با استفاده از مداد سفید خط چشمی زیبا و متمایز بکشید و جذاب‌تر شوید!

توسطفاطمه عزیزی

دی ۲۵, ۱۴۰۱ به روز رسانی : بهمن ۱۶, ۱۴۰۱ , ,
استفاده از خط چشم سفید

سرمه یا خط چشم مشکی همیشه جزء لوازم آرایشی شماست. اما خط چشم‌های سفید اخیرا توجه خانم‌ها را از مداد چشم‌ مشکی دور کرده است. به همین دلیل ما هم به شما چند روش موثر را برای استفاده از خط چشم سفید معرفی می‌کنیم.

مشکی همیشه یک رنگ با کلاس و زیبا است. در واقع رنگ مشکی در آرایش، چشم‌ها را برجسته تر نشان می‌دهند. از طرفی خط چشم سفید هم چیزی کم از مشکی ندارد. نسل جدید علاقه خاصی به استفاده از این رنگ دارند. آن‌ها به زیبایی منحصر فرد، ظریف و متفاوت توجه می‌کنند و برای این کار خط چشم سفید را انتخاب کرده اند.

اگر شما هم تحت تاثیر چنین تفکری قرار کرفته و مداد سفید خریده اید، اما نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، با ما در این نوشتار همراه باشید.

برای شما: چگونه خط چشم بالدار زیبا بکشیم؟ (راهنمای مرحله به مرحله)

تاریخچه استفاده از خط چشم

استفاده از خط چشم از دهه 1960 شروع شد. خانم‌ها خط چشم مشکی را برای ایجاد چشمانی درشت و خیره کننده استفاده می‌کردند.

به انتخاب خود ایمان داشته باشید زیرا می‌خواهیم بگوییم نه تنها خط چشم مشکی بلکه خط چشم سفید نیز چشمان شما را زیبا و جذاب جلوه خواهد داد. سلبریتی‌ها بارها و بارها از خط چشم سفید استفاده کرده اند. پس شما هم می‌توانید آن را جزء وسایل آرایشی خود قرار دهید. تنها کاری که باید بکنید، پیروی از شیوه درست استفاده از ان است. به خواندن ادامه دهید.

برای استفاده صحیح از خط چشم سفید این 5 روش را امتحان کنید:

1. مداد سفید را به قسمت داخلی چشم خود بکشید

استفاده از خط چشم سفید

با خط چشم سفید می‌توانید در کمترین زمان چشمان را خود را بزرگتر و کشیده تر نشان دهید. برای این کار باید خط چشم را در قسمت داخلی پلک پایین بکشید. با این روش کره چشم بزرگتر دیده می‌شود. این ترفند برای زنان شرقی و آسیایی که چشمان کوچکتری دارند فوق العاده است.

اگر رنگ پوستی تیره دارید، ممکن است فکر کنید که خط چشم سفید، کنتراست خوبی با پوستتان ایجاد نمی‌کند. اگر چنین است باید بگویم در اشتباهید. در این صورت نیز می‌توانید از خط چشم سفید استفاده کنید اما باید، با مداد مشکی روی خط مژه بالایی خود بکشید و پلک پایین خود را مداد چشم سفید بکشید. برای ایجاد ظاهری ظریف و زیبا، در امتداد خط سفید کمی ‌خط چشم مشکی بکشید.

بیشتر بخوانید: نکاتی مهم در آرایش چشم عربی

2. گوشه داخلی و بیرونی چشم

آرایش و زیبایی

از خط چشم سفید در قسمت گوشه داخلی و بیرونی چشم استفاده کنید. خط چشم خود را در امتداد گوشه داخلی چشم بکشید. این ترفند باعث می‌شود خستگی چشم‌ها را از بین ببرید. اگر هنوز تردید دارید، امتحانش کنید!

3. خط چشم سفید به عنوان سایه پشت پلک

نحوه استفاده از خط چشم سفیثد

خط چشم سفید را به تمام قسمت‌های پشت پلک خود بزنید. سپس، از یک براش سایه سفت یا انگشت حلقه خود استفاده کنید و به آرامی ‌آن را روی پلک پخش کنید. حالا از سایه چشم مورد علاقه‌تان روی آن بزنید. پایه سفید روی پلک از جمع شدن سایه چشم جلوگیری می‌کند و باعث ماندگاری بیشتر آن می‌شود.

برای شما: آیا می دانید کدام رنگ سایه برای چشم قهوه ای ها مناسب است؟

حقیقت جالب

افراد مشهوری مانند لیدی گاگا، مارگو رابی، کریستن استوارت، ریحانا، پریانکا چوپرا و بلا حدید به طور مکرر از خط چشم سفید برای برجسته نشان دادن چشم‌های خود استفاده می‌کنند.

4. لیفت استخوان ابرو

از خط چشم سفید همچنین می‌توان برای بلند کردن ابروها استفاده کرد. زیر خط ابروی خود مداد سفید بکشید. می‌توانید آن را درست زیر بالاترین نقطه استخوان ابرو بمالید تا چشم‌هایتان را به طور طبیعی زیبا و برجسته نشان دهد. برای داشتن ظاهری جذاب، از ابتدای ابرو خطی بکشید و تا قوس ابروی خود ادامه دهید. این ترفند را برای بلندتر نشان دادن پشت چشم‌ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ارتباط رنگ چشم و شخصیت؛ رنگ چشم‌تان در مورد شما چه می گوید؟!

5. کمان کوپید یا انحنای دوگانه لب بالایی

استفاده از مداد سفید

خط چشم سفید را روی قسمت بالای کمان کوپید بکشید تا برجسته تر به نظر برسد. این ترفند باعث ایجاد توهم لب‌های بزرگ‌تر می‌شود. وقتی از مداد سفید برای این کار استفاده می‌کنید، باید به درستی پخش شود تا ظاهری نامطلوب به آرایش لب‌های شما ندهد.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *