جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.1
(22)

اگر به دنبال جایگاه و شهرت در محیط کار خود هستید یا می خواهید موقعیت خود را حفظ کنید، پس حرفه ای رفتار کنید. در حالی که بعضی از افراد می دانند در محیط کار چه رفتاری از خود نشان دهند، برخی از عواقب رفتاری خود آگاهی ندارند. این کارمندان همه چیز را ساده می گیرند و فقط به حقوق آخر ماه فکر می کنند. در حالی که نمی دانند بعضی از رفتارها از دید دیگر اعضای سازمان منفی و سمی تلقی می شود. به همین دلیل ما در این مطلب به شما از کارهای ممنوعه در محیط کار می گوییم. کارهایی که با انجام ندادن آن ها، فردی حرفه ای و کاملا متعهد به چشم می آیید.

6 کار ممنوعه که نباید در محیط کار انجام دهید

با خواندن این مطلب به درک کامل این رفتارها دست خواهید یافت.

برای شما: عبارات رایج در محیط کار: ۶ جمله رایج که نباید در محل کار استفاده کنید!

در تماس‌های کاری خود عصبانی یا دراماتیک صحبت نکنید

محل کار جایی برای صحبت های عاشقانه یا از روی عصبانیت شما پشت گوشی نیست. این که گاهی شما پشت گوشی عصبانی می شوید و می خواهید فریاد بزنید به این معنی نیست که دیگران نیز مکلف اند به آن گوش کنند. پس لطفا هرگز تماس شخصی را درون اتاق کاری پاسخ ندهید.

از کارهای ممنوعه در محیط کار: برای دیگران شایعه پراکنی نکنید

شایعه پراکنی درباره مدیر، همکاران و سایر افراد در محل کار فکر و رفتار خوبی نیست. چنین رفتاری نه تنها باعث پیشرفت شما نمی شود بلکه باعث می شود فردی غیر حرفه ای جلوه کنید. خود را درگیر شایعات و شایعه پراکنی در مورد دیگران نکنید. حتی در جمع چنین افرادی نیز حضور نداشته باشید.

خواندنی: برای افزایش نظم و انضباط شخصی از این ۳ راهکار استفاده کنید!

ساعت ها در رسانه های اجتماعی نچرخید

در محیط کار فقط کار کنید. یکی از کارهای ممنوعه در محیط کار ساعت ها چرخ زدن در رسانه های اجتماعی است. وقت خود را با گوشی تلف نکنید، مگر این که این کار بخشی از شغل شما باشد. اگر حرفه شما با رسانه های اجتماعی سر و کاری ندارد، پس گشت زنی در انستاگرام و فسبوک را به زمان استراحت خود موکول کنید. در ساعات کاری رسمی تمام تمرکز خود را روی کارتان بگذارید.

بیشتر بخوانید: چگونه از سوءاستفاده همکاران در محل کار جلوگیری کنیم؟

وقتی مریض هستید سر کار نروید

اگر فکر می‌کنید سر کار حاضر شدن در زمان بیماری نشان دهنده تعهد شما به کار است، در اشتباهید. در چنین مواقعی باید خانه بمانید تا کاملا خوب شوید. در غیر آن با آمدن به محیط کار میکروب ها و ویروس های خود را نیز به محیط انتقال می دهید و باعث مشکل بزرگتری بین همکاران خود می شوید. اگر به کار خود اهمیت می دهید و به آن متعهد هستید، پس از خانه کار کنید.

کارهای ممنوعه در محیط کار؛ عاشق همکار خود نشوید

هرگز محل کار را به جایی برای پیدا کردن نیمه گمشده خود تبدیل نکنید. زندگی شخصی و عاشق شدن را به زمان غیراداری بگذارید. اگر از همکارتان خوشتان آمده خارج از محیط کاری با او صحبت کنید. از طرفی عشق و عاشقی در محیط کار می تواند به همکار شما ضربه بدی بزند، بخصوص اگر همه چیز آن طور که می خواهید پیش نرود. یکی از کارهای ممنوعه در محیط کار همین است، سعی کنید مسائل شخصی و عاطفی خود را از شغل تان دور نگهدارید.

خواندنی: ۶ روش فوق العاده برای کنار آمدن با رییسی که مدیریت ذره بینی دارد!

اگر سرحال نیستید، به دفتر کار خود نروید

اگر شب قبل مهمانی داشتید و فردای آن سرحال و شاداب نیستید سعی کنید مرخصی بگیرید. این که با ذهنی پریشان و خسته وارد محیط کار شوید نه تنها شما بلکه همه همکاران شما را خسته خواهد کرد. زیرا شما روی انجام کارها تمرکز ندارید و امکان بروز مشکلات وجود دارد. سعی کنید در انجام کارهای خود محتاط تر و جدی تر رفتار کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان