فهرستی از بهترین فیلم های 2023 که ابدا نباید از دست بدهید!

جذاب ترین فیلم های 2023

قرار است امسال فیلم های جذابی را تماشا کنید،‌ مثلا همکاری کیلین مورفی در فیلم کریستوفر نولان! سال ۲۰۲۳ می‌تواند به لحاظ فیلم و سینما سالی پر از هیجان باشد. در این نوشتار فهرستی از جذاب ترین فیلم های 2023 آمده تا از قبل در مورد آنها بدانید و برای تماشای‌شان برنامه ریزی کنید!

از مطالب جذاب خبرنامه: خانه های دوران کودکی سلبریتی های مشهور جهان، آن ها کجا بزرگ شده اند؟

1. رنفیلد با نام انگلیسی Renfield (14 فوریه) از جذاب ترین فیلم های 2023

Renfield جذاب ترین فیلم های 2023

این فیلم که داستان آن به دست رایان ریدلی نوشته شده بر اساس طرح اصلی رابرت کرکمن  ساخته شده است. در این فیلم نیکلاس هولت در نقش رنفیلد و نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا بازی می کند. این فیلم قرار است در 14 فوریه اکران شود. رنفیلد که سال ها به دراکولا خدمت کرده است، نمی خواهد دیگر به خدمت خود به دراکولا ادامه دهد…

مطلب مرتبط: بهترین انیمیشن‌‌ های تمام دوران ها: ۱۰ کارتون بی نظیر که باید ببینید!

2. مرد مورچه ای و زنبورک 3 با نام انگلیسی Ant-Man and the Wasp (17 فوریه)

Ant-Man and the Wasp

مرد مورچه ای و زنبورک 3 فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که در آن مارول کمیک و اسکات لانگ حضور دارند. این فیلم توسط استودیوی مارول ساخته شده و توسط استدیوی والت دیزنی توزیع شده است.

منتظر تماشای این فیلم فوق العاده که قرار است در 17 فوریه اکران شود باشید. کارگردان آن پیتون رید و فیلم نامه نویس آن جف لاونس است. پل رود در نقش اسکات لانگ و اوانژلین در نقش هوپ ون داین بازی خواهند کرد.

لینک مرتبط: “جنگ جهانی سوم” نامزد اسکار بهترین فیلم در بخش بین الملل

3. نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol (5 می)

Guardians of the Galaxy Vol

نگهبانان کهکشان 3 با ژانر اکشن و ماجراجویی در 5 می اکران خواهد شد. یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی که بر اساس تیم ابرقهرمان مارول و کامیکس ساخته شده است. کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن توسط استجیمز گان انجام شده است. در این فیلم، نگهبانان برای دفاع از کیهان و محافظت از خود در برابر یک دشمن مشترک ماموریتی خطرناک را آغاز می کنند. اگر به چنین ژانرهایی علاقه دارید، چند ماه دیگر صبر کنید تا از دیدن آن به وجد بیایید.

4. مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی با نام Spider-Man: Across the Spider-Verse (2 ژوئن)

جذاب ترین فیلم های 2023

امکان ندارد نام مرد عنکبوتی را نشنیده باشید. اگر هنوز هم دوست دارید یک بار دیگر فیلم مرد عنکبوتی را ببینید ما پیشنهاد هیجان انگیزی برایتان داریم. اما باید کمی صبر کنید. قرار است فیلم مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی، در 2 ژوئن اکران شود. در این داستان زندگی مایلز مورالس یک نوجوان نیویورکی به تصویر کشیده شده است. او پس از ملاقات با پیتر پارکر باید بیاموزد که به عنوان مرد عنکبوتی جدید از شهر خود محافظت کند…

بیشتر بخوانید: مردان خوشتیپ ۲۰۲۲ جهان چه کسانی هستند؟

منتظر این فیلم جذاب و فوق العاده هیجان انگیز باشید.

5. شهر سیارکی (16 ژوئن) از جذاب ترین فیلم های 2023

شهر-سیارکی-Asteroid-City

فیلم جذاب شهر سیارکی با ژانر کمدی- درام- رمانتیک آمریکایی در 10 ژوئن اکران خواهد شد. نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن توسط وس اندرسون صورت گرفته است.

6. ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (30 ژوئن)

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

ژانر فیلم ایندیا جونز و گردانه سرنوشت، اکشن، ماجراجویی و مهیج است. داستان این فیلم از جایی شروع می شود که ایندیانا جونز در سال 1969 میلادی باستان شناس معروف آمریکایی وارد یک ماجراجویی می شود. او از این واقعیت که آمریکا، نازی های سابق را برای کمک به شکست پروژه اتحاد جماهیر شوروی برای رسیدن به فضا به خدمت گرفته با خبر می شود.

جونز از این واقعیت ناراحت است. حال او همراه با دخترخوانده اش هلنا برای بررسی مشکل تصمیم به سفری هیجان انگیز و خطرناک می گیرند. در این میان، یورگن وولر، از اعضای ناسا و نازی سابق که درگیر فرود روی کره ماه است، سعی دارد جهان را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کند…

این فیلم مهیج قرار است در 30 ژوئن اکران شود.

بیشتر بخوانید: راز اندام رویایی جنیفر لوپز در وعده صبحانه او نهفته است

7. اوپنهایمر (23 ژوئیه)

جذاب ترین فیلم های 2023

فکرش را هم نخواهید کرد که اوپنهایمر چه فیلم فوق العاده ای می تواند باشد. اوپنهایمر داستان دانشمند آمریکایی جی رابرت اوپنهایمر است که قرار است نقش آن را کیلیان مورفی بازی کند. او در این نقش قرار است بمب اتم بسازد… . نویسنده این فیلم کریستوفر نولان است. اوپنهایمر تقریبا 2 هفته قبل از سالگرد پرتاب بمب در هیروشیما منتشر خواهد شد.

8. ماموریت غیر ممکن 7 قسمت اول (14 جولای)

ماموریت غیرممکن 7

حتما تا کنون 6 قسمت از ماموریت غیرممکن را دیده اید. پس منتظر ماموریت غیرممکن 7 باشید، زیرا قرار است در 14 جولای روی پرده سینما برود. این فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی کریستوفر مک کوری در سال 2022 با درخشش تام کروز ساخته شده است.

اگر قسمت های قبلی را دیده باشید، این بار این هیجان در خیابان های ایتالیا با تعقیب و گریز با یک ماشین زرد کوچک تا پرش از کوهستان با یک موتورسیکلت ادامه خواهد داشت.

در این مطلب: ۱۰ زیباترین زنان سیاستمدار هند

9. باربی (ژوئیه) از جذاب ترین فیلم های 2023

باربی

دختران کوچک همه یک عروسک باربی دارند که همیشه مشغول شانه کردن موهای بلوند آن هستند. اما خوب آیا شما دوست دارید فیلم باربی را تماشا کنید؟ باربی، فیلم کمدی در ژانر فانتزی رمانتیک قرار است در ژوئیه اکران شود. مارگو رابی نقش شخصیت اصلی یعنی باربی را به عهده دارد. این فیلم اولین فیلم لایو اکشن است که پس از مجموعه فیلم های انیمیشن ویدئویی و تلویزیونی ساخته شده است.

پیشنهاد وسوسه کننده: پیشنهاد شگفت انگیز هفته برای جمعه های کسل کننده

10. ونکا (دسامبر)

ونکا

وانکا فیلمی در ژانر فانتزی موزیکال به کارگردانی پل کینگ  در دسامبر امسال وارد سینما می شود. فیلمنامه این فیلم توسط سایمن فارنابی و پل کینگ نوشته شده و در حال ساخت است. این فیلم از رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی نوشته رولد دال الگو برداری شده است. منتظر تماشای این فیلم فوق العاده زیبا باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *