ پنهان
خواندن 4 دقیقه
3.3
(31)

آزمون بینایی سگ پنهان! اگر احساس می کنید یک روز خسته کننده دارید، پس این آزمون بینایی را انجام دهید. چالش این است تا در طول 10 ثانیه یا کمتر سگ پنهان شده در میان خرس های قطبی را تشخیص دهید. با انجام این تست بینایی، هم سرگرم شوید و هم چشمان خود را محک بزنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از تصاویر چشمان شما را فریب می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، این جادوی توهمات نوری است. توهمات نوری تصاویری عجیب و جذابی هستند که در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. یک توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد و… باشد. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. همچنین آن‌ها ورزش سالمی برای مغز ما نیز محسوب می شوند.

برای شما: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

آیا آماده تا بینایی خود را محک بزنید؟

آزمون بینایی سگ پنهان

در تصویر بالا گروهی غیر قابل شمارش از خرس های قطبی خوشحال را می بینید. اما جایی در این تصویر چیزی دیگری نیز وجود دارد، یک سگ که به خوبی در میان خرس ها استتار کرده است. چالش این است که در طول 10 ثانیه یا کمتر سگ را پیدا کنید. آیا می توانید سگ را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟

سگ را پیدا کنید

.

.

جذاب: معمای تشخیص رئیس؛ در 7 ثانیه حدس بزنید رئیس کیست؟

.

.

سرنخ: سگ در سمت چپ تصویر پنهان است.

.

.

تست هوش: تست تشخیص قاتل مادر: چه کسی مادر را به قتل رسانده است!؟

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

عجله کنید، فقط چند ثانیه باقی مانده است.

.

.

برای باهوش ها: آزمون تشخیص همسر مرد: به نظر شما کدام یک همسر مرد است؟

.

10 ثانیه شما تمام شد.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون این آزمون بینایی سگ پنهان را حل کنید. آیا توانستید تست بینایی سگ پنهان را حل کنید؟ به کسانی که سگ را پیدا کرده اند تبریک می گوییم، همانطور که در بالا گفته شد، شما مهارت های بینایی عالی دارید.

جواب

اگر تا هنوز موفق به پیدا کردن سگ نشدید به تصویر زیر نگاه کنید:

سگ پنهان

جواب آزمون بینایی سگ پنهان: همان گونه که گفتیم سگ در سمت چپ تصویر پنهان شده است، با گوش های نوک تیزش می توان آن را از خرس های قطبی تشخیص داد.

برای شما:  آزمون شناسایی رژ لب: 3 ثانیه فرصت دارید تا رژ لب پنهان در تصویر را تشخیص دهید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی سگ پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: 

پازل مرگ: اول چه کسی می میرد؟!

تست شناسایی حرف F: فقط تیزبین ها می توانند در 6 ثانیه حرف F را پیدا کنند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 31

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان