جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
44 بازدید

معمای مرگ: چه کسی می میرد؟ زامبی، گرگینه یا خون آشام؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای مرگ
خواندن 3 دقیقه
3.4
(45)

جمعه خود را با معمای مرگ به پایان برسانید! فقط افراد با ضریب هوشی انشتین می توانند این را تشخیص دهند چه کسی در این معما می میرد. شما چطور؟ تصویر یک زامبی، گرگینه و خون آشام را در پرتگاهی در یک قدمی مرگ نشان می دهد. به نظر شما در این سناریو چه کسی می میرد؟ با انجام این تست هم سرگرم شوید و هم ضریب هوشی خود را محک بزنید.

حل کردن سوالات هوشی و معماها می تواند، سبب افزایش بیشتر تمرکز در شما شود. همان‌گونه که جسم نیاز به ورزش دارد، مغز نیز به ورزش نیاز دارد. با کمک معمای مرگ می توانید، مغز خود را به فعالیت وادار کنید. پس امروز نیز با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

برای شما: فقط یه نابغه می‌تونه کودک پولدار این معما رو تشخیص بده؛ ضریب هوشی تون رو امتحان کنید!

معمای مرگ

چه کسی می میرد

تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد: یک زامبی که بر روی یک تخته چوب در لبه پرتگاهی قرار دارد، در حال کشیدن طنابی است که در آخر آن یک خون آشام آویزان است. این در حالی است که در طرف دیگر تخته چوب – پست سر زامبی– یک گرگینه اسلحه ای را درست به طرف سر زامبی نشانه رفته است. اکنون ما از شما می خواهیم تا حدس بزنید در این معمای مرگ چه کسی می میرد؟

پیشنهاد می کنیم قبل از این‌که شروع کنید نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. زیرا این معما سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. حالا با دقت تصویر را بررسی کرده و بگویید در این سناریو چه کسی خواهد مرد.

.

.

جذاب: باید باهوش باشی که این معمای شناسایی فرد دروغگو را حل کنی!

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و بازی های فکری چون معمای مرگ را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، به نظر شما چه کسی می میرد؟

برای شما: آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

جواب معما

جواب معمای مرگ در 2 سناریو:

  1. اگر گرگینه به زامبی شلیک کند، هر سه- زامبی، گرگینه و خون آشام- می میرند.
  2. اما اگر گرگینه شلیک نکند، هر سه زنده می مانند و کسی نمی میرد.

جذاب: آزمون شناسایی قاتل رو حل کنید و حس کارآگاهی تون رو بسنجید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای مرگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 45

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان