جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
43 بازدید

تست تشخیص قاتل: فقط باهوش ها می توانند قاتل را شناسایی کنند!

تست تشخیص قاتل
خواندن 4 دقیقه
3.5
(34)

در تست تشخیص قاتل شما می توانید چهار دست از چهار نفر متفاوت را ببینید. یکی از این دست ها، دست یک قاتل است. چالش این است تا نظر به شواهد موجود درتصویر قاتل را تشخیص دهید. آیا می توانید قاتل را شناسایی کنید؟ به نظر شما قاتل کیست؟ حالا با انجام این تست نه تنها سرگرم شوید بلکه مغز خود را نیز محک بزنید.

چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال راه های زیادی وجود دارد. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چقدر باهوش و به روز هستیم. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش انجام معماها و بازی های فکری است. زیرا هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم. پس با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

برای شما: تست هوش پسر مجرد: ۵ ثانیه فرصت دارید تا بگویید کدام یک تنها زندگی می کند!

تست تشخیص قاتل

در تصویر تست تشخیص قاتل 4 دست از 4 شخص متفاوت وجود دارد. در این میان یک نفر قاتل است. چالش این است تا تشخیص دهید کدام یک دست قاتل است. ادعا شده است فقط باهوش ها می توانند در این تصویر قاتل را شناسایی کنند. شما چطور، آیا فرد باهوشی هستید؟ اکنون وقت آن است تا ذهن خود را محک بزنید.

قبل اینکه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم خوب حواس تان را جمع کنید، زیرا این تست هوش سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. بعد با دقت تصویر را بررسی کنید و با یک دلیل منطقی بگویید قاتل کیست!

جذاب: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

قاتل را تشخیص دهید

.

.

برای باهوش ها: معمای معلم بد: کدام یک، معلم خوب نیست؟

.

.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون تست تشخیص قاتل را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

تست هوش: آزمون شناسایی پرستار قلابی: ۵ ثانیه فرصت دارید تا پرستار قلابی را تشخیص دهید!

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید قاتل را شناسایی کنید؟ کدام یکی از دست ها دست قاتل است؟

جواب تست

بسیاری از ما آدمها توجه چندانی به محیط اطرافمان نداریم. همین بی توجهی سبب می شود که مغز به تنبلی عادت کند. بنابراین لازم است متوجه اطرافمان باشیم و با دقت به همه چیز توجه کنیم. به هر حال، اگر به این بخش از مطلب رسیدید پس یعنی تا هنوز موفق نشدید قاتل را تشخیص دهید. برای دانستن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست قاتل

جذاب: آزمون تشخیص فرد ثروتمند؛ چه کسی ثروتمند است و چرا؟

پاسخ تست تشخیص قاتل: شاید تعجب کنید و بگویید او که دست های پاک و زیبایی دارد. پس چطور می تواند قاتل باشد؟ خوب نکته همین جا است. دقت کنید، بقیه دست ها طبیعی به نظر می رسند، اما او تازه خون را از دست اش شسته است. بله به همین راحتی. اگر موفق به حل این تست هوش سرگرم کننده شدید پس قطعا ضریب هوشی خوبی دارید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت توهمات نوری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 34

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان