۷ مقصد فوق العاده برای سفر که از رفتن به آنها پشیمان نخواهید شد!

توسطفاطمه عزیزی

دی ۱۸, ۱۴۰۱ به روز رسانی : دی ۱۸, ۱۴۰۱ , , ,
مکان های دیدنی دنیا

مکان های دیدنی دنیا: ممکن است دیدن همه شگفتی های سیاره ما یک عمر طول بکشد. گاهی اوقات که به زیباترین مکان ها نگاه می کنید، نمی توانید تصمیم بگیرید که ابتدا کجا بروید. اما ما در این مطلب فهرستی آماده کرده ایم که کمک‌تان می کند مقصد سفر خود را راحت‌تر انتخاب کنید. با ما همراه باشید!

1. مکان های دیدنی دنیا؛ کلوسوس آپنینو

در سال 1568 بود که دوک‌نشین بزرگ توسکانی این ملک را در شمال فلورانس ایتالیا خرید. در اصل این ملک هدیه او به بیانکا کاپلو بود. سپس یک این زمین ویلای فانتزی با یک پارک زیبا، باغ‌های خیره کننده، فواره‌های آب و مجسمه‌های فراوان ساخته شد. اما تنها یکی از آن ها بیش از 400 سال در طول زمان مقاومت کرد – یک مجسمه غول پیکر آجری و سنگی به نام “آپنینو کلوسوس”.

هرچند ویلای باشکوه آن دوام نیاورد، اما می‌توانید از پارکی دیدن کنید که مجسمه‌ی فوق العاده ای در آن وجود دارد. دروازه این پارک برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی در سال باز است. اما ابتدا مطمئن شوید که قبل از رفتن بلیط رزرو کنید و از منظره عالی آن لذت ببرید.

برای شما: معرفی عجیب ترین جاهای جهان که کمتر کسی از آن خبر دارد!

2. مجسمه غول پیکر مرلین مونرو

این مجسمه ادای احترامی به هنرپیشه معروفی است که توسط هنرمند Seward Johnson ساخته شده است. در واقع این مجسمه لحظه نمادین در The Seven Year Itch را به تصویر می کشد. این سازه بزرگ 26 فوت (7.9 متر) و 34000 پوند برابر با (15000 کیلوگرم) است که از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده است.

این مجسمه برای اولین بار در وسط شیکاگو دیده شد، اما علیرغم نام “ابدیت” آن، در مکان های مختلفی وجود داشته است. در سال 2021، در نزدیکی موزه هنر پالم اسپرینگز به نمایش گذاشته شد و قرار بود تا 3 سال در این مکان باقی بماند.

3. مکان های دیدنی دنیا؛ هتل یخی

این هتل یخی با بلوک‌های یخی عظیم در سوئد ساخته شده است. در حال حاضر بیش از 3 دهه است که به عنوان یک مکان دیدنی در سوئد پای مسافران زیادی از سراسر جهان را به سمت خود می کشاند. جالب ‌تر این که وقتی بهار می آید، این هتل یخی رها می شود تا ذوب شده و به طبیعت بازگردد. سپس زمستان بعد، دوباره از ابتدا ساخته می ‌شود تا مجموعه جدیدی از خاطرات ارزشمند را برای بازدیدکنندگان خلق کند.

بیشتر بخوانید: ۷ شگفت انگیزترین ساخته های بشر که کمتر شناخته‌شده هستند

4. درخت زنگ آواز

این مجسمه در مکانی نصب شده که زمانی یک ایستگاه حمل و نقل قدیمی بریتانیا بود. مجسمه سازان لوله ها را جمع کرده و سازه ای به ارتفاع 3 متر ساختند. این شاهکار هنری از انرژی باد برای تولید صدای کرال با طیف اکتاو استفاده می کند. بعدها، دولت بریتانیا آن را به عنوان یکی از آثار هنری که جزء اصلی جنبش های هنری قرن بیست و یکم بریتانیا شد، انتخاب کرد.

5. مکان های دیدنی دنیا؛ نیروی طبیعت

مجسمه ساز ایتالیایی لورنزو کوین مجموعه ای از مجسمه ها را ساخته که مادر طبیعت را در حال چرخش سیاره زمین به صورت دایره ای به تصویر می کشد. این مجسمه یادآور قدرت طبیعت است. چنین مجسمه هایی در سراسر جهان نصب شده اند. یکی از آن ها در لندن، بریتانیای کبیر قرار دارد.

6. پری رقصیده با قاصدک

به تصویر کشیدن یک موجود اسطوره ای در هر شکل هنری خیلی سخت است. اما مجسمه ساز رابین وایت آن ها را کاملا واقعی و کاربردی ساخته است، طوری که هر لحظه احساس می کنید، می توانند زنده شوند. او از سیم های فولادی ضد زنگ برای آثار هنری باشکوه خود استفاده کرد. قصدک های ساخته شده در آن، آنقدر واقعی به نظر می رسند که احساس می کنید در برابر باد در حال رقص هستند.

برای شما: ۷ عجایب طبیعی جهان: از ژرف‌دره گرند تا ماه کمان آبشار ویکتوریا

7. درختان خون اژدها

این درختان بامزه که شبیه قارچ ها یا چترهای غول پیکر هستند را می توان در جزیره سوکوترا در نزدیکی سومالی پیدا کرد. بر اساس افسانه ها، این درختان از خون اژدهایی که توسط فیل زخمی شده بود ایجاد شده اند. به هر حال، این جزیره به دلیل نبود فعالیت های انسانی، زیبایی طبیعی خود را با گیاهان و جانوران درون خود حفظ کرده است و هر کسی که از این مکان بازدید می کند، به طرز شگفت انگیزی تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: 

۱۲ دلیل برای این که چرا باید قبل از ۳۰ سالگی سفر کنید

۱۰ بهترین نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *