جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
51 بازدید

معمای معلم بد: کدام یک، معلم خوب نیست؟

معمای معلم بد
خواندن 4 دقیقه
3.6
(87)

معمای معلم بد: آیا می توانید معلم بد را در این تصویر شناسایی کنید؟ تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد، دو معلم که بر اساس رفتار شان در کلاس درسی با هم قیاس شده اند. به نظر شما رفتار کدامیک نادرست است و معلم خوبی نیست؟ با انجام این بازی تفریحی جذاب هوش خود را محک بزنید.

معماها می توانند، سبب افزایش تمرکز ذهنی در شما شوند. همان گونه که جسم نیاز به ورزش دارد، مغز نیز به ورزش نیاز دارد. با کمک سوالات هوشی مانند معمای معلم بد، می توانید مغز خود را به فعالیت وادار کنید. امروز هم با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

معمای معلم بد؛ کدام یک معلم خوب نیست؟

استاد-بد-کیست

در تصویر معمای معلم بد سناریوی جالبی را مشاهده می کنید، حتی شاید برای شما خیلی آشنا باشد. رفتار دو معلم با یکدیگر قیاس شده است. معلم اول ظاهرا در حال گرفتن سلفی در کلاس درسی است و دانش آموزانش حیرت زده و مات به سمت او نگاه می کنند. از چهره های آن‌ها می شود فهمید که ظاهرا با چیزی عجیب یا صحنه ای نااشنا روبرو شده اند. معلم دوم درحالی که چوبی- یک خط کش- در دست دارد، خشمگینانه به سمت دانش آموزانش نگاه می کند، ظاهرا می خواهد آن‌ها را با چوب تنبیه کند. خوب از شما می پرسییم: به نظر شما رفتار کدامیک نادرست و معلم بدی هست؟

حالا حواس تان را جمع کنید، بعد به تصویر نگاه کرده و این معما را حل کنید. همچنین برای دیدن جواب می توانید به آخر بروید!

جذاب: آزمون شناسایی پرستار قلابی: ۵ ثانیه فرصت دارید تا پرستار قلابی را تشخیص دهید!

.

.

.

.

تست هوش: معمای هوش: چه کسی بیشترین وزن را حمل می کند؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و معماهای چون معمای معلم بد را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید معلم بد را شناسایی کنید؟ رفتار کدام معلم ناپسند است؟

برای شما: تست ببر پنهان: آیا می توانید در ۱۰ ثانیه ببر را در بین سگ ها پیدا کنید؟

پاسخ معما

پازل ها، معماها و آزمون های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این معماها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. اگر تا هنوز موفق به حل این معما نشده اید و گیج و مات هستید به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معمای معلم

جذاب: آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

جواب معمای معلم بد: بله کاملا درست است، معلم اولی- کسی که سفلی می گیرد- معلم بدی است. این رفتار او در کلاس درسی یک عمل ناپسندیده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن متاهل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت توهمات نوری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 87

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان