تست تشخیص قاتل مادر: چه کسی مادر را به قتل رسانده است!؟

توسطسهراب شهریار

بهمن ۱۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۱ , , , , ,
تست تشخیص قاتل مادر

تست تشخیص قاتل مادر: باید باهوش باشید تا بتوانید این معما را حل کنید. تصویر یک صحنه قتل را نشان می دهد. مادری غرق در خون روی زمین افتاده و سه کودک بالای سرش ایستاده اند. یکی از این کودک ها قاتل مادر است. چالش این است تا نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی مادر را به قتل رسانده است. آیا می توانید قاتل مادر را شناسایی کنید؟

جذاب: آزمون شناخت قلب: چه کسی 2 قلب دارد؟

اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید، پس با تست تشخیص قاتل مادر خود را بیازمایید. برخی از تحقیقات جدید نشان می دهد، تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید. پس معطل چه هستید؟ بیایید شروع کنیم.

برای شما: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

تست تشخیص قاتل مادر

تصویر تست تشخیص قاتل مادر سناریوی عجیب وحشتناکی را نشان می دهد. مادری غرق در خونش روی زمین افتاده است و سه کودک بالای جنازه اش ایستاده اند. یکی از این کودک ها قاتل مادر است! آیا می توانید قاتل مادر را تشخیص دهید؟ به نظر شما چه کسی مادر را به قتل رسانده است؟ حالا لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. بعد با دقت به عکس نگاه کنید و نظر به شواهد موجود در تصویر بگویید کدام کودک مادر را به قتل رسانده است!

قاتل مادر کیست؟

جذاب: آزمون تشخیص همسر مرد: به نظر شما کدام یک همسر مرد است؟

.

.

.

.

برای شما:  معمای تشخیص رئیس؛ در 7 ثانیه حدس بزنید رئیس کیست؟

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و تست های چون تست تشخیص قاتل مادر را حل کنید.

خوب، آیا توانستید قاتل مادر را شناسایی کنید؟ کدام کودک مادر را به قتل رسانده است؟

تست هوش: پازل مرگ: اول چه کسی می میرد؟!

جواب تست

اگر موفق شدید تست تشخیص قاتل مادر را حل کنید، به شما تبریک می گوییم. واقعا از هوش خارق‌العاده ای برخوردارید. به هر حال، بیایید تصویر را بررسی کنیم(از سمت چپ به راست):

  • کودک اول: بر روی پیراهن او قطرات سرخ/قرمز رنگی دیده می شود. آیا می تواند خون باشد؟ نه فقط رنگ قرمز است.
  • کودک دوم: آیا او قاتل است؟ زیرا در دستش یک اسلحه دارد! نه او هم قاتل نیست، اسلحه او یک بازیچه است.
  • کودک سوم: بر روی پیراهن و دهن او قطرات خون وجود دارد. بنابراین او قاتل مادر است، چقدر بد!

برای باهوش ها: آزمون شناسایی زندانی فراری: فقط یک نابغه می تواند زندانی فراری را تشخیص دهد!

جواب تست تشخیص قاتل مادر: کودک اولی از سمت راست قاتل مادر است. به تصویر زیر دقت کنید:

قاتل مادر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص قاتل مادر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جذاب: آزمون بینایی گوجه فرنگی: آیا می توانید گوجه فرنگی را در 9 ثانیه در بین گیلاس ها پیدا کنید؟

فواید تست هوش

پازل ها و معماها مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند، برخی دشوار هستند، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

بازی کنید

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 48

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *