آزمون شناسایی قاتل رو حل کنید و حس کارآگاهی تون رو بسنجید!

آزمون شناسایی قاتل

آزمون شناسایی قاتل: آیا پنح شنبه کسل کننده ای دارید؟ اگر چنین است، ما شما را به انجام آزمون شناسایی قاتل از سری مطالب تفریح و سرگرمی خبرنامه دعوت می کنیم. این گونه آزمون ها و بازی های فکری راهی عالی برای بدر کردن خستگی ذهنی هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده است حل معماها به صورت منظم، شما را باهوش تر خواهد کرد. آیا آماده اید تا ذهن و هوش خود را محک بزنید؟

برای شما: آزمون شناخت زن راستگو؛ همسر این مرد کدوم یکی از این دو زنه؟

آزمون شناسایی قاتل

چه کسی قاتل است؟

برای باهوش ها: آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

اگر خیلی به حس کارآگاهی تون اعتماد دارید، پس باید تشخیص دهید که چه کسی قاتل است! در تصویر دو مرد وجود دارد، ظاهرا یکی از آن‌ها فروشنده و دیگری مشتری است. همه چیز نرمال و طبیعی به نظر می رسد، اما چنین نیست. یکی از آن‌ها قاتل است و می خواهد دیگری را به قتل برساند. به نظر شما چه کسی قاتل است؟ فروشنده یا مشتری؟ نظر به شواهد موجود در تصویر با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی قاتل است!

قبل از اینکه شروع کنید نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. حالا با دقت تصویر آزمون شناسایی قاتل را بررسی کنید و به این آزمون پاسخ دهید. این آزمون سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید! البته جواب آزمون در آخر تصویر قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

جذاب: باید باهوش باشی که این معمای شناسایی فرد درغگو را حل کنی!

.

.

بیشتر بخوانید: معمای هوش: چه کسی بیشترین وزن را حمل می کند؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی قاتل را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید قاتل را تشخیص دهید؟ قاتل کیست؟

برای شما: تست دقت؛ کدام یک از دو مرد پدر کودک در حال غرق شدن است؟

جواب آزمون شناسایی قاتل

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست. محققان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. حل این گونه آزمون ها می تواند ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشد. به هر حال، اگر به این بخش از مطلب رسیده اید، پس یعنی هنوز قاتل را شناسایی نکرده اید. نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

مرد سمت چپ قاتل است

جواب آزمون تشخیص قاتل: بله مرد سمت چپ یا همان فروشنده قاتل است. شاید بگویید خوب مرد سمت راست قاتل است چون در کیفش اسلحه دارد. اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که فروشنده در حال ریختن چیزی در نوشیدنی مرد سمت راست است.

جذاب: آزمون بینایی: فقط تیزبین ها می توانند همه چهره ها را ببینند! شما چطور؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط: 

آزمون تشخیص فرد ثروتمند؛ چه کسی ثروتمند است و چرا؟

معمای تصویری مرگ؛ چه کسی خواهد مرد!؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *