تست هوش پسر مجرد: 5 ثانیه فرصت دارید تا بگویید کدام یک تنها زندگی می کند!

توسطسهراب شهریار

شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ به روز رسانی : شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ , ,
تست هوش پسر مجرد

امروز شما را به حل تست هوش پسر مجرد دعوت می کنیم. خودتان را به چالش بکشید تا قدرت تیزبینی و جزئی نگری تان را محک بزنید. این معماها آن قدرها که فکر می کنید سخت نیست، فقط نیاز به کمی دقت دارد. مثلا باید به تصویر نگاه کنید و جزئیات آن را از نظر بگذرانید، سپس سوال را بخوانید و به دنبال حل آن باشید. البته که همیشه سرنخی برای رسیدن به پاسخ وجود دارد. اما این شما هستید که باید با کنجکاوی ذاتی تان جواب را پیدا کنید.

بازی و سرگرمی: آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

تست هوش پسر مجرد

قبل از این که به حل این تست هوش بپردازیم، در ابتدا به شما گفتیم که یک فرد جزئی نگر می تواند خیلی راحت به پاسخ دست پیدا کند. اما آیا می دانید فرد جزئی نگر کیست؟ بیایید این قسمت را با هم بخوانیم.

برای شما: معمای معلم بد: کدام یک، معلم خوب نیست؟

جزئی نگری یعنی توانمندی تمرکز روی جزئیات یک کار یا یک مسئله است. افراد جزئی نگر با این مهارت می توانند کوچک ترین اشتباهات یا جزئیات موجود در یک مسئله یا کار را پیدا کنند. مثلا اگر نویسنده ای با مهارت جزئی نگری هستید، می توانید خیلی راحت اشتباهات املایی و دستورزبانی حتی خیلی کوچک را پیدا کنید. درست مانند این تصویر اگر از مهارت جزئی نگری برخوردار باشید، می توانید بگویید کدام پسر تنها زندگی می کند؟!

مطلب مرتبط: آزمون تشخیص پدر کودک: کدام یک پدر کودک است؟

سرنخ چالش امروز

جذاب: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

بیایید این تست هوش را حل کنیم! به تصویر نگاه کنید

تست هوش پسر مجرد

نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم. حالا بیایید کمی از تصویر برایتان بگوییم، دقت کنید، دو پسر در تصویر یکی مو قرمز و دیگری با موهای قهوه ای، پسر سمت چپی چشمان قهوه ای دارد و رنگ چشم های پسر سمت راست، آبی است. اولی در حال مسواک زدن است و دیگری در حال اصلاح کردن صورت خود. حوله یکی بنفش و از دیگری سبز لجنی روشن است.

پسرها هر کدام رو به روی آینه ایستاده اند که زیر آن یک لیوان برای مسواک قرار دارد. خوب این هم از سرنخ. شروع کنید به پیدا کردن جواب زیرا تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا به تست هوش پسر مجرد پاسخ دهید.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی پرستار قلابی: ۵ ثانیه فرصت دارید تا پرستار قلابی را تشخیص دهید!

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

عجله کنید!

.

.

تست هوش: تست تشخیص قاتل: فقط باهوش ها می توانند قاتل را شناسایی کنند!

معلوم است که پیدا کردن پاسخ آسان است فقط باید تمرکز کنید و دقت بیشتری به خرج دهید.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و تست های چون تست هوش پسر مجرد را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

جذاب: معمای هوش: چه کسی بیشترین وزن را حمل می کند؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

پاسخ تست هوش پسر مجرد

حتما به چالش جواب داده اید. امیدواریم در بخش دیدگاه پاسخ را بنویسید. اما اگر هنوز به جواب سوال نرسیده اید، مشکلی نیست ما این پایین پاسخ را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

به تصویر زیر نگاه کنید!

جواب تست هوش

برای شما: تست ببر پنهان: آیا می توانید در ۱۰ ثانیه ببر را در بین سگ ها پیدا کنید؟

پاسخ خیلی ساده بود، پسر مو قرمز مشغول مسواک زدن است، در حالی که یک مسواک نیز داخل لیوان قرار دارد. پس مسلما او تنها زندگی نمی کند. اما پسر با موهای قهوه ای در حال اصلاح صورت است و تنها یک مسواک در لیوان پیش دست او قرار دارد. بنابراین او تنها زندگی می کند. خوشحالیم که از حل این چالش لذت برده اید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش پسر مجرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: معمای تشخیص آدم فضایی: کدام یک آدم فضایی است؟

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت یک تست هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

فریب مغز

توهمات نوری تصاویری خارق العاده ای هستند، زیرا باعث فریب مغز می شوند. این توهمات نوری می تواند تصویری از یک پرتره، یک شی یا حتی نقاشی باشد. امروزه توهمات نوری انواع زیادی دارد که هر یک در حوزه های مختلفی از شخصیت شناسی گرفته تا سرگرمی استفاده می شوند. خوب حالا بیایید تا پاسخ درست را به شما بگوییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 331

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *