معمای شناسایی احمق: کار کدام یک احمقانه است؟

توسطسهراب شهریار

آذر ۳۰, ۱۴۰۲ به روز رسانی : دی ۱, ۱۴۰۲ , ,
معمای شناسایی احمق

چطور است بعد از ظهر آخر هفته‌تان را با حل معمای شناسایی احمق به پایان برسانید؟ پس این معما را حل کنید. تصویر یک پدر و مادر را نشان می دهد که در حال وقت گذراندن با فرزند شان هستند. مادر پسرش را حمام می دهد و پدر نوزاد را درون استخر پرتاب کرده است. اما کار یکی از آن‌ها به دور از عقل و غیر منطقی است. به نظر شما کدام یک کار احمقانه ای انجام داده است؟

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با معمای شناسایی احمق در خدمت شما هستیم.

معمای شناسایی احمق

تصویر پدر و مادری را نشان می دهد که هر یک به نوبه خود در حال گذراندن وقت با نوزاد شان هستند. پدر می خواهد به پسرش شنا را آموزش دهد و او را درون استخر پرتاب کرده است. مادر در حال حمام دادن پسرش است و می خواهد او را درون وان آب داغ بگذارد. خوب به هر حال، کار یکی از آن‌ها درست نیست! چالش این است تا در طول 6 ثانیه با یک دلیل منطقی بگویید کار چه کسی اشتباه است؟ پدر یا مادر؟

اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید و به معمای شناسایی احمق پاسخ دهید.

کار کدامیک احمقانه است؟

.

.

.

.

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید معمای شناسایی احمق را حل کنید؟ کار کدام یک احمقانه است؟

جواب

خوب، زمان شما به پایان رسیده است. حدس می زنیم خیلی از شما پاسخ درست را تشخیص داده اید. اما اگر به جواب خود شک دارید پس به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معمای احمق

جواب معمای شناسایی احمق: کار مادر نادرست و به دور از عقل است. پوست نوزاد طاقت آب داغ را ندارد. کارشناسان می گویند اگر بتوانید این آزمون را حل کنید، پس قطعا از ضریب هوشی بالایی برخوردارید.

آیا می‌توانید در طول 3 ثانیه زن ثروتمند را تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناسایی احمق لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی کنید

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

حل پازل ها

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و آزمون ها به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های مغز را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

آزمون شناسایی اشتباه در: در 5 ثانیه اشکال تصویر را تشخیص دهید!

فریب مغز

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 620

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *