جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

آزمون بینایی پروانه پنهان: در 9 ثانیه بگویید پروانه کجاست!

آزمون بینایی پروانه پنهان
خواندن 4 دقیقه
3.8
(59)

آزمون بینایی پروانه پنهان: در این تصویر سعی کنید پروانه مخفی شده در میان طوطی ها را پیدا کنید. اما تنها افراد چشم عقابی می توانند پروانه پنهان را در طول 9 ثانیه یا کمتر از آن، تشخیص دهند.

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا مغز ما انسان ها را فریب می دهند. آن‌ها می توانند پرتره یک شی، نقاشی یا حتی افراد باشند. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. اکنون ما شما را به انجام این آزمون بینایی به چالش می کشیم. با پیدا کردن پروانه بینایی خود را بیازمایید.

معمای زن میلیونر: در این تصویر کدام زن یک میلیونر است؟

آزمون بینایی پروانه پنهان

آیا می توانید پروانه را پیدا کنید؟ در تصویر تست بینایی پروانه پنهان شما می توانید دسته ای از طوطی های رنگارنگ زیبا را روی شاخه های درخت ببینید. طوطی ها پرندگان بینظیری هستند. زیبایی آن‌ها همواره در طول تاریخ زبان زد عام بوده است. خوب به هر حال، جایی در این تصویر یک پروانه به خوبی پنهان شده است. چالش این است تا در طول 9 ثانیه پروانه مخفی شده در میان طوطی ها را پیدا کنید. با انجام این آزمون بینایی هم سرگرم شوید و هم بینایی خود را محک بزنید.

پروانه را پیدا کنید

برای شما: تست هوش پسر مجرد: 5 ثانیه فرصت دارید تا بگویید کدام یک تنها زندگی می کند!

.

.

سرنخ: پروانه در سمت چپ تصویر پنهان شده است.

.

.

جذاب: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون بینایی پروانه پنهان را انجام دهید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا موفق شدید پروانه را پیدا کنید؟ چون 9 ثانیه شما به پایان رسیده است.

تست هوش: تست تشخیص قاتل: فقط باهوش ها می توانند قاتل را شناسایی کنند!

پاسخ آزمون

پیدا کردن پروانه کاری دشوار است، اما ناممکن نیست. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می توانید پروانه راپیدا کنید. اگر تا هنوز نتوانستید پروانه را تشخیص دهید به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست

جواب آزمون بینایی پروانه پنهان: پروانه بین دو طوطی در سمت چپ تصویر پنهان شده است. ادعا شده اگر موفق به شناسایی پروانه پنهان در میان طوطی ها شوید، می تواند نشانه بینایی فوق العاده شما باشد. محققان می گویند هر چه بیشتر مغز خود را با حل پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

برای باهوش ها: معمای معلم بد: کدام یک، معلم خوب نیست؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی پروانه پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جذاب: تست بینایی گل رز: آیا می توانید در 10 ثانیه گل پنهان میان حلزون ها را پیدا کنید؟

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت توهمات نوری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان