جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

آزمون بینایی گوجه فرنگی: آیا می توانید گوجه فرنگی را در 9 ثانیه در بین گیلاس ها پیدا کنید؟

خواندن 5 دقیقه
3
(92)

اگر به دنبال محک زدن قدرت بینایی و مهارت ذهنی خود هستید، آزمون بینایی گوجه فرنگی را از دست ندهید. این آزمون به شما کمک می کند تا مهارت بینایی و دقت خود را بسنجید. کار سختی هم نیست، فقط باید میان انبوه گیلاس ها گوجه فرنگی را پیدا کنید. اما خوب برای این که هیجان بیشتری ایجاد کنیم، این کار را باید در 9 ثانیه انجام دهید. آیا می توانید از پسش بربیایید؟

جذاب: پازل مرگ: اول چه کسی می میرد؟!

آزمون بینایی گوجه فرنگی

برای پیدا کردن گوجه فرنگی به تصویر زیر نگاه کنید اما با دقت کامل! به تمام جزئیات نگاه کنید و بعد بگویید آیا واقعا از عهده حل این آزمون بر می آیید یا نه؟!

بازی و تفریح: آزمون شناخت همسر زن: کدام یکی از این 2 مرد، شوهر زن است؟

آزمون بینایی گوجه فرنگی

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، حتما می دانید که مغز نیز به ورزش نیاز دارد، ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز می خواهیم با آزمون بینایی گوجه فرنگی شما را به چالش بکشیم.

خود را به چالش بکشید: معمای شناسایی احمق: کار کدام یک احمقانه است؟

خوب شروع می کنیم، فکر کنم وقت کافی برای دیدن تصویر داشته اید. حالا باید زمان سنجی را برای 9 ثانیه کوک کنید و گوجه فرنگی را پیدا کنید.

9 ثانیه شما از حالا شروع شد

.

بازی کنید: چالش تشخیص چهره زن: 10 ثانیه زمان برای حل این آزمون بینایی!

.

آیا می توانید نشانی از گوجه فرنگی پیدا کنید؟

حتما می دانید که اگر مهارت تیزبینی و جزئی نگری بالایی داشته باشید، خیلی زود گوجه فرنگی را پیدا خواهید کرد.

عجله کنید؛ زمان زیادی باقی نمانده است!

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

جذاب: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: در 4 ثانیه بگویید چه کسی به همسر خود خیانت می کند؟

.

شمارش معکوس شروع شد

3

2

1

زمان به پایان رسید!

در این بازی: آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

چند نفر از شما توانست گوجه فرنگی را در طول 9 ثانیه پیدا کند؟

حتما برخی از شما چشمانی به تیزبینی عقاب داشته و خیلی زود گوجه فرنگی را تشخیص داده است. برای برخی نیز حل این چالش سخت بوده. مهم نیست حالا می توانید آزمون هوش پسر مجرد را انجام دهید. مطمئنا موفق خواهید شد.

حالا که عده ای نتوانسته گوجه فرنگی را پیدا کند، می تواند پاسخ را پایین صفحه مشاهده کند.

بازی کنید: آزمون شناسایی زن 100 ساله: کدام یک از این زن ها 100 ساله است؟

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

تست هوش: آزمون شناسایی زندانی فراری: فقط یک نابغه می تواند زندانی فراری را تشخیص دهد!

پاسخ آزمون بینایی گوجه فرنگی

جواب آزمون بینایی گوجه فرنگی

خوب حالا نوبت جواب آزمون امروز است. ابتدا باید بگوییم که رنگ گوجه فرنگی و گیلاس های داخل تصویر خیلی شبیه به هم هستند. به همین دلیل تشخیص گوجه فرنگی در نگاه اول کار خیلی سختی است. اما اگر همه گیلاس ها را از نظر بگذارنید، حتما می توانید گوجه فرنگی را تشخیص دهید.

گوجه فرنگی را می توان در سمت چپ تصویر مشاهده کرد. ما دور آن را دایره کشیده ایم که خیلی راحت بتوانید ببینید.

پیدا کردن آن همین قدر ساده بود، فقط نیاز به دقت بیشتر داشت. عیبی ندارد، می توانید به دیگر آزمون ها و تست ها پاسخ درست بدهید.

تست تشخیص قاتل: فقط باهوش ها می توانند قاتل را شناسایی کنند!

تست دقت چشم: آیا می توانید در 7 ثانیه عینک روی فرش را پیدا کنید؟

معمای زن میلیونر: در این تصویر کدام زن یک میلیونر است؟

حقیقت خنده دار:

گوجه ای که در تصویر آزمون بینایی گوجه فرنگی مشاهده می کنید، گوجه گیلاسی است. به همین دلیل تشخیص آن از گیلاس ها سخت است. گوجه گیلاسی کوچکتر و شیرین تر از گوجه فرنگی معمولی است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی گوجه فرنگی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فریب مغز

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 92

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان