جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
20 بازدید

تست بینایی گوزن: 9 ثانیه فرصت دارید گوزن را پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی گوزن
خواندن 4 دقیقه
4
(20)

تصویر بالا پازلی پیچیده است که به عنوان یک بازی فکری برای آزمایش مغز کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. در این توهم نوری، یک گوزن در داخل جنگل برفی پنهان شده است. به تصویر نگاه کنید، شاید به نظر آسان بیایید اما تشخیص گوزن آن قدرها هم ساده نیست. تصویر چشم نواز و پر از رنگ های شادِ تست بینایی گوزن، جزئیات زیادی دارد که ابتدا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. به تصویر نگاه کنید،

ابتدا چه می بینید؟ بله بچه هایی که در نزدیکی یک جنگل برفی مشغول بازی هستند. دو دختر در حال ساخت یک آدم برفی و پسری که سورتمه در دست دارد. این توهم نوری از شما می خواهد که گوزن پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. آیا می توانید؟ بخش پیچیده‌ این توهم نوری، شناسایی گوزن‌ پنهان در جنگل برفی است. آسان است یا سخت؟

تست بینایی گوزن

بارها شنیده اید که توهم نوری تصویری است که ذهن شما را به چالش می کشد. در واقع از دیدن یک تصویر در حالی گیج می شوید که به چشمان خود ایمان دارید. اما انگار فراموش کرده اید که مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند. می تواند از هر زاویه ای برداشت متفاوتی داشته باشد. مثلا همین گوزن پنهان در تصویر که قدرت تیزبینی و تمرکز ذهنی شما را نشانه رفته است! به تصویر جنگل برفی نگاه کنید تا بتوانید گوزن را تشخیص دهید.

تست بینایی گوزن

آیا می توانید گوزن را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

.

آیا می توانید 2 تفاوت آدم برفی ها را تشخیص دهید؟

.

.

به این توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید گوزن را شناسایی کنید. شاید پیدا کردن گوزن خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به درختان سمت راست داخل تصویر نگاه کنید، می‌توانید خیلی زود پیدایش کنید.

تست هوش: اشتباه درون تصویر چیست؟

زمان شما از حالا شروع شد!
.
.

عجله کنید تا بتوانید جواب تست بینایی گوزن را پیدا کنید

آزمون شناسایی جادوگر: کدام یک از زنان جادوگر است؟

اگر در طول 9 ثانیه موفق به شناسایی گوزن پنهان داخل تصویر شوید، می توانید به هوش فوق العاده خود افتخار کنید. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز را با پازل های سخت به چالش بکشید، هوش‌تان را بیشتر تقویت خواهید کرد.

.
.

آزمون تشخیص پسر دروغگو؛ چه کسی دروغ می گوید؟


زمان شما به پایان رسید!

جواب تست بینایی گوزن

اگر در این مدت اندک، توانسته اید گوزن را پیدا کنید، پس خیلی باهوش هستید. اگر نه، ناراحت نباشید. بیاید به پاسخ این پازل هیجان انگیز نگاهی بیندازیم. اگر هنوز به دنبال گوزن می گردید، به تصویر زیر نگاه کنید!

جواب تست

می دانیم حالا که گوزن را دیده اید کمی تعجب کرده اید. اما خوب این ویژگی توهم نوری است که حتی نمی توانید به چشمان خود نیز اعتماد کنید. حتی فکرش را هم نمی کردید که جواب این قدر آسان و جلو چشمان شما قرار داشته باشد. مشکلی نیست، تست های بعدی را حل کنید و به خود ثابت کنید که یک نابغه هستید. امیدواریم از این آزمون بینایی فوق العاده جذاب لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گوزن مبتنی بر توهم نوری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!  همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. 

بازی و تفریح:

تست بینایی سنجاب پنهان: در 11 ثانیه سنجاب را پیدا کنید

تست هوش: جان کدام پسر در خطر است؟

آزمون موزهای پنهان: آیا می توانید سه موز پنهان در تصویر را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان