جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

پازل بینایی جذاب: 5 ثانیه وقت داری که بگی چند نفر رو تو تصویر می بینی!

پازل بینایی جذاب
خواندن 4 دقیقه
3.5
(94)

پازل بینایی جذاب: در این تست سعی کنید تعداد افراد موجود در تصویر را بشمارید. اما کارشناسان می گویند فقط افراد با بینایی عالی می توانند تعداد دقیق افراد را در طول 5 ثانیه تشخیص دهند! شما چطور؟

جذاب: معمای هوش: چه کسی بیشترین وزن را حمل می کند؟

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام پازل بینایی جذاب دعوت می کند. آیا آماده اید؟

بازی کنید: آزمون تشخیص فرد ثروتمند؛ چه کسی ثروتمند است و چرا؟

پازل بینایی جذاب

پازل بینایی جذاب

به تصویر نگاه کنید، چادر سیرک قرمز رنگی می بینید که رو به روی آن یک شعبده باز در حال نمایش است. دور او نیز تعدادی از افراد ایستاده اند و به نمایش اش نگاه می کنند. خوب به هر حال، چالش این است تا در طول 5 ثانیه تشخیص دهید در تصویر چند نفر وجود دارد.

5 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

برای شما: آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

.

.

بازی و سرگرمی: معمای شناسایی ربات: کدامیک روبات است؟!

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و پازل های چون این پازل بینایی جذاب را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا توانستید این پازل را حل کنید؟ در تصویر چند نفر وجود دارد؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت ابرو: ابروهای تان چه چیزی در مورد شما می گوید؟

جواب پازل

جواب پازل بینایی جذاب

اگر با دقت به صف موجود در تصویر با دقت نگاه کنید، می توانید تمام افراد موجود در تصویر را شناسایی کنید. بنابراین، بیایید تعداد افراد را بشماریم – 4 مرد با خود شعبده باز، یک خانم و 2 کودک. این دو کودک زرنگ با پنهان شدن زیر لباس بزرگ‌تر ها وارد سیرک شده اند.

سرگرمی جالب: تست بینایی گوزن: ۹ ثانیه فرصت دارید گوزن را پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این پازل بینایی جذاب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 94

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان