آزمون بینایی: فقط تیزبین ها می توانند همه چهره ها را ببینند! شما چطور؟

آزمون بینایی چهره های پنهان

آزمون بینایی چهره های پنهان: تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و هوش به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بینایی و ذهنی شما کمک کند.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، در آزمون بینایی چهره های پنهان چالش این است تا چهره های مخفی شده در تصویر را تشخیص دهید! آیا آماده هستید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

برای شما: چالش ذهنی: آیا می توانید در ۶ ثانیه اشتباهات تصویر را تشخیص دهید؟

آزمون بینایی چهره های پنهان

 

تصویر نقاشی زیبایی را می نماید. اما جایی در این نقاشی خیره کننده چهره هایی پنهان شده است و شما باید آن‌ها را پیدا کنید. کارشناسان می گویند فقط افراد تیزبین می توانند آزمون بینایی چهره های پنهان را حل کنند! شما چطور؟

حالا با دقت به تصویر نگاه کنید و بگویید در این تصویر چند چهره مخفی شده است. پیشنهاد می کنیم با دقت و حواس جمع نقاشی را بررسی کنید. زیرا پیدا کردن چهره ها کاری دشوار است.

چهره ها را پیدا کنید

جواب در آخر، اما تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

جذاب: آزمون بینایی: آیا می توانید در ۱۳ ثانیه توپ فوتبال را پیدا کنید؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست دقت و تیزبینی؛ این دو تصویر چند تفاوت دارند!؟

جواب آزمون بینایی چهره های پنهان

آیا موفق شدید همه چهره های پنهان را پیدا کنید؟ برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون

ادعا شده است اگر آزمون بینایی چهره های پنهان را حل کردید، می تواند نشانه بینایی و چشم های فوق العاده شما باشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی چهره های پنهان لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

برای شما: تست تیزبینی جذاب: فقط افراد تیزبین می توانند ۴ چهره پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند!؟

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی گورخرها: در این تصویر چند گورخر وجود دارد؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا آزمون بینایی چهره های پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

آزمون قدرت بینایی: کدام عدد در این تصویر پنهان شده است؟ + جواب

تست هوش جذاب: چه کسی کوکی ها را خورده است؟

تست سیب زمینی پنهان: آیا می توانید در طول ۷ ثانیه سیب زمینی را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *