آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

توسطسهراب شهریار

اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ به روز رسانی : اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ ,
آزمون شناسایی والدین کودک

آزمون شناسایی والدین کودک: آیا می توانید در این تصویر پدر و مادر کودک را تشخیص دهید؟ با انجام این تست مهارت هوشی خود را محک بزنید. تصویر، دو زوج و یک نوزاد ناز را نشان می دهد. کودک خوابیده است، اما زوج ها باهم جر و بحث دارند. زوج سمت چپ مدعی است که نوزاد مال آن‌ها است. اما زوج سمت راست در حالی که خشمگین هستند، ادعا دارند که آن‌ها والدین کودک هستند. اکنون ما از شما می خواهیم تا والدین کودک را تشخیص دهید. به نظر شما کدام زوج والدین واقعی نوزاد است؟

بازی جذاب: اگه بگی چی در این تصویر اشتباهه دیگه باید بری ناسا کار کنی!

تست های هوش برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان. پس آماده شوید و این معمای جذاب را حل کنید.

بیشتر بخوانید: اگر ۴+۲=۲۶، ۸+۱=۷۹ و ۶+۵=۱۱۱، می‌تونی بگی ۷+۳ چند می‌شه؟

آزمون شناسایی والدین کودک

آزمون شناسایی والدین کودک سناریوی عجیبی را نشان می دهد. دو زوج بر سر یک نوزاد دعوا دارند، یکی هیجان زده و دیگری خشمگین. هر یک ادعا می کنند که پدر و مادر کودک هستند. آیا می توانید والدین واقعی کودک را تشخیص دهید؟ اکنون حواس تان را جمع کنید و تصویر را با دقت بررسی کنید. فراموش نکنید سرنخ دقیقا جلوی چشمان تان قرار دارد.

بازی کنید: تست بینایی؛ چالش استتار! آیا می توانید مارمولک مستتر شده در تصویر را ببنید؟

والدین کودک را تشخیص دهید

.

.

تست هوش: فقط یک نابغه می تواند اشتباه عکس این فضانوردان را تشخیص دهد

.

.

برای شما: زیر ۳۰ ثانیه پاسخ معادله آخر رو پیدا کن و یه تمرین حسابی به مغزت بده!

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی والدین کودک را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

برای باهوش ها: معمای زن میلیونر: در این تصویر کدام زن یک میلیونر است؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید پدر و مادر واقعی کودک را شناسایی کنید؟ کدام زوج والدین کودک است؟

جذاب: تست تشخیص قاتل: فقط باهوش ها می توانند قاتل را شناسایی کنند!

جواب

ادعا شده است فقط افراد باهوش می توانند این آزمون را حل کنند. شما چطور؟ آیا موفق شدید آزمون شناسایی والدین کودک را حل کنید؟ اگر بله به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

والدین واقعی کودک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی والدین کودک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت توهمات نوری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

برای شما: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

فریب مغز

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

برای شما: زیر ۲۰ ثانیه یه چوب کبریت رو جا به جا کن و نشون بده ذهن قدرتمندی داری!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 407

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *