جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

آزمون شناسایی رژ لب: 3 ثانیه فرصت دارید تا رژ لب پنهان در تصویر را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی رژ لب
خواندن 5 دقیقه
3.4
(34)

امروز آزمون شناسایی رژ لب از شما می خواهد تا در طول 3 ثانیه رژ لب پنهان داخل تصویر را پیدا کنید.

این آزمون شگفت انگیز گروهی از زنان را به نشان می دهد که به نظر برای خرید لباس و وسایل آرایشی به این فروشگاه آماده اند. برخی مشغول انتخاب لباس هستند، عده ای به سمت پیشخوان برای پرداخت پول می روند. دو نفر نیز بر سر یک کفش در حال دعوا هستند. اما آنچه مهم است رژ لبی است که باید پیدا کنید.

فراموش نکنید که تنها تعداد معدودی توانسته اند رژ لب را در 3 ثانیه تشخیص دهند، آیا شما هم جزء این افراد خواهید بود؟ خیلی از خودتان مطمئن هستید، پس بیایید و شروع کنیم!

بازی کنید: تست تشخیص قاتل مادر: چه کسی مادر را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی رژ لب

آزمون شناسایی رژ لب

به تصویر نگاه کنید و تمام جزئیات را از نظر بگذرانید. هرچند پیدا کردن رژ لب یک چالش است، اما چالش واقعی یعنی پیدا کردن رژ آن هم تنها در 3 ثانیه!

حتما شما هم تجربه خستگی روحی را دارید. بله خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر توانایی ذهنی تاثیر مخربی دارد. با ادامه چنین وضعیتی حتی سلامت روحی و جسمی شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اگر این اواخر بیشتر از هر وقت دیگر، چنین حسی دارید، باید به فکر راه حل باشید.

برای رفع خستگی روحی ابتدا چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. سپس شروع به انجام فعالیت های مورد علاقه خود کنید. موسیقی گوش کنید، کتاب بخوانید یا به قدم زدن بروید. حتی می توانید دوستان خود را به دورهمی دعوت کنید. اما آنچه بهتر از هر چیزی ذهن و فکر شما را آرام می کند، حل معماها و آزمون های جذاب و چالش برانگیز است.

تفریح و سرگرمی: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

آزمون های چالش برانگیز مانند آزمون شناسایی رژ لب، مغز شما را وادار می کند تا همه چیز را رها کرده و به دنبال پاسخ بگردد. می دانید که انسان ها ذاتا به دنبال پیروزی هستند. پس اگر در حل چالش ها پیروز شوید، حس بهتری خواهید داشت. بنابراین برای ایجاد این حس مثبت تلاش کنید:

حالا بیایید به حل آزمون بپردازیم. آماده اید؟

پس 3 ثانیه زمان شما شروع شد!

.

.

برای حل کردن آزمون شناسایی رژ لب عجله کنید!

آیا توانستید پیدایش کنید؟

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

زمان شما به پایان رسید!

اگر موفق به تشخیص رژ لب شده اید، پس به شما تبریک می گوییم. شما جز نوابغی هستید که به این آزمون دشوار پاسخ درست داده است. اما اگر هنوز رژ لب را پیدا نکرده اید، مشکلی نیست، بیایید تا پازل مرگ را حل کنیم.

همچنین در پایین صفحه می توانید به پاسخ آزمون امروز دست پیدا کنید. اگر دوست دارید یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنید، پس سراغ آخر صحفه نروید. یک بار دیگر تلاش به خرج دهید تا رژ را پیدا کنید. اما اگر از جستجو خسته شده اید، پس بیایید با هم جواب را ببینم.

این بازی: آزمون شناسایی زندانی فراری: فقط یک نابغه می تواند زندانی فراری را تشخیص دهد!

پاسخ آزمون شناسایی رژ لب

شما سه ثانیه یا کمتر فرصت داشتید تا رژ لب را در بین انبوه وسایل داخل تصویر تشیخص دهید. مسلما کار سختی بوده اما رژ لب آن قدر پیش چشمان شما قرار داشت که اگر کمی دقت می کردید خیلی زود پیدایش می کردید.

حالا به تصویر زیر نگاه کنید!

آزمون شناسایی رژ لب

به سمت چپ تصویر نگاه کنید، به دست زنی که جعبه کفش را روی دست خود بلند کرده است. به ساق دست او نگاه کنید، رژ لب آنجا است، دقیقا رو به روی چشمان شما! شما به کدام قسمت تصویر برای پیدا کردن رژ گشته اید؟ در حالی که آن رژ قرمز خوش رنگ مقابل چشمان شما قرار داشت.

بازی کنید: آزمون بینایی گوجه فرنگی: آیا می توانید گوجه فرنگی را در 9 ثانیه در بین گیلاس ها پیدا کنید؟

ناراحت نباشید، سعی کنید به معماها و پازل های بعدی جواب درست بدهید. 😊

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی رژ لب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 34

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان