جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

تست شناسایی حرف F: فقط تیزبین ها می توانند در 6 ثانیه حرف F را پیدا کنند!

تست شناسایی حرف F
خواندن 4 دقیقه
3.7
(35)

تست شناسایی حرف F: مهارت بینایی شما چقدر خوب است؟ اگر فکر می کنید چشمان به تیزبینی و دقت عقاب دارید پس قطعا این تست بینایی را امتحان کنید. چالش این است تا در طول 6 ثانیه یا کمتر حرف F را در میان E ها پیدا کنید.

بازی کنید: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

داشتن چشم های تیزبین یکی از بهترین نعمت های است که هر فردی می خواهد داشته باشد. برخی ها ذاتا دارای چنین ویژگی هستند و برخی دیگر با تمرین زیاد آن را بدست می آورند. تست های بینایی و توهمات نوری مانند تست شناسایی حرف F نیز از جمله آزمون های است که می تواند به بهبود مهارت بینایی شما کمک کند. پس منتظر چه هستید، بیایید شروع کنیم.

برای شما: آزمون شناخت همسر زن: کدام یکی از این 2 مرد، شوهر زن است؟

تست شناسایی حرف F

حرف F را پیدا کنید

تصویر ردیف ها و ستون های از حرف E را نشان می دهد، گیج کننده است. اما جایی در این تصویر گیج کننده حرف F قرار دارد که شما باید آن را در طول 7 ثانیه شناسایی کنید. اکنون با انجام این تست بینایی هم سرگرم شوید و هم چشمان خود را محک بزنید. به یاد داشته باشید، جواب در پایان صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

پیشنهاد می کنیم، قبل اینکه شروع کنید، لحظه ای چشمان تان را ببنید و به مدت 3 ثانیه تمرکز کنید. بعد سه ثانیه به سمت تصویر نگاه کنید و سعی کنید F را تشخیص دهید.

جذاب: آزمون شناسایی زندانی فراری: فقط یک نابغه می تواند زندانی فراری را تشخیص دهد!

.

.

.

.

تست هوش: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: در 4 ثانیه بگویید چه کسی به همسر خود خیانت می کند؟

توهمات نوری یک راه عالی برای آزمایش و به رخ کشیدن مهارت های بینایی شماست. شما می توانید چالش های مانند تست شناسایی حرف F را با دوستان یا اعضای خانواده خود امتحان و برای آن‌ها ثابت سازید که چقدر بینایی شما عالی است. همچنین مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری برای بهبود مهارت های بصری و افزایش توانایی های مغز عالی هستند. با تمرین منظم، می توانید به سرعت ضریب هوشی خود را بالا ببرید.

6 ثانیه شما تمام شد. آیا موفق شدید حرف F را پیدا کنید؟

برای باهوش ها: آزمون شناسایی مادر بیخیال: کدام کودک خواهد مرد؟

جواب

این تست ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست های بینایی به طور منظم، چشم ها و مهارت بینایی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال اگر به این بخش رسیده اید یعنی یا به پاسخ خود شک دارید یا هم تا هنوز موفق نشدید. نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

F پنهان

جواب تست شناسایی حرف F: در تصویر 9 ردیف و 20 از حرف E وجود دارد، حرف F در ستون سوم از ردیف هفتم قرار دارد.

جذاب: آزمون بینایی گوجه فرنگی: آیا می توانید گوجه فرنگی را در 9 ثانیه در بین گیلاس ها پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شناسایی حرف F لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی کنید

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

چالش تشخیص چهره زن: 10 ثانیه زمان برای حل این آزمون بینایی!

تست دقت چشم: آیا می توانید در 7 ثانیه عینک روی فرش را پیدا کنید؟

آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

آزمون بینایی پروانه پنهان: در 9 ثانیه بگویید پروانه کجاست!

معمای زن میلیونر: در این تصویر کدام زن یک میلیونر است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 35

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان