جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.6
(203)

آزمون شناخت زن راستگو: آن طور که از تصویر پیداست مرد بیچاره بین دو زن گیر کرده است. به او کمک کنید تا تشخیص دهد همسر واقعی او کدام یکی از زن ها است. اگر هنوز به تصویر نگاه نکرده اید، شاید بگویید چطور می شود که یک مرد نتواند همسر خودش را تشخیص دهد؟ اما خوب این تصویر کمی گیج کننده است. چرا؟ چون هر دو زن آسیب شدیدی دیده اند و به جز چشم ها، دهان و دست هایشان همه بدن و صورت شان باندپیچی شده است. در آزمون شناخت زن راستگو شما باید به این مرد کمک کنید، تا همسر خود را شناسایی کند.

برای شما: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

این بازی های معمایی که شما را به فکر کردن وا می دارد، باعث می شود حتی برای لحظاتی دغدغه های زندگی را رها کنید. خستگی بعد از یک روز کاری شلوغ را فراموش کنید و سعی نمایید مانند یک کودک بر پیدا کردن جواب پافشاری کنید. شاید عجیب و خنده دار به نظر می رسد که همچنان مصمم و به دنبال جواب هستید. اما خوب این ذات آدم ها است که می خواهند همیشه در نبرد چه با دیگران و چه با خود و ذهنشان، پیروز شوند.

بازی هوشی: معمای هوش: چه کسی بیشترین وزن را حمل می کند؟

آزمون شناخت زن راستگو!

آزمون شناخت زن راستگو

 

خوب بیایید شروع کنیم؟ یک بار دیگر با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام یکی از زن ها راست می گوید و همسر این مرد مضطرب است؟

برای شما: آزمون یافتن حلزون پنهان: باید نابغه باشی تا در کمتر از ۴ ثانیه حلزون رو پیدا کنی!

آسان است، زیاد هم سخت نگیرید. کافیست نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و جزئیات آن را از نظر بگذرانید و تمرکز کنید.

.

.

جذاب: فقط یه نابغه می‌تونه کودک پولدار این معما رو تشخیص بده؛ ضریب هوشی تون رو امتحان کنید!

.

عجله نکنید، ما منتظر میمانیم تا شما جواب را پیدا کنید!

.

.

برای شما: اگه از تیزبینی چشمات مطمئنی، جگوار بین ببرها رو پیدا کن!

پاسخ آزمون شناخت زن راستگو

آزمون شناخت زن راستگو جزء معدود آزمون هایی است که واقعا آدم را گیج می کند. مثلا ببینید زن سمت راست مرد با گریه می خواهد به او بگوید که همسر واقعی اش است. از طرفی زن سمت چپ مرد با عصبانیت و فریاد به مرد می گوید که همسر اوست و حتی بچه هم دارند. شرایط واقعا سختی پیش آمده و مرد نمی تواند همسر خود را تشخیص دهد. به همین دلیل از شما می خواهد که با استفاده از جزئیات تصویر کمکش کنید.

اگر هنوز هم با توجه به سرنخ هایی که به شما داده ایم، نتوانسته اید پاسخ آزمون را پیدا کنید، مشکلی ندارد. شاید کمی از خودتان عصبانی شده باشید ولی خوب فرصت های بعدی را از دست ندهید. مثلا می توانید به تست چه کسی دروغگو است جواب بدهید.

جذاب: آزمون شناسایی قاتل رو حل کنید و حس کارآگاهی تون رو بسنجید!

اما پاسخ آزمون امروز:

اگر جواب را پیدا کرده اید، به شما آفرین می گوییم اما اگر هنوز به دنبال پاسخ می گردید بیایید به تصویر پایین نگاه کنیم.

پاسخ آزمون شناخت زن راستگو

جوابی که به شما می گوییم حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. مطمئنا شما زنی را همسر مرد می دانید که حلقه ای به دست راست دارد و درست مشابه آن حلقه روی انگشت دست راست مرد نیز دیده می شود. اما یک نکته خیلی ظریف وجود دارد که شاید خیلی ها متوجه آن نشده باشند. خنده دار است اما حتما می دانید که حلقه عروسی همیشه روی انگشت دست چپ انداخته می شود. پس اگر فکر کرده اید که همسر مرد آن زن در حال گریه است، باید بگوییم پاسخ شما اشتباه بوده.

برای باهوش ها: آزمون شناسایی پرستار قلابی: ۵ ثانیه فرصت دارید تا پرستار قلابی را تشخیص دهید!

پاسخ درست این است: زن راستگو کسی است که ربانی سبز به دور مچ دست خود دارد. درست مانند همین ربان دور مچ دست مرد نیز بسته شده است. او همسر واقعی مرد است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت زن راستگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید آزمون ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. معماهای مانند آزمون شناسایی زندانی ثروتمند میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پازل بینایی جذاب: ۵ ثانیه وقت داری که بگی چند نفر رو تو تصویر می بینی!

تست دقت؛ کدام یک از دو مرد پدر کودک در حال غرق شدن است؟

۲۵ ثانیه وقت داری تا ۱۰ چهره رو در این تصویر پیدا کنی!‌ فکر می‌کنی بتونی؟

تست شخصیت نیم چهره: شما بگید زن دیدی یا مرد تا من بگم ویژگی های فردی تان چیست!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 203

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان