جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تست دقت و تیزبینی؛ این دو تصویر چند تفاوت دارند!؟

تست دقت و تیزبینی
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

تست دقت و تیزبینی: تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز حدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل پازل ها و بازی های فکری به صورت منظم شما را باهوش تر می کند.

به هر حال، در این تست دقت و تیزبینی چالش این است تا در طول 15 ثانیه تفاوت های این دو تصویر را تشخیص دهید. اگر از چشم های تیزبین و هوش عالی برخوردارید، پس حل این تست دقت برای شما مثل آب خوردن است.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و تست های چون این تست دقت و تیزبینی را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا تست ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا آماده اید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

جذاب: تست تیزبینی جذاب: فقط افراد تیزبین می توانند ۴ چهره پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند!؟

تست دقت و تیزبینی؛ تفاوت این دو تصویر را پیدا کنید!

به مدت 15 ثانیه به تصویر نگاه کنید بعد بگویید این دو عکس از هم چند تفاوت دارند!؟ پیشنهاد می کنیم تصویر را سریع اما با دقت بررسی کنید چون جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد!

تفاوت تصویر را پیدا کنید

جواب در آخر صفحه است، اما تقلب نکنید

.

.

.

.

برای شما: چالش ذهنی: آیا می توانید در ۶ ثانیه اشتباهات تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا توانستید تفاوت های تصویر را پیدا کنید؟

بیشتر بخوانید: تست هوش جذاب: چه کسی کوکی ها را خورده است؟

جواب تست دقت و تیزبینی

ادعا شده است که اگر در طول 15 ثانیه موفق به حل این تست دقت شدید، می تواند نشانه دقت و تیزبینی فوق العاده شما باشد. برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

تفاوت های تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست دقت و تیزبینی لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

برای شما: آزمون شناسایی گورخرها: در این تصویر چند گورخر وجود دارد؟

فواید پازل ها و بازی های فکری

تست دقت و تیزبینی: تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: تست سیب زمینی پنهان: آیا می توانید در طول ۷ ثانیه سیب زمینی را پیدا کنید؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این تست دقت و تیزبینی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان