ارتباط رنگ چشم و شخصیت؛ رنگ چشم‌تان در مورد شما چه می گوید؟!

توسطپناه امینی

دی ۲۲, ۱۴۰۱ به روز رسانی : دی ۲۲, ۱۴۰۱ , ,
ارتباط رنگ چشم و شخصیت

حتما شنیده اید که چشم ها هرگز دروغ نمی گویند. شاید جالب باشد بدانید که علم نیز این حرف را تایید می کند. بر اساس تحقیقات علمی ارتباط رنگ چشم و شخصیت وجود دارد و در واقع رنگ عنبیه می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید! اگر این حرف را باور دارید، تنها کاری که باید برای شناخت یک نفر انجام دهید، نگاه کردن به چشمان فرد مقابل تان است. جذاب به نظر می‌رسد اینطور نیست؟

به قول معروف “چشم‌ها پنجره روح هستند”. بر اساس این گفته دانشمندان دانشگاه اوربرو سوئد تصمیم گرفتند تحقیقاتی را برای بررسی ارتباط بین رنگ عنبیه و شخصیت صاحب آن انجام دهند. برای دانستن این ارتباط، محققان گروهی متشکل از 458 داوطلب را گرد هم آوردند تا این تحقیق را انجام دهند. و نتیجه را در زیر می‌بینید!

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی با بینی: فرم بینی شما، در مورد شما چه اطلاعاتی ارائه می دهد!

1. ارتباط رنگ چشم و شخصیت، چشم آبی‌ها تشنه یادگیری هستند

ارتباط رنگ چشم و شخصیت

دکتر آنتونی فالون از دانشگاه ادینبورگ، مسئول مطالعه پیوند بین چشم‌ها و شخصیت افراد بود. او گفت که چشم ها ارتباط نزدیکی با مغز دارند و سرنخ هایی در مورد عملکرد مغز به ما می‌دهند. پس بیایید با رنگ چشم آبی شروع کنیم. اگر چشمان آبی داشته باشید، از قدرت ذهنی و جسمی بالایی برخوردار هستید. تاب آوری نیروی محرکه شماست و هرگز از کارهای خود پشیمان نمی‌شوید! باهوش، کنجکاو، خیال پرداز، همیشه آماده و مشتاق یادگیری و پیشرفت هستید.

2. چشم سبزها، جذاب‌ترین‌ها هستند

چشم سبزها

این رنگ عنبیه رنگی است که اغوا کننده ترین و مرموزترین شخصیت را نشان می‌دهد. آن‌ها اغلب جذاب هستند. کسی که چشم سبز دارد، فردی کنجکاو و آرام است. چشم سبزها می تواند خیلی حسود باشند، به خصوص اگر عشق خود را در خطر ببینند. آن ها عشاق پرشوری هستند و نمی‌خواهند کسی را که دوست دارند با دیگران تقسیم کنند.

لینک مرتبط: کدام تیپ های شخصیتی موفق ترین روابط را دارند؟

3. ارتباط رنگ چشم و شخصیت، چشم قهوه ای ها افرادی متفکر هستند

چشم قهوه ای ها رمانیتک و فوق العاده شیرین زبان هستند. آن ها شخصیتی خاص دارند. هیچ تصمیمی بدون بررسی دقیق توسط چشم قهوه ای ها گرفته نمی‌شود، حتی اگر خلاق یا ماجراجو باشند.

4. چشمان قهوه‌ای تیره یا مشکی پنهان کارند

ارتباط چشم با شخصیت

داشتن چشمان قهوه ای تیره یا مشکی نشانه شخصیتی مرموز است. با این حال ممکن است افرادی مضطرب به نظر بیایند. اما به طور کلی کسی که چشم قهوه‌ای تیره دارد فردی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر است. کسانی که چشم قهوه ای تیره و مشکی دارند افرادی فعال هستند که در حرفه خود عملکرد فوق العاده ای دارند. آنها از کار کردن لذت می‌برند. بر اساس شواهد موجود افراد با رنگ چشم تیره سریع‌تر اما سطحی‌تر از افراد دیگر فکر می‌کنند.

پیشنهاد می شود بخوانید: تست روانشناسی؛ دوستان‌تان در مورد شما چه فکر می کنند!؟

کلام پایانی

ارتباط رنگ چشم و شخصت می‌تواند موضوع جذابی باشد. تصور کنید که بتوانید از طریق رنگ چشم آدم‌ها را بشناسید. با این حال یادتان باشد موضوعاتی از این دست تماما مناسب سرگرم شدن هستند و برای ارتباط با آدم‌ها و شناختن آن ها باید فرصتی به خودتان و آن ها بدهید. آدم‌ها در شرایط و خانواده‌های مختلف بزرگ می‌شوند و مسائل زیادی روی شکل گیری شخصیت آنها تاثیر گذار است!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *