تست بینایی کرگدن کجای تصویر پنهان شده است؟

توسطسهراب شهریار

مهر ۱۶, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مهر ۱۶, ۱۴۰۲ , , , ,
تست بینایی کرگدن

تست بینایی کرگدن راهی عالی برای محک زدن مهارت های بینایی شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است تا در طول 10 ثانیه کرگدن را در این تصویر پیدا کنید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. تصویر گله‌ای از بوفالو ها را  در مرغزاری نشان می دهد. به هر حال، جایی در تصویر کرگدنی وجود دارد. اکنون با پیدا کردن کرگدن بینایی خود را بیازمایید.

آزمون یافتن جارو زیر 10 ثانیه: آیا می توانی جارو را پیدا کنی؟

تست بینایی کرگدن

اکنون یکبار دیگر اما با حواس جمع به تصویر نگاه کنید. پیشنهاد می کنیم با دقت عکس را بررسی کنید زیرا کرگدن دقیقا جلوی چشمان شما پنهان شده است!؟

کرگدن را پیدا کنید

جواب تست بینایی کرگدن در آخر صفحه است، اما تقلب نکنید!

.

.

آزمون شناسایی صاحب کشتی: در 7 ثانیه صاحب کشتی را تشخیص دهید!

.

.

.

.

چالش بینایی: 5 تفاوت در هر یک از تصاویر انیمه‌های دیزنی پیدا کنید!

.

.

آیا احساس خستگی می کنید؟ خستگی روحی را نادیده نگیرید، زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و تست های چون تست بینایی کرگدن را حل کنید.

معمای تصویری ریاضی: باهوش ها جواب این سوال چند میشه؟

شاید فکر کنید چرا تست ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

برای شما: معمای تصویری ذهنی: چند نفر به اردو رفته اند؟

جواب تست بینایی کرگدن

خیلی ها پس از دیدن تصویر تست بینایی کرگدن گیج می شوند. این تصویر اگرچه خیلی گیج کننده است اما یک راه عالی برای آزمایش مهارت ها بینایی شما است. به هر حال، آیا توانستید کرگدن را پیدا کنید؟

اگر بله؟ به شما تبریک می گوییم. ادعا شده است که اگر در طول10 ثانیه موفق به شناسایی کرگدن شوید، می تواند نشانه بینایی فوق العاده شما باشد.

جواب تست

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی کرگدن لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

برای شما: بازی فکری تصویری: چه کسانی از جهان دیگر هستند؟

فواید پازل ها و بازی های فکری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

تست بینایی کرگدن: بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی تشخیص روباه: آیا می توانید روباه را قبل از شکارچی ها پیدا کنید؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست بینایی کرگدن ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *