جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
0
(0)

یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی تور مسافرتی ایتالیا است. این کشور زیبای اروپایی با داشتن شهرهای زیبایی مانند رم، فلورانس، میلان و ونیز هرساله پذیرای گردشگران را به بسیاری از سراسر نقاط جهان است. ایرانیان نیز جزء مسافرانی هستند که هرساله اقدام به خرید تور مسافرتی ایتالیا می‌کنند.

البته دریافت ویزای شینگن ایتالیا سختی‌های خاص خودش را دارد، اما مسافرانی که از طریق کارگزار تور ایتالیا و آژانس‌های گردشگری معتبر اقدام کنند، راحت‌تر می‌توانند ویزای کشور ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی را دریافت کنند. با توجه به اینکه آژانس‌های گردشگری به‌عنوان مجریان تور شناخته می‌شوند و از طرف سفارت کشورهای اروپایی به‌عنوان ضامن شناخته می‌شوند، دریافت ویزای این کشور ها و خرید تور اروپا از طریق مجموعه های گردشگری معتبر کار ساده‌تری است.

در این مقاله با معرفی بهترین مجموعه های گردشگری به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین سایت های فروش تور ایتالیا و خرید تور ایتالیا ارزان قیمت آشنا شوید.

آژانس گردشگری نهال گشت

آژانس گردشگری نهال گشت

مجموعه گردشگری نهال گشت به عنوان یکی از معتبرترین هلدینگ ها در صنعت گردشگری داخلی و خارجی شناخته می شود. شرکت نهال گشت با سایر شرکت‌های زیرمجموعه و برند های مختلف همکاری می کند و در راستای برآوردن نیازهای مشتریان خدمات بی‌نظیری را به آن ها ارائه می‌کند. از خدمات آژانس گردشگری نهال گشت می توان به فروش تورهای ارزان هوایی و زمینی اشاره کرد.

انواع تورهای خارجی و داخلی در این مجموعه گردشگری در اختیار هموطنان قرار داده می شود. در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته از طریق وبسایت آژانس نهال گشت امکان پاسخگویی به مسافران وجود دارد و با استفاده از این روش توانسته اند تاکنون ۹۰% از مشتریان خودشان را راضی نگه دارند.

آدرس دفتر تهران آژانس هواپیمایی نهال گشت: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان کنی فرد (۱۰)، پلاک، ۳۴ طبقه اول، واحد ۲

آدرس دفتر کرج: خیابان درختی، بین عطار و حافظ

شماره تماس دفتر تهران: ۰۲۱۹۱۰۰۸۱۱۱

شماره تماس دفتر کرج: ۰۲۶۳۳۱۴۳

آدرس وبسایت: www.nahalgasht.com

آژانس گردشگری الی گشت

آژانس گردشگری الی گشت

آژانس هواپیمایی و گردشگری الی گشت یکی دیگر از بهترین سایت های فروش تور ایتالیا ارزان قیمت است. در این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حضوری، خدمات آنلاین فروش تورهای اروپایی، رزرو بلیط هواپیما و سایر موارد انجام می شود. در این مجموعه در راستای برآوردن نیاز مسافران تمام خدمات مربوط به خرید و فروش بلیط هواپیما، فروش تورهای مسافرتی، تور لحظه آخری، رزرو هتل های ارزان قیمت و … انجام می شود.

شرکت هواپیمایی و مسافرتی الی گشت در شهر تهران، شهرهای استانبول و آنکارا در ترکیه و شهر لندن دارای دفتر فروش است؛ بنابراین هم وطنان ایرانی در هر یک از این کشورها که باشند می توانند از خدمات مجموعه گردشگری الی‌گشت استفاده کنند.

آدرس دفتر تهران: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

شماره تماس مجموعه گردشگری الی گشت: ۰۲۱۸۵۴۰

آدرس وبسایت: www.eligasht.com

آژانس گردشگری ایوار

شرکت خدمات مسافرتی اسرا پرواز، ایوار در سال ۱۳۸۱ به عنوان یکی از مجریان تورهای فرهنگی دور اروپا برای دانشجویان کار خود را آغاز کرد. این مجموعه بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه گردشگری و ارائه خدمات رزرو هتل های داخلی و خارجی، تهیه بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و … را دارا می باشد.

خدمات این مجموعه هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین انجام می شود، اما آژانس گردشگری ایوار به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می شود. چرا که اولین مجری تورهای زمینی اروپا در تهران است. البته در حال حاضر تورهای زمینی اروپا دیگر اجرا نمی شوند و تنها از طریق پرواز های رفت و برگشت اجرای تورهای اروپایی انجام می شود.

آدرس آژانس گردشگری ایوار: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، شماره ۲۶۰۹، برج سایه، طبقه سوم، واحد ۸

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰

آدرس وبسایت: www.eavar.com

آژانس گردشگری و مسافرتی آیشم

آژانس گردشگری و مسافرتی آیشم

آژانس خدمات مسافرتی آیشم یکی دیگر از بهترین مجموعه های گردشگری است که با کادری مجرب و تیمی متشکل از کارمندان خبره و همچنین مدیریتی توانمند در شهر تهران فعالیت می کند. مهمترین هدف مجموعه گردشگری آیشم اجرای تورهای لوکس، فروش انواع تور ارزان اروپا ویزای شینگن است.

این مجموعه گردشگری مجری مستقیم تورهای خارجی تورهای اروپایی است و در زمینه رزرو و فروش بلیط داخلی و خارجی، رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا، اخذ ویزا، صدور بیمه مسافرتی و خدمات رزرواسیون آنلاین فعالیت می کند.

کارکنان این شرکت مصمم هستند تا رضایت خاطر مشتریان را برآورده کنند و با ایجاد سفرهای به یاد ماندنی لحظات خوشی را برای آن ها به ارمغان بیاورند.

آدرس دفتر آژانس هواپیمایی آیشم: تهران، خیابان میرداماد، بین میدان مادر و شریعتی، پلاک ۴۶، طبقه ۲ شرقی

شماره تماس آژانس هواپیمایی آیشم: ۰۲۱۲۲۲۷۷۷۹۰

تورهای مسافرتی ایتالیا

ایتالیا یکی از تاریخی ترین و زیباترین کشورهای قاره اروپا است، به همین خاطر افرادی که برای خرید تور مسافرتی ایتالیا اقدام می کنند بسیار زیاد هستند. چرا که این کشور برای هر شخصی جذابیت های ویژه ای دارد، اما از آنجا که قیمت خرید تور ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی در سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده، اغلب مسافران اقدام به خرید تور 3 روزه ایتالیا می نمایند تا هزینه های کمتری برای تورهای ایتالیا پرداخت کنند.

با خرید تورهای لحظه آخری هزینه های سفر تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند، اما همانطور که می دانید مسافران کشورهای اروپایی باید حتماً ویزای شینگن داشته باشند. به همین خاطر این گزینه تنها برای افرادی مناسب است که از قبل ویزای شینگن دارند. اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که سفر اولی هستید نمی توانید با این روش به کشور ایتالیا سفر کنید.

شرایط اخذ ویزا ایتالیا

متقاضیان سفر به کشور ایتالیا از طریق خرید تور ایتالیا ارزان باید گردش مالی بالایی داشته باشند و مدارکی به سفارت این کشور ارائه کنند که نشان بدهد حداقل ۴۰۰ میلیون تومان تمکن مالی دارند. اگر این میزان سرمایه را داشت باشند دیگر نیازی به ارائه دعوتنامه برای دریافت ویزای ایتالیا ندارند. در غیر این صورت ارائه دعوتنامه ایتالیا نیز مورد نیاز است.

متقاضیان دریافت ویزای ایتالیا باید از طریق کارگزاری CKGS در تهران برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام کنند. البته وقت سفارت ایتالیا نیازی به انجام مصاحبه ندارد، اما متقاضیان سفر به این کشور باید برای تحویل مدارک و انجام کارهای بیومتریک مانند ثبت اثر انگشت به دفتر کارگزاری مراجعه کنند.

در صورتی که مدارک صحیح و کامل به سفارت تحویل داده شود، پس از ۲۱ روز کاری جواب ویزا برای متقاضیان ارسال می شود و می توانند برای خرید یکی از تورهای ارزان ایتالیا به کارگزار تور ایتالیا و آژانس های گردشگری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنند.

خدمات تور ایتالیا

خدمات تور ایتالیا در آژانس‌های گردشگری مختلف متفاوت هستند، اما به طور کلی خدمات تور های ایتالیا شامل اخذ ویزای ایتالیا، گشت شهری، راهنمای محلی، تور لیدر فارسی‌زبان، رزرو هتل، تهیه بلیط رفت و برگشت هواپیما، خرید بیمه نامه مسافرتی و … می شود.

همانطور که می‌دانید از طرف آژانس های مسافرتی برای ضمانت بازگشت مسافران به کشور مبلغی در نظر گرفته می شود. به همین خاطر مسافران و افرادی که قصد خرید تور مسافرتی اروپا ارزان را دارند می توانند از طریق مجموعه های گردشگری معتبر اقدام کنند و با ارائه مدارک مربوط به ضمانت مالی برای سفر به اروپا آماده شوند. این ضمانت‌نامه‌ها معمولاً به صورت چک رمزدار یا ضمانت نامه های بانکی هستند که باید در وجه آژانس مسافرتی صادر شود. با توجه به شرایط مسافر و آژانس‌های گردشگری مبلغ ضمانت نامه از ۴۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان تعیین شده است.

 بهترین زمان سفر به ایتالیا

 بهترین زمان سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا و بازدید از مکان های دیدنی ایتالیا فصل بهار و پاییز است. از ماه آوریل تا ژوئن و ماه سپتامبر تا اکتبر بهترین رمان های سفر به ایتالیا و سایر کشورهای جنوب اروپا هستند.

آب و هوای دلپذیر و درجه حرارت مناسب کشورهای اروپایی در این ماه ها مناسب سفر و گردشگری است. البته همانطور که می دانید در فصل های گردشگری هزینه‌های سفر افزایش پیدا می کند و برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر موارد دیگر باید هزینه های بالاتری پرداخت کنید.

بعضی از فصل های سال مانند زمستان نیز برای سفر به ایتالیا بسیار مناسب هستند. چرا که حراجی های زیادی در این فصل به خصوص هفته اول ژانویه برگزار می شوند. در فصل تابستان هم تخفیفات تابستانی و حراجی های تابستانه وجود دارند. این جشنواره ها هم مناسب افرادی هستند که برای خرید به کشور ایتالیا سفر می کنند، اما به طور کلی اگر از لحاظ شرایط آب و هوایی بخواهیم در نظر بگیریم بهترین زمان سفر به ایتالیا فصل های بهار و پاییز هستند.

قیمت تور ایتالیا

قیمت تور ایتالیا با توجه به اینکه هزینه خطوط هوایی و هزینه رزرو هتل چقدر می شود، متفاوت است. گاهی اوقات نوسانات نرخ ارز هم بر قیمت تور ایتالیا تأثیر دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید تور ارزان اروپا را دارید باید در زمان هایی اقدام کنید که نرخ دلار پایین می آید.

قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر مسافران کلاس پروازی اقتصادی را خریداری کنند هزینه های کمتری نسبت به کلاس تجاری پرداخت می کنند.

رزرو هتل های ۴ ستاره نیز هزینه های کمتری نسبت به هتل های ۵ ستاره نیاز دارد.

محل قرارگیری هتل هم روی هزینه سفر تأثیر دارد. به عنوان مثال اگر رزرو هتل در حومه شهر انجام شود هزینه های آن نسبت به هتل هایی که در مرکز شهر قرار دارند کمتر می‌شود.

قیمت تور ایتالیا با توجه به مدت زمان سفر و اقامت در این کشور نیز متفاوت است.

به طور کلی برای سفر به ایتالیا از طریق تور روزانه ۶۵ یورو تا ۳۳۴ یورو پول لازم دارید. چرا که باید همه هزینه های خورد و خوراک را بپردازید و هم برای گشت و گذار و تفریح هزینه‌های جداگانه پرداخت کنید.

نکات مهم تور ایتالیا

با خرید تور ایتالیا ارزان می توانید یک سفر خاطره انگیز و رویایی داشته باشید، اما باید هنگام سفر به این کشور زیبا به نکات مهم دوره ایتالیا توجه داشته باشید.

  • هنگام گشت و گذار و خارج شدن از هتل تمام پولتان را نزد خودتان نگه ندارید. می توانید بخشی از پول را در صندوق های امن هتل نگهداری کنید.
  • هنگامی که از هتل خارج می‌شوید پاسپورت خودتان را در هتل باقی بگذارید. با توجه به اینکه پاسپورت اصلی ترین مدرک هویتی و شناسایی شما است اگر آن را گم کنید نمی توانید هویت خود را اثبات کنید؛ بنابراین از همراه داشتن مدارک هویتی مانند پاسپورت خارج از هتل خودداری کنید.
  • هنگام گشت و گذار در مناطق توریستی و یا استفاده از مترو مواظب وسایل شخصی خودتان باشید. چرا که جیب ‌برها در این مکان ها بسیار زیاد هستند.
  • همچنین اگر با خانواده سفر می کنید در فضاهای بازی و مکان های عمومی به دقت از کودکان خودتان مراقبت کنید.
  • هنگام بازدید از مراکز تاریخی رم سعی کنید با گروه حرکت کنید، چرا که ممکن است در خیابان های پر پیچ و خم و تو در تو گم شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان