جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

تست بینایی گل رز: آیا می توانید در 10 ثانیه گل پنهان میان حلزون ها را پیدا کنید؟

تست بینایی گل رز
خواندن 4 دقیقه
4
(26)

تست بینایی گل رز یکی دیگر از توهمات نوری است که مهارت بینایی اکثر افراد را به چالش کشیده است. مطمئنا این توهم نوری شما را هم گیج خواهد کرد. اما اگر فکر می کنید که می توانید انجامش دهید، پس به موضوع تست بینایی دقت کنید: شما باید در طول 10 ثانیه، گل رز پنهان در تصویر را پیدا کنید. آیا می توانید در میان حلزون های رنگارنگ، تصویر گل رز را ببینید؟ مسلما به قدرت بینایی خود باور دارید و برای حل این تست لحظه شماری می کنید، پس بیایید شروع کنیم!

تست بینایی گل رز

به تصویر زیر نگاه کنید و گل رز پنهان بین حلزون ها را تشخیص دهید!

تفریح و سرگرمی: تست هوش پسر مجرد: 5 ثانیه فرصت دارید تا بگویید کدام یک تنها زندگی می کند!

تست بینایی گل رز

نگران نباشید ما هم به شما کمک می کنیم.

به تصویر دقت کنید، هرچند شناسایی گل رز بین آن همه حلزون سخت است و یافتن آن در نگاه اول دشوار به نظر می رسد. اما آن قدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. ابتدا شکل و رنگ گل رز را در ذهن خود تصور کنید. گل رز چه رنگ هایی دارد؟ بله رنگ های زیادی دارد اما خوب کدام یک رایج تر است؟ بهتر است این طور بگوییم کدام رنگ را بیشتر در دسته گل ها می بینید؟

بله قرمز، خوب حالا حل تست بینایی گل رز آسان تر شد. به تصویر رنگارنگ پیش روی خود نگاه کنید و سعی کنید فقط سمت هایی را بگردید که حلزون های قرمز قرار دارند. ساده تر از این نمی شود، زمان سنج خود را کوک کنید. آماده اید؟

بازی و خنده: آزمون شناسایی مادر بیخیال: کدام کودک خواهد مرد؟

10 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

عجله کنید و به چالش تست بینایی گل رز پاسخ دهید!

.

.

خوب زمان شما به پایان رسید!

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

پاسخ تست بینایی گل رز پنهان

بازی کنید: معمای زن میلیونر: در این تصویر کدام زن یک میلیونر است؟

تست بینایی گل رز

شناسایی گل رز بین حلزون های رنگی ساده نبوده، می دانیم ولی خوب اگر طبق راهنمایی بالا عمل می کردید خیلی زود گل رز را پیدا می کردید. یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید، روی حلزون های قرمز بیشتر دقت کنید، بله مطمئنا حالا پیدایش کرده اید. حلزون قسمت راست تصویر، بین چند حلزون قهوه ای، زرد و صورتی پنهان شده است.

به همین آسانی! اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، ناراحت نباشید، می توانید تست تشخیص قاتل را انجام دهید.

خنده و شوخی: آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون بینایی پروانه پنهان را انجام دهید. شاید فکر کنید چرا؟

بهبود خلق و خو با حل معما ها و پازل ها

در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، اگر می خواهید حال و هوای خود را عوض کنید، این بازی های جذاب را به برنامه روتین روزانه خود اضافه کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گل رز لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و معماها

تفریح و سرگرمی تنها مزیت توهمات نوری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 26

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان