جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

بهترین رژیم های لاغری 2023: موثرترین رژیم ها که به سرعت وزن کم کنید

بهترین رژیم های لاغری ۲۰۲۳ محاسبه سن واقعی بدن
خواندن 4 دقیقه
3.5
(4)

اگر امسال تصمیم گرفته اید لاغر شوید، سراغ مطلب خوبی آمده اید. فرقی نمی کند برای کاهش وزن تا کنون چه کارهایی انجام داده باشید، به لطف بهترین رژیم های لاغری امسال می توانید خیلی سریع به وزن ایده ال خود برسید.

وقتی صحبت از رژیم های کاهش وزن می شود، همه امیدواراند که با روشی سالم و کارآمد وزن کم کنند. بر اساس تحقیقاتی که روی برنامه‌های رژیمی انجام شده است، این 5 رژیم به شما در کاهش وزن موثر و سریع کمک می‌کنند. حتما هیجان زده اید، زیرا بهترین رژیم های لاغری 2023 منتظر شما هستند! با ما همراه باشید!

برای شما: سیر و عسل برای کاهش وزن: این ترکیب را با معده خالی بخورید و وزن کم کنید

بهترین رژیم های لاغری ۲۰۲۳؛ رژیم کتو

رژیم کتو

رژیم کتو رژیم شماره 1 برای کاهش وزن سریع در سال 2023 است. امتیاز 3.9 از 5.0 را برای در بین “بهترین رژیم های لاغری” دریافت کرد که بالاترین رتبه در این دسته است.

اگر می خواهید در مورد رژیم کتوژنیک (معروف به «کتو») بیشتر بدانید، باید گفت که این رژیم کربوهیدرات کم و محتوای چربی بالایی دارد. هدف این رژیم کمک به افراد برای کاهش چربی و کاهش سریع وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت است.

غذاهایی مانند ماست یونانی ساده، سبزیجات بدون نشاسته و فیبر، پنیرهای پرچرب، آجیل، دانه‌ها و روغن‌ها، علاوه بر مصرف مقداری تخم‌مرغ، گوشت و ماهی همه در این رژیم جای دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین سبزیجات برای آب کردن شکم؛ از این ۶ گیاه فوق العاده غافل نشوید!

رژیم اتکینز

رژیم اتکینز در رتبه دوم رژیم های کاهش وزن سریع در سال جاری قرار دارد. امتیاز این رژیم 3.6 از 5.0 است.

آنچه باید در این رژیم غذایی بخورید شامل تخم مرغ، گوشت گاو، ماهی و مرغ، همراه با پنیر، روغن، کره و سبزیجات غیر نشاسته ای می شود. همچنین می توانید پس از دو هفته از شروع رژیم اتکینز توت، خربزه و گیلاس را به همراه دانه ها و آجیل میل کنید.

اما نباید در این رژیم شیر، ماست، دیگر میوه ها، غلات، سبزیجات نشاسته ای، عدس، نخود، لوبیا و غذاهای فرآوری شده با شکر بخورید. با این حال می توانید، مصرف آن را محدود کنید.

برای شما: رژیم برنج چیست؟ فواید و عوارض جانبی این رژیم غذایی را بشناسید

بهترین رژیم های لاغری ۲۰۲۳؛ رژیم غذایی اپتاویا

رژیم غذایی دیگری که در رتبه 2 قرار دارد و امتیاز مشابه به رژیم اتکینز و رژیم سیستم تغذیه را به خود گرفته اپتاویا است.

این رژیم بر غذاهای کم کالری و کم کربوهیدرات تمرکز دارد. در این رژیم غذایی تاکید زیادی روی غذاهای از پیش بسته بندی شده که حاوی شیرین کننده، طعم دهنده یا رنگ مصنوعی نیستند، شده است.

مطابق با این رژیم می توانید سه برنامه مختلف غذایی را برای رسیدن لاغری انتخاب کنید. در این برنامه غذایی به عادت های سالم مانند تعادل وزن، غذا خوردن سالم، هیدراسیون بدن، ورزش و خواب توجه شده است.

خواندنی: ۶ حرکت ساده برای سوزاندن کالری مناسب پشت میز نشین ها!

رژیم اسلیم فست

رژیم لاغری اسلیم فست

بهترین رژیم های لاغری ۲۰۲۳: آخرین رژیم که مانند رژیم های بالا تاثیر زیادی دارد، اسلیم فست است. اسلیم فست یکی دیگر از رژیم‌های دارای رتبه 2 برای کاهش وزن سریع‌تر است که امتیاز 3.6 از 5.0 را دریافت کرده است. اگر نیاز به کاهش وزن 9 کیلوگرمی دارید، این رژیم غذایی مناسب شماست. نام “SlimFast” گویای همه چیز است: این رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند تا حدود 9 کیلوگرم را تنها در یک دوره 8 تا 10 هفته ای از طریق “محصولات جایگزین وعده غذایی” مانند شیک کم کنید.

برنامه کاهش وزن باید متناسب با سبک زندگی شما باشد. این که بتوانید به راحتی از آن پیروی کنید و اختلالی در سبک زندگی شما ایجاد نکند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان