جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

فکر می‌کنی چشمات مثل عقاب تیزه؟ پس معمای خرس پنهان رو امتحان کن!

معمای خرس پنهان
خواندن 3 دقیقه
3.6
(14)

به یک سرگرمی دیگر از خبرنامه خوش  آمدید. پازل‌ها و توهمات نوری راه بسیار خوبی برای سرگرم شدن و بهبود مهارت‌های ذهنی هستند. بنابراین ما امروز معمای خرس پنهان را برای شما آماده کرده ایم. این معما ذهن‌تان را حسابی به چالش می‌کشد تا خرس پنهان شده در میان گوزن‌های شمالی را پیدا کنید.

چرا معما حل کنیم؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر برنامه‌های روزانه شما تاثیر خیلی منفی خواهد گذاشت. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما تاثیرمی‌گذارد. در چنین مواقعی پیشنهاد می‌کنیم دمی ‌تازه کنید. مثلا به قدم زدن بروید یا به موسیقی گوش دهید، با خانواده یا دوستان نزدیک خود صحبت کنید یا معماهای چون این معمای خرس پنهان را حل کنید. شاید فکر کنید خوب چرا معماها و بازی‌های فکری؟

این‌ها روش‌هایی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز در مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است حل پازل‌ها و معماها به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، اگر آماده‌اید با هم شروع می‌کنیم!

جذاب: باید باهوش باشی که این معمای شناسایی فرد درغگو را حل کنی!

معمای خرس پنهان

خرس را پیدا کنید

این معما یکی از آثار هنری گرگلی دوداس، هنرمند مجارستانی است. در تصویر می‌توانید چند گوزن و بابا نوئل را ببینید. اما بابا نوئل نگران به نظر می‌رسد. او می‌گوید، جایی در تصویر در میان گوزن‌ها خرسی مخفی شده است. آیا می‌توانید به بابا نوئل کمک کنید تا خرس را پیدا کند. ممکن است فکر کنید پیدا کردن خرس کار راحتی است، اما اینطور نیست. خرس به خوبی استتار کرده است. اما نگران نباشید چون جواب در آخر صفحه قرار دارد.

حالا با حواس جمع به تصویر نگاه کنید. پیشنهاد می‌کنیم عکس را با دقت بررسی کنید زیرا خرس دقیقا جلوی چشمان شما پنهان شده است!

برای شما: تست دقت؛ کدام یک از دو مرد پدر کودک در حال غرق شدن است؟

.

.

.

.

.

سرنخ: به قسمت‌های پایانی تصویر بیشتر توجه کنید

.

.

.

.

.

جذاب: آزمون بینایی: آیا می توانید در ۱۳ ثانیه توپ فوتبال را پیدا کنید؟

جواب معما

آیا توانستید خرس را پیدا کنید؟ کارشناسان می‌گویند اگر معمای خرس پنهان را حل کردید، معلوم می‌شود که بینایی فوق العاده و چشمان تیزبینی دارید. به هر صورت، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معما

بله به همین سادگی. اگرچه حل معمای خرس پنهان فقط چند دقیقه از زمان شما را گرفت، اما ذهن شما را از افکار پیش پا افتاده و منفی دور کرد. هرگاه احساس می‌کنید که ذهن‌تان نیاز به کمی ‌استراحت دارد، می‌توانید چنین معماهایی را حل کنید.

برای شما: پازل تصویری: تنها ۱۱ ثانیه فرصت دارید تا آدم برفی را در میان دانه های برف پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای خرس پنهان لذت برده باشید. شما می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

همچنین می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. در صورت تمایل از طریق بخش تفریح و سرگرمی‌خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان