اگه از تیزبینی چشمات مطمئنی، جگوار بین ببرها رو پیدا کن!

تست بینایی تشخیص جگوار

در تست بینایی تشخیص جگوار شما باید میان ببرها، جگوار مخفی شده را در طول 9 ثانیه تشخیص دهید. کارشناسان ادعا می کنند فقط افرادی با بینایی عالی و چشمان تیزبین می توانند این چالش بینایی را در مدت زمام تعیین شده حل کنند. شما چطور؟ اکنون با تست بینایی تشخیص جگوار، بینایی خود را بیازمایید.

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام تست بینایی تشخیص جگوار دعوت می کند. حالا با پیدا کردن جگوار در میان ببرها بینایی خود را محک بزنید!

تست بنیایی تشخیص جگوار

تست بینایی تشخیص جگوار

آیا می توانید جگوار پنهان را در میان ببرها پیدا کنید؟ تصویر فوق یک پازل پیچیده اما جذاب است. اما نگران نباشید آن قدرها هم دشوار نیست. تصویر دسته‌ای از ببرها را در جنگلی نشان می دهد. به هر حال، در میان این ببرهای زیبا گربه سان دیگری نیز وجود دارد، یک جگوار. چالش این است تا جگوار را در طول 9 ثانیه پیدا کنید.

قبل از اینکه شروع کنید نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. حالا با دقت تصویر را بررسی کنید و جگوار را شناسایی کنید. البته فراموش نکنید، جواب تست در آخر مطلب قرار دارد.

.

.

.

سرنخ: به سمت چپ تصویر دقت کنید

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون تست بینایی تشخیص جگوار را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید جگوار را پیدا کنید؟

جواب تست

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، برای سهولت شما، جگوار را در تصویر زیر مشخیص کرده ایم:

جواب تست بینایی تشخیص جگوار: ببرها خط های مشکی عمودی و راه راهی روی پوست خود دارند. اما جگوارها دارای خال های دایروی مشکی دندانه دار شبیه به گل رز قهوه ای رنگ هستند. ادعا شده است اگر بتوانید جگوار را در طول 9 ثانیه شناسایی کنید، می تواند نشانه بینایی فوق العاده شما باشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی تشخیص جگوار لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *