آزمون بینایی هوش دیداری: 15 ثانیه وقت دارید تا خرگوش داخل تصویر را پیدا کنید!

آزمون بینایی هوش دیداری

آیا شما هم جذب تصویر جذاب پیش روی خود شده اید یا از این که می خواهید خود را به چالش بکشید آزمون بینایی هوش دیداری را انتخاب کرده اید؟ اگر به سوال دوم پاسخ مثبت داده اید، پس به دنبال هیجان هستید. ما نیز می خواهیم شما را به چالش بکشیم، باید خرگوش بازیگوش را در این تصویر زیبا پیدا کنید. حالا بیایید کمی سختش کنیم، پیدا کردن خرگوش به تنهایی آسان است ولی اگر بگوییم 15 ثانیه زمان دارید تا خرگوش را پیدا کنید چه؟

بازی کنید: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

حتما دو دل شده اید که ادامه دهید یا نه! ولی فکر می کنم باید مهارت ذهنی و تیزبینی خود را محک بزنید. تنها راه حل سنجش این توانایی نیز حل آزمون بینایی هوش دیداری است.

تست هوش: آزمون تشخیص همسر مرد: به نظر شما کدام یک همسر مرد است؟

آزمون بینایی هوش دیداری

خرگوش را پیدا کنید

توهم نوری تصویری عمیقا جذاب یک شی یا یک نقاشی است که مغز ما را برای درک مفهوم آن به چالش می‌کشد. مغز انسان عادی درک متفاوتی از اشیا دارد، مثلا درک شما از تصویر امروز که باید در آن خرگوش را پیدا کنید.

تصویر آزمون بالا به عنوان یک بازی فکری هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان آماده شده است. در این توهم نوری، جنگلی را می بینید که داخل آن زن و شوهری با سگ خود در حال قدم زدن هستند. آسمان صاف است. یک جغد، یک روباه و یک پروانه هم دیده می شود. همچنین یک خرگوش نیز همین اطراف است، که شما ماموریت پیدا کردن آن را دارید.

برای شما: پازل مرگ: اول چه کسی می میرد؟!

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، حتما می دانید که مغز نیز به ورزش نیاز دارد، ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. حالا بیاید آزمون بینایی هوش دیداری امروز را حل کنیم.

به تصویر دقت کنید، شما 15 ثانیه فرصت دارید تا در این جنگل زیبا خرگوش را پیدا کنید.

15 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

جذاب: آزمون بینایی گوجه فرنگی: آیا می توانید گوجه فرنگی را در 9 ثانیه در بین گیلاس ها پیدا کنید؟

عجله کنید!.

.

.

وقت شما به پایان رسید!

اگر موفق به یافتن خرگوش شده اید، پس به شما تبریک می گوییم، زیرا از IQ بالایی برخوردار هستید. اما اگر هنوز هم موفق به یافتن آن نشده اید، مشکلی ندارد بیایید آزمون شناسایی زندانی فراری را انجام دهیم.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: در 4 ثانیه بگویید چه کسی به همسر خود خیانت می کند؟

همچنین شما می توانید پاسخ آزمون امروز را این پایین مشاهده کنید.

پاسخ آزمون بینایی هوش دیداری

به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید، حتما تا کنون متوجه خرگوش شده اید. با این حال اگر هنوز چشمان شما او را جستجو می کند، پس به اطراف مرد و زن نگاه کنید. بهتر است این طور بگوییم به کنده درخت سمت چپ پایین تصویر نگاه کنید.

خرگوش پنهان

حالا دیگر حتما او را تشخیص داده اید. بله خرگوش به رنگ کنده درخت است و بین کنده پنهان شده است.

تعدادی از افراد مدعی اند که تنها کسانی می توانند این خرگوش را پیدا کنند که از مهارت بینایی و قدرت تیزبینی فوق العاده ای برخوردار باشند. در حالی که ما فکر می کنیم این آزمون آن قدر ها هم سخت نیست، فقط باید دقت کنید و به جزئیات تصویر با تمرکز کامل نگاه کنید. 😊

جذاب: معمای شناسایی احمق: کار کدام یک احمقانه است؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی گوجه فرنگی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید معماها

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست! کارشناسان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

بازی کنید

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 70

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *