جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
61 بازدید

پازل: چه کسی اول می میرد؟

پازل مرگ
خواندن 4 دقیقه
3.8
(70)

پازل مرگ: آزمون امروز شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی اول در این تصویر می میرد! به این سوال پاسخ دهید و مغز خود را محک بزنید. این آزمون ها و پازل ها راه عالی برای آزمایش مهارت های هوشی شما هستند. پس حالا در طول 6 ثانیه تشخیص دهید ابتدا چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

بازی کنید: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. با کمک پازل مرگ، شما می توانید ذهن و مغز خود را بیازمایید. چون این گونه پازل ها سرعت و عملکرد مغز ما را بهتر می کنند. آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

جذاب: آزمون شناسایی زندانی فراری: فقط یک نابغه می تواند زندانی فراری را تشخیص دهد!

پازل مرگ؛ اول چه کسی می میرد؟

اول چه کسی می میرد؟

تصویر پازل مرگ سناریوی خطرناکی را نشان می دهد. دو خانم- یک پیرزن و یک زن جوان- به جان هم افتاده اند و می خواهند یکدیگر را بکشند. در این میان مردی نیز در میان آن‌ها ایستاده است، ظاهرا می خواهد اوضاع را کنترل کرده و از جنگ جلوگیری کند. خوب به هر حال، اگر زن جوان به پیرزن حمله کند یا برعکس، اول چه کسی می میرد؟ در مجموع چه کسی کشته خواهد شد؟

اکنون با حواس جمع یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید و به این پازل پاسخ دهید. به نظر شما چه کسی اول می میرد؟ به یاد داشته باشید فقط 6 ثانیه زمان دارید. همچنین جواب در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

برای شما: آزمون شناخت همسر زن: کدام یکی از این 2 مرد، شوهر زن است؟

.

.

.

.

.

.

.

تست هوش: معمای شناسایی احمق: کار کدام یک احمقانه است؟

جواب پازل

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون پازل مرگ را حل کنید.

خوب به هر حال، 6 ثانیه شما به پایان رسیده است. آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی اول می میرد؟ کارشناسان می گویند فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این پازل را حل کنند. حالا بیایید با هم جواب را ببینیم. حدس می زنیم شوکه خواهید شد!

جذاب: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: در 4 ثانیه بگویید چه کسی به همسر خود خیانت می کند؟

جواب پازل مرگ

جواب پازل مرگ: بله کاملا درست است، مردی که در وسط دو زن ایستاده است اول می میرد. در صورتی که یکی از زن ها حمله کند او اولین کسی خواهد بود که جانش را از دست می دهد، زیرا هیچ چیزی برای دفاع کردن از خود ندارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل مرگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

فواید حل پازل ها

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و آزمون ها به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های مغز را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

بازی کنید

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 70

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان