بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه: معرفی 8 ترکیب فوق العاده

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه

با پیشرفت در طراحی داخلی و معماری، رنگ‌ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده‌ند. در این بین طراحی اتاق مطالعه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچند دوست دارید رنگ اتاق مطالعه و طرح داخلی آن را مطابق ذوق و سلیقه خود انتخاب کنید اما با مشاوره متخصصین طراحی داخلی می‌توانید معیارهای زیبایی دکوراسیون خانه را با ذوق و سلیقه‌تان  ترکیب کنید.

از طرفی بر اساس مطالعات انجام شده، رنگ ها تاثیر زیادی بر خلق و خوی افراد دارند. به همین دلیل طراحان داخلی سعی می کنند با توجه به سلیقه و روحیات شما بهترین پیشنهاد را ارائه دهند. در این نوشتار نیز ما به چند بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه پرداخته ایم. ما این چند رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه بی نظیر را فهرست کرده ایم که می توانید برای رنگ اتاق مطالعه خود استفاده کنید.

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه، بژ و سفید

مطلب مرتبط: رنگ مناسب اتاق خواب زوجین؛ با رنگ‌های مناسب، فضایی بی نظیر خلق کنید!

رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه

ترکیب رنگ بژ و سفید باعث بزرگ تر دیده شدن اتاق می‌شود. همچنین اگر به بازی علاقه دارید، می توانید از یک میز با طرحی مدرن استفاده کنید که هم می تواند میز بازی باشد و هم به میز مطالعه تغییر کند.

ترکیب رنگ آبی پررنگ با آبی یخی

آبی رنگی آرام بخش است. این رنگ زیبا به تقویت تمرکز و ایجاد حس مثبت کمک می کند. اگر به دنبال رنگ برای اتاق مطالعه خود هستید، آبی را انتخاب کنید. هرچند همه سایه های این رنگ خیره کننده است اما ترکیب سایه آبی پر رنگ با آبی یخی فوق العاده است.

این رنگ نه تنها به اتاق مطالعه شما فضای آرامش بخشی می دهد بلکه انرژی مثبت نیز تولید می کند. از طرفی اتاق مطالعه نور طبیعی بیشتری خواهد داشت.

لینک مرتبط: بهترین رنگ برای پشت تلویزیون؛ ۷ ایده فوق العاده که قطعا دوست خواهید داشت!

زرد و سفید، رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه

زرد رنگی است که بلافاصله باعث زیبایی اتاق می شود. این رنگ یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای اتاق مطالعه خود انتخاب کنید. شاید برخی بر این باور باشند زرد زیادی چشم را می زند. اما ما برای این مشکل هم راه حل داریم، می توانید رنگ زرد و سفید را با هم ترکیب کنید. ترکیب این دو رنگ شما را به اتاق مطالعه وابسته خواهد کرد.

در واقع با حفظ تعادل بین زرد و سفید هم اتاق روشنی خواهید داشت و هم انرژی مثبت و آرامش بیشتری را احساس خواهید کرد.

 خاکستری و سفید

خاکستری و سفید برای دکور اتاق مطالعه عالی است. سایه های مختلف خاکستری وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر اهل بازی هستید، می توانید برای دیواری که حین بازی رو به روی آن می نشینید، سایه خاکستری تیره را انتخاب کنید. همچنین اگر به تم تاریک علاقه دارید، از پرده های ضخیم برای جلوگیری از نفوذ نور به داخل اتاق استفاده کنید.

اینجا بخوانید: ترندهای رنگ 2022 که می توانید هنگام تزئین خانه خود از آنها استفاده کنید

قهوه ای تیره و سفید از رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه

رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه

اگر هنوز به دنبال رنگی برای دیوارهای اتاق مطالعه خود می گردید، ترکیب قهوه ای تیره و سفید گزینه مناسبی است. قهوه‌ای فضای اتاق را رسمی تر نشان می دهد و با اکثر وسایلی که می خواهید درون اتاق بچینید، به خوبی ترکیب می شود.

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه، اسطوخودوس و خاکستری

در سال های اخیر اسطوخودوس یکی از رنگ های محبوب و پر طرف دار است. زیبایی رنگ اسطوخودوس و ترکیب آن با خاکستری فضای جذابی ایجاد می کند. این ترکیب رنگ ها نیز برای اتاق مطالعه مناسب است زیرا به افزایش خلاقیت و انگیزه بیشتر کمک می کنند.

اگر از اتاق مطالعه برای تفریح و بازی هم استفاده می کنید، می توانید به رنگ های دیگر هم فکر کنید. شما می توانید رنگ اسطوخودوس را روی دیواری استفاده کنید که میز مطالعه رو به روی آن قرار دارد و از رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی دیواری استفاده کنید که می خواهید پوستر بچسپانید یا عکس آویزان کنید.

بیشتر بخوانید: 10 بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

سبز و بلوطی، رنگ ترکیبی برای اتاق مطالعه

اگر به دنبال گزینه های بیشتر هستید، احتمالا سبز و بلوطی قانع‌تان خواهد کرد. در حالی که بلوط عنصری از تم روستایی و کلاسیک است که شما را به آن سادگی، زیبایی طبیعی و حال و هوا نزدیک می کند، رنگ سبز نماد سلطنت است.

بنابراین، ترکیب این رنگ‌ها برای فضای داخلی اتاق مطالعه بی نظیر خواهد بود. همچنین می توانید از وسایل داخلی به رنگ طلایی و پرده هایی مایل به قرمز تیره با طرح طلایی استفاده کنید.

سبز کم رنگ و خاکستری

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه

اگر به دنبال ایجاد یک فضای مدرن برای طراحی داخلی اتاق مطالعه خود هستید –  لازم نیست برای رنگ مناسب آن خود را خسته کنید، بلکه می توانید با انتخاب سبز کم رنگ و سایه روشن خاکستری ظاهر اتاق مطالعه‌تان را تغییر دهید.

این دو رنگ از بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه است، زیرا با انتخاب این دو رنگ می توانید از وسایلی با رنگ‌های طلایی و سفید نیز استفاده کنید. تصویر کنید، یک میز طلایی براق با پس زمینه دیوار سبز کم رنگ که روی آن کره زمین قرار دارد. به نظر جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت!

لینک مرتبط: 6 ایده دکوراسیون اتاق دخترانه برای تغییر فضای اتاق خواب

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق مطالعه، مکان مناسب اتاق مطالعه و میز مطالعه

بهترین اتاق برای اتاق مطالعه قسمت غربی، شمالی یا جنوب غربی خانه است. همچنین با قرار دادن میز مطالعه در جهت شمال، غرب و جنوب غربی انرژی کیهانی را به خود جذب خواهید کرد. امروزه میز مطالعه در اکثر خانه ها ساده است و به دیوار نصب می شود. در حالی که این روش اصلا درست نیست. اگر می‌خواهید به کودک خود در یادگیری بهتر کمک کنید، از نشستن او پشت میزی که رو به روی آن کابینت قرار دارد، خودداری کنید. زیرا جذب انرژی کیهانی برای او سخت می شود.

جلوی میز خود را خالی بگذارید سعی کنید اگر پنجره ای رو به بیرون دارید، میز را مقابل آن قرار دهید. این کار به ایجاد احساس بهتر در شما کمک می کند.

 

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *