جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.3
(237)

موارد زیادی در مورد دکوراسیون خانه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، از انتخاب وسایل خانه گرفته تا رنگ و موقعیت قرارگیری آنها. هر تصمیم کوچکی که می‌گیرید روی زیبا‌تر دیده شدن خانه نقش دارد.  به همین دلیل لازم است دقت به خرج دهید و از اشتباهاتی که منجر نازیبا شدن فضای خانه می‌شوند، پرهیز کنید. در این نوشتار چند مورد از اشتباهات دکوراسیون خانه را خواهیم دید.

مطلب مرتبط: بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه: معرفی 8 ترکیب فوق العاده

اشتباه رایج در دکوراسیون خانه؛ استفاده از مبلمان تیره در فضاهای کوچک

ممکن است دکوراسیون یک فضای کوچک چالش برانگیز باشد، اما آن قدر ها هم سخت نیست. فقط کافی است وسایل را با تناسب فضا انتخاب کنید. به سمت مبلمان‌های بزرگ، حجیم و تیره نروید. همچنین وسایل بزرگ با رنگ های تیره فضا را کوچک‌تر نشان می دهد.

وقتی صحبت از آپارتمان‌های کوچک است، باید به سراغ پارچه‌های سبک‌تر و روکش‌های روشن بروید تا فضا بزرگتر به چشم بیایید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ نکته کاربردیِ دکوراسیون داخلی که کمک‌تان می‌کند خانه‌ای متفاوت داشته باشید!

انتخاب وسایل داخل خانه

وسایل خانه

قبل از انتخاب مبلمان هیچ وسیله جانبی خریداری نکنید. سعی کنید اندازه همه وسایل را با توجه به اندازه اتاق و فضای داخلی خود انتخاب کنید.

به جنس مبلمان توجه کنید. برای صرفه جویی در هزینه از خریدن جنس بی کیفیت خودداری کنید. مبلمان محکم و راحت بخرید تا بتوانید چندین سال از آن ها استفاده کنید.

بی توجهی به رنگ و انتخاب وسایل، به کاربردی بودن وسایل توجه کنید. به طور مثال می توانید، از مبلمان های چند منظوره استفاده کنید.

مطلب مرتبط: با نظافت صحیح تلویزیون به افزایش طول عمر آن کمک کنید

اشتباه رایج در دکوراسیون خانه؛ نورپردازی داخلی خانه

هنگامی که خانه خود را طراحی و دکور می کنید، حتما نورپردازی را در نظر بگیرید. به تنظیم چندین لایه نور در ارتفاعات مختلف توجه کنید.

از آویزان کردن تصاویر و تابلوهای زیاد روی دیوار خودداری کنید. تابلوهای زیاد فضا را شلوغ و نامرتب نشان می دهد. برای هر عکس یک دیوار را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: فنگ شویی آشپزخانه؛ به کمک این ۹ نکته سلامتی و برکت خلق کنید!

از شلوغی بیش از حد بپرهیزید

به هم ریختگی خانه باعث ایجاد حس اضطراب در افراد می شود. سعی کنید کمد و کابینت های مخفی زیر پله ایجاد کنید تا بیشتر وسایل را داخل جا دهید.

سعی کنید سیم های تلویزیون یا دیگر وسایل الکترونیکی را مخفی کنید تا از شلوغ به نظر رسیدن فضا جلوگیری شود.

مطلب مرتبط: 6 ایده دکوراسیون اتاق دخترانه برای تغییر فضای اتاق خواب

اشتباه رایج در دکوراسیون خانه؛ رنگ دیوارها را به بعد از خرید وسایل موکول کنید

اکثر افراد هنگام دکور خانه ابتدا رنگ دیوارها را انتخاب می کنند. در حالی که باید اول رنگ وسایل را انتخاب کنند. سپس با توجه به ترکیب رنگ های داخلی، رنگ دیوارهای اتاق را انتخاب کنند.

هرگز همه وسایل را با هم نخرید. سعی کنید ابتدا مبلمان را بخرید، سپس باقی وسایل را خریداری کنید. زیرا ممکن است، فضای کافی برای جا دادن همه وسایل نداشته باشید و فقط پول‌تان را هدر دهید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 237

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان