جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

آزمون یافتن حلزون پنهان: باید نابغه باشی تا در کمتر از 4 ثانیه حلزون رو پیدا کنی!

آزمون یافتن حلزون پنهان
خواندن 4 دقیقه
2.8
(18)

آزمون یافتن حلزون پنهان: بارها شنیده اید که برای سنجش میزان IQ می توانید از تست ها، آزمون ها و پازل ها استفاده کنید. فکر می کنید بتوانید با آزمون یافتن حلزون پنهان در پارک ضریب هوشی خود را بسنجید؟ کمتر کسی می تواند توهمات نوری که امروز همه از آن برای سرگرمی و تقویت تمرکز استفاده می کنند را حل کند.

اما خوب ما می دانیم که شما چنین توانایی را دارید و می توانید خیلی راحت پاسخ دهید. کافی است کمی دقت کنید و تمرکز خود را بالا ببرید. ما هم به شما کمک خواهیم کرد.

آزمون یافتن حلزون پنهان

اگر آماده اید تا این چالش را حل کنید، پس به تصویر نگاه کنید:

حلزون را پیدا کنید

تصویر چشم نوازی است که در این روزهای سرد زمستانی شما را یاد بهار و گردش در پارک می اندازد. خوب با دقت به تصویر نگاه کنید. دو نفر در حال ورزش، کودکی که با سگ خود درگیر است، پیرمردی در حال کار، خانمی در حال مطالعه، زنی روی پل و مردی که ظاهرا تازه پس از یک روز کاری به سمت خانه اش می رود. بگذارید ببینیم دیگر چه چیزهایی در تصویر است! بله تعدادی پرنده، زنبور و پروانه و دار و درخت فراوان.

سرنخ در آزمون یافتن حلزون پنهان

حالا بیایید روی چالش امروز تمرکز کنیم. یافتن حلزون پنهان در تصویر! دقت کنید، شاید بگویید حلزونی نمی بینید اما خوب یافتن پاسخ به فکر بیشتر و توجه به سرنخ ها است. مثلا از خود بپرسید حلزون چه شکلی است؟ معمولا حلزون ها کجا زندگی می کنند و کجا می توانید دنبال آن ها بگردید! آن وقت می توانید با ذهن جستجوگر خود خیلی زود به پاسخ برسید.

با توجه به این گفته ها بیایید شروع کنیم، زمان سنج خود را روی 4 ثانیه کوک کنید. آماده اید؟ زمان شما از الان شروع می شود. موفق باشید!

.

.

به یاد داشته باشید، بیش از 4 ثانیه زمان ندارید!

شاید کلافه شده باشید، چطور می شود که حلزون به آن کوچکی را در میان انبوهی از جزئیات تصویر پیدا کنید. اما کمی صبور باشید و به چشمان تیزبین خود اعتماد کنید. اگر هم نتوانید آن را پیدا کنید، اشکالی ندارد، می توانید به حل آزمون تشخیص مرد ثروتمند بپردازید.

.

.

4 ثانیه شما تمام شد!

جواب آزمون یافتن حلزون پنهان

اگر در کمتر از 4 ثانیه حلزون را یافته اید، پس تبریک می گوییم، شما جزء معدود افرادی هستید که به این آزمون پاسخ درست داده اید. اگر نه، ناراحت نباشید ما این پایین پاسخ را گذاشته ایم.

به تصویر زیر دقت کنید:

حلزون پنهان

بله حلزون آن بالا و روی درخت است. حتما هم خنده تان گرفته و هم عصبانی شده اید که چطور چشمتان به حلزون نخورده ولی حل آن همین قدر آسان و ساده بود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن حلزون پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت این آزمون ها نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان