تست شناسایی ساحره قاتل؛ قاتل کیست و چرا؟!

توسطسهراب شهریار

دی ۲۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : بهمن ۱۸, ۱۴۰۱ , , , ,
تست شناسایی ساحره قاتل

آیا می خواهید کمی سرگرم شوید؟ پس تست شناسایی ساحره قاتل را حل کنید! اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس بگویید در این تصویر قاتل کیست؟ اما فقط 12 ثانیه زمان دارید.

اگر فکر می کنید خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد.

برای شما: آزمون تشخیص زن مجرد: آیا می توانید بگویید کدام یک از این زنان مجرد است؟

پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و تست های چون تست شناسایی ساحره قاتل را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا تست ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

به هر حال، آیا آماده اید تا ذهن خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

جذاب: تست تشخیص زن فریبکار: کدام زن باردار نیست؟

تست شناسایی ساحره قاتل؛ قاتل کیست و چرا؟

تصویر 3 شاهدخت را نشان می دهد زیبا نشان می دهد. اما باید بگوییم یکی از این شاهدخت ها یک ساحره بدجنس و قاتل است. چالش این است تا قاتل را در طول 12 ثانیه یا کمتر شناسایی کنید. اکنون با انجام این تست خود را بیازمایید.

اکنون یکبار دیگر اما با حواس جمع به تصویر نگاه کنید. پیشنهاد می کنیم با دقت تصویر را بررسی کنید زیرا قاتل دقیقا جلوی چشمان شما ایستاده است!؟

چه کسی قاتل است؟

بیشتر بخوانید: آزمون تشخیص گوسفند: آیا می توانید در طول ۱۰ ثانیه گوسفند را پیدا کنید؟

جواب در آخر صفحه، اما تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

سرنخ: به دست ها دقت کنید!

.

.

.

.

زمان شما تمام شد!

برای شما: تست تشخیص دروغگو: آیا می توانید در ۵ ثانیه دروغگو را تشخیص دهید؟

شناسایی ساحره قاتل

گمان می کنیم تا هنوز قاتل را پیدا نتوانستید. اگر چنین است، نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

جواب تست شناسایی ساحره قاتل: اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که خانم اول از سمت راست- کسی که لباس سرخ بر تن دارد- قاتل است. فقط کافی است به دست های او نگاه کنید.

ساحره قاتل

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شناسایی ساحره قاتل لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید ساحره قاتل را در طول ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

برای شما: پازل ذهن تصویری: چه کسی پدر نوزاد است!؟

فواید پازل ها و بازی های فکری

تست شناسایی ساحره قاتل: تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: معما؛ کدام دست متفاوت است؟ + جواب

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست شناسایی ساحره قاتل ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *