جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
0
(0)

وقتی صحبت از کفپوش به میان می آید، مهم است متریالی را انتخاب کنید که نه تنها از نظر عملکرد، بلکه از نظر سبک نیز مناسب فضای شما باشد. گزینه های زیادی برای کفپوش وجود دارد، از وینیل و لمینت گرفته تا بتن و چوب پنبه، با تغییرات بی شماری در هر دسته. نیازی به گفتن نیست که انتخاب متریال مناسب برای خانه می تواند سخت باشد. برای کمک به انتخاب کفپوش، انواع کفپوش‌ها و روکش‌هایی را که به نظر می‌رسد امسال ترند بوده اند را بررسی می کنیم. متریالی که انتخاب می کنید تاثیر مستقیم و شدیدی بر فضای زندگی شما خواهد داشت. برخی از کفپوش ها به خانه احساس خنک و مدرن می دهند، در حالی که سایر محصولات جلوه ای گرم و سنتی خواهند داشت. پس از کجا شروع کنیم؟

انتخاب بهترین مواد کفپوش برای بازسازی به سه عامل بستگی دارد. هنگام خرید، این موارد را در نظر بگیرید:

  • سبک منزل شما
  • سبک زندگی شما
  • بودجه ی مورد نظرتان

شما ماده ای می خواهید که از نظر بصری علاوه بر ظاهر خیره کننده، کاربردی هم باشد و البته باید متناسب با بودجه شما باشد. خوشبختانه کفپوش های ترند سال 2022 دارای طیف گسترده ای از محصولات مقرون به صرفه است که جذاب نیز هستند.

کفپوش وینیل

پیشرفت در تولید و مواد مورد استفاده در کفپوش های وینیل به مرور زمان ظاهری درست می کنند که تقریباً از چوب یا سنگ واقعی قابل تشخیص نیستند. کفپوش وینیل که از دوام بالایی برخوردار است محبوبیت بالایی هم بین مشتریان کفپوش دارد. بعلاوه، کفپوش وینیل لوکس به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت نصب شناخته شده هستند و انتظار می رود که برای سالیان متمادی جز ترندهای کفپوش باشد.

کفپوش کاشی

کفپوش های کاشی برای سالیان سال به عنوان یک کفپوش کلاسیک و محبوب مورد انتخاب بوده است. برای سال 2022 می توان انتظار کاشی هایی با این ویژگی ها برای کفپوش داست:

کاشی هایی با ظاهر مرمری که مقرون به صرفه هستند، اما ظاهری ارزان دارند.

کاشی های تزئینی که به سبک های آرت دکو یا مراکشی متمایل هستند.

کاشی های طراحی شده به شکل شش ضلعی، بادبزن یا عربی.

اگر به دنبال یک کف مدرن هستید که هم ضد آب و هم بادوام باشد، کاشی باید در لیست مود نظر شما باشد.

کفپوش تاتامی فومی

کفپوش تاتامی فومی به عنوان یک کفپوش مدرن در سرار جهان مورد استقبال قرار گرفته و از فوم ای وی ای تولید می شود. این فوم از ترکیب کوپلیمرهای مخلوط اتیلن و وینیل استات ساخته می شود. برای ساخت کفپوش تاتامی مخلوط این مواد و سایر افزودنی های مورد نیاز در داخل قالب قرار می گیرند که حالتی پازلی بسازند، تا بتوان به صورت قفلی آن ها را نصب کرد. تاتامی ها در رنگبندی مختلفی عرضه می شوند و می توان رنگ آن را با تم اتاق هماهنگ کرد. حتی میتوان به صورت ترکیبی از رنگبندی مختلف که مکمل همدیگر هستند برای اتاق بهره برد.

ضخامت های مختلفی از تاتامی تولید می شود که برای استفاده به عنوان کفپوش خانگی ضخامت 20 یا 25 میل پیشنهاد می شود. ضربه گیری خوب این کفپوش آن را به یک کفپوش ایده آل برای اتاق کودکان و همچنین سالن های ورزشی تبدیل کرده است. موادی که برای ساخت آن ها استفاده می شود فاقد هر گونه مواد سمی و حساسیت زا بوده و کاملا سازگار با پوست بدن است و خطری برای کودکان ایجاد نمی کند. حتی اگر در منزل اقدام به ورزش می کنید می توانید از ویژگی های خوب تاتامی مثل کاهش فشار وارد شده به پا بهره مند شوید. اگر حیوان خانگی دارید یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای کفپوش خانه شما، تاتامی خواهد بود. چرا که نرم و منعطف است و از آسیب دیدن حیوان خانگی جلوگیری می کند. قابلیت شست و شوی راحت آن نیز شما را در پاک کردن تاتامی کمک می کند.

کفپوش فرش

با اینکه کف های سخت گوی سبقت را برای ترندهای برتر کفپوش در سال 2022 گرفته اند اما جذابیت و نقش و نگار هندسی زیبای فرش نباید نادیده گرفته شود. فرش احساس گرمی و نرم تری را در فرد ایجاد میکند. به همین دلیل است که اغلب در فضاهای نشیمن و اتاق خواب‌ها بیشتر از سایر کفپوش ها محبوب است.

 ترند کفپوش لمینت

لمینت هم برای فضاهای تجاری و هم برای فضاهای مسکونی محبوب است و به نظر نمی رسد در سال های بعد تغییر کند. در سال آینده، انتظار می رود صاحبان خانه و مشاغل به سمت چوب سبک و کفپوش لمینت با تخته عریض گرایش پیدا کنند. علاوه بر این، صاحبان خانه‌ها به دنبال ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر لکه، بافت‌های برجسته/آسیب‌دار و گزینه‌های با تنوع بالا هستند.

ترندهای کفپوش چوب سخت + بامبو

برای صاحبان خانه هایی که خواهان ظاهری مجلل و مواد طبیعی هستند، کفپوش بامبو و چوب های سخت سنتی بهترین مواد باقی خواهند ماند. چرا که گرایش های سراسری به سمت ظاهر اصیل و مواد با کیفیت است و ما انتظار می رود که این کفپوش ها بسیار محبوب باقی بمانند. یک روند نوظهور که چند سالی است در حال افزایش است، کفپوش بامبو هسته سفت و سخت است. اگر این اولین بار است که در مورد این کفپوش می شنوید، مطمئناً ارزش آن را دارد که قبل از تصمیم گیری نهایی خود برای کفپوش خوب کاوش کنید. کفپوش بامبو از بامبوهای زیبا، بادوام و سازگار با محیط زیست استفاده می کند و آن را به کفپوش های شیک و براق تبدیل می کند. برخی از کفپوش های بامبو یک قدم فراتر می روند، با هسته کامپوزیت پلیمری سنگی (SPC) که مزایای بیشتری را ارائه می دهد، مانند:

ثبات

مقاومت بالا در برابر آب

کاربرد مناسب زیرزمین و حمام

افزایش مقاومت در برابر فرورفتگی

کفپوش بامبو به صورت تخته‌های قفل کلیکی عرضه می‌شود و زیر آن لایه‌های آکوستیک وصل شده است.

ظاهر کفپوش ترند سال 2022

بدون شک ظاهر طبیعی بزرگترین روند سال 2022 است. اما این بدان معنا نیست که ما شاهد چند طبقه خلاقانه و هنری نیز نخواهیم بود. الگوها و رنگ های جسورانه از طریق فرش، کاشی، وینیل و لمینت راه خود را به خانه ها باز می کنند. برای صاحبان خانه هایی که خواهان زیبایی شناسی ماندگار و بادوام هستند، کفپوش های طبیعی بهترین انتخاب خواهند بود. ما انتظار داریم که شاهد هجوم خریدهای انجام شده برای کفپوش های سنگی و چوبی باشیم.

بهترین رنگ ها برای کفپوش در سال 2022

بعد از آشنایی با ترندهای برتر کفپوش 2022 خوب است که به رنگ های ترند سال هم اشاره ای داشته باشیم:

خاکستری کفپوش خاکستری به فضا حسی مدرن و امروزی می بخشد که همچنان یک زیبایی شناسی بسیار محبوب است. همچنین اگر می خواهید کفپوش خود را با کابینت های سفید یا مبلمان مدرن هماهنگ کنید، یک انتخاب عالی به شما می رود.

رنگ تیره– رنگ های تیره جذابیت گرم و جاودانه ای دارند و کمتر انتظار می رود که استفاده از آن ها کاهش یابد.

سفید– صاحبان خانه های امروزی به زیبایی رنگ سفید، روشن و شاد متمایل هستند. به همین دلیل است که انتظار می رود کفپوش های سفید رنگ همچنان محبوب باشند.

رنگ چوب– دانه‌های چوب معمولاً با رنگی روشن‌تر یا تیره‌تر از سایر قسمت‌های چوب برجسته می‌شوند و کنتراست منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند.

اگر از کفپوش فومی استفاده می کنید می توانید از ترکیب چند رنگ یا ترکیب یک رنگ خنثی و یک رنگ گرم استفاده کنید.

بهترین الگوهای کفپوش در سال 2022

هنگامی که رنگ و متریال را شناختید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع الگوی برای کف خود می خواهید.

تخته های پهن

مهم نیست که چه ماده، رنگ یا بافتی را انتخاب می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از محصولات تخته پهن را در بازار ببینید. در واقع، این محصولات به زودی به قدری محبوب خواهند شد که باعث می شوند کف های تخته ای نازک و باریک قدیمی به نظر برسند. در سال 2022 می‌توان انتظار داشت که تخته‌های کفپوش در عرض و طول بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در دسترس هستند.

طبقات شطرنجی

کفپوش شطرنجی از دیرباز در آشپزخانه ها و حمام ها رایج بوده است. اما امسال این روند به اتاق های دیگر خانه نیز نفوذ کرده است.

سایر الگوهای کاشی

با افزایش محبوبیت کاشی‌های موزاییک و آرت ‌دکو، می‌توان انتظار داشت که شاهد کاشی‌های طرح‌ دار بیشتری باشیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان