جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

چالش بینایی: در تصویر چند حیوان وجود دارد؟

چالش بینایی
خواندن 4 دقیقه
3
(2)

آیا می خواهید سرگرم شوید؟ پس این چالش بینایی جذاب و سرگرم کننده را انجام دهید. چالش این است تا تشخیص دهید در تصویر چند حیوان وجود دارد!

ادعا شده است که فقط افرادی با بینایی عالی می توانند این چالش بینایی را حل کنند. شما چطور؟ پس منتظر چه هستید.

آزمون بینایی مار مخفی؛ آیا می توانید مار پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

اگر فکر می کنید خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد.

پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و پازل های چون این چالش بینایی را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا پازل ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

آزمون بینایی: در تصویر چند اسب وجود دارد؟ + جواب

چالش بینایی؛ در تصویر چند حیوان وجود دارد؟

در این چالش بینایی شما باید تشخیص دهید در تصویر چند حیوان وجود دارد. تصویر درختی ظاهرا خشکیده و آسمان و ابرها را نشان می دهد. شاید فکر کنید اصلا حیوانی در این تصویر وجود ندارد! اما ما به شما اطمینان می دهیم.

برای رسیدن به جواب، باید از ذهن خلاق‌تان استفاده کنید چون پیدا کردن جواب ساده کاری دشوار است. بنابراین با دقت تصویر را بررسی کنید زیرا جواب دقیقا جلوی چشمان شما پنهان است!؟

در تصویر چند حیوان وجود دارد؟

پازل ذهن تصویری: چه کسی پدر نوزاد است!؟

جواب در آخر صفحه

.

.

.

.

.

تست بینایی: آیا می توانید شمع را در این تصویر پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

آیا توانستید این چالش بینایی را حل کنید؟ در تصویر چند حیوان وجود دارد؟

اگر بله؟ به شما تبریک می گوییم. واقعا بینایی عالی دارید!

آزمون دقت دید؛ در تصویر چند خوراکی وجود دارد!؟

جواب چالش بینایی

اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید. به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب چالش بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این چالش بینایی لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید هر 3 حیوان را تشخیص دهید؟ همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

تست بینایی: آیا می توانید خرس را در این تصویر پیدا کنید؟ + جواب!

فواید پازل ها و بازی های فکری

چالش بینایی: تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

پازل: با یک دلیل منطقی حدس بزنید کدام خانم ثروتمند نیست!؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این چالش بینایی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… .

بیشتر بخوانید

پازل همسر مرد؛ کدام خانم همسر مرد است؟

آزمون دقت گرگ ها: آیا می توانید ۱۰ گرگ مستتر شده در تصویر را تشخیص دهید؟

معمای تشخیص دزد: آیا می توانید دزد را تشخیص دهید!؟

پازل مثلث؛ در تصویر چند مثلث وجود دارد؟ + جواب

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان