آنچه رنگ دربِ خانه‌تان درباره شخصیت شما می گوید!

توسطپناه امینی

دی ۱۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : دی ۱۴, ۱۴۰۱ , , ,
ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

رنگ ‌هایی که انتخاب می‌ کنیم، از لباس‌های مان گرفته تا دکوراسیون خانه، می تواند ویژگی های شخصیتی ما را آشکار کند. برخی از رنگ ها مانند سفید، زرد و آبی حاوی انرژی مثبتی از محیط هستند.
از طرفی ما تمایل داریم بسته به محل زندگی و آب و هوا رنگ های خاصی را در خانه خود انتخاب کنیم. بنابراین به طور طبیعی، رنگی که در خانه خود استفاده می کنیم، ویژگی های شخصیتی و طرز تفکر منحصر به فرد ما را باز گو می کند. مثلا شما می توانید با ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه به درک بهتر و بیشتر از تفکر خود برسید.

در این مطلب: معنی رنگ ها در کشورهای جهان چیست؟

1. آبی روشن، ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

آبی روشن

شما فردی امیدوار و مثبت اندیش هستید. افراد اطراف شما معمولا وقتی به مشاوره نیاز دارند شما را برای صحبت انتخاب می کنند. نه تنها این، بلکه اگر می خواهند اوقات خوشی را بگذارنند نیز در خانه شما را خواهند زد.

2. آبی پررنگ و تیره

هرچه آبی تیره تر باشد، یعنی افرادی با شما ارتباط هستند آرام تر اند. در واقع با انتخاب این رنگ درب خانه، شما به دیگران پیام می فرستید که در خانه شما به روی همه باز است.

مطلب جذاب: کدام تیپ های شخصیتی موفق ترین روابط را دارند؟

3. زرد

ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

روشنایی این رنگ برای همسایگان و غریبه های که از جلوی در شما می گذرند یا آن هایی که می خواهند به خانه شما بیایید، جذاب است. در به این رنگ یعنی شما فردی سحرخیز هستید و تمام روز در لحظه زندگی می کنید.
شما همچنین فردی بسیار خوش‌ بین و خوش فکر هستید و دوست دارید همه بدانند چه شخصیتی دارید. شما می دانید که زندگی بدون ناراحتی و روزهای غم انگیز نیست، اما می دانید که مجبور نیستید، در خانه خود را نیز مانند روزهای تاریک، تیره رنگ کنید.

4. قرمز

ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

قبل ها مردم فکر می کردند که در قرمز رنگ یعنی اگر نیاز دارید جایی آرام بگیرید و کمی استراحت کنید، اینجا همان مکان است و از شما استقبال می شود. از سوی دیگر، در اسکاتلند، افرادی که وام مسکن خود را پرداخت کرده بودند، درهای خانه خود را قرمز رنگ می کردند تا همه بدانند. امروزه یک در قرمز نشان دهنده قدرت و تفکر مثبت افرادی است که پشت آن زندگی می کنند.

5. مشکی، ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

معنای رنگ مشکی پیچیده ای است. مشکلی یعنی شما فرد قدرتمندی هستید که زندگی خود را تحت کنترل دارید. شما نشان می دهید که فردی قوی هستید و نگاهی بسیار جدی به زندگی دارید.

پیشنهاد می شود بخوانید: معنی گل ها؛ هر رنگ نماد از چیست؟

6. سبز

ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

رنگ سبز رنگ طبیعت است و با در خانه به این رنگ یعنی شما عاشق طبیعت هستید و سعی می کنید با آن هماهنگ باشید. مانند طبیعت شما نیز فردی هستید که همیشه برای کمک به خانواده اش آماده است. در اصل شما خواهان امنیت آن ها هستید. هرچند در بعضی موارد خیلی افراطی عمل می کنید. ضمنا شما به منظم بودن باغچه یا باغ خیلی اهمیت می دهید و این طبیعی است زیرا شما طبیعت را دوست دارید.

7. سفید

رنگ سفید رنگ تمیزی، سادگی و صلح است که احتمالا همه به خوبی از معنای آن آگاه هستید. اگر در خانه شما سفید است یعنی شما فردی آرام و خواهان آرامش در تمام جنبه های زندگی خود هستید. این رنگی است که شاید نه تنها برای نمای بیرونی، بلکه برای اتاق های داخلی نیز انتخاب کنید.

8. صورتی، ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

صرف نظر از رنگ صورتی که انتخاب کرده اید، می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که شما یک فرد رمانتیک هستید. شما با همه اطرافیان خود در زندگی مهربان رفتار می کنید. همچنین فردی بسیار سخاوتمند هستید. وقتی با دیگران در یک خانه زندگی می کنید، سعی دارید به آن ها و احساسات شان احترام بگذارید تا احساس با ارزش بودن کنند.

این مطلب: تاثیر رنگ بر روان کودک؛ چطور از رنگ‌ها برای تغییر روحیات کودکان استفاده کنیم؟

9. نارنجی

ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

نارنجی یک رنگ جسورانه است که نشان می دهد از ریسک کردن در زندگی نمی ترسید. شما فردی بسیار خونگرم و اجتماعی هستید. با این رنگ به دیگران می فهمانید که فردی مهمان نواز هستید. در بین رستوران ها، نارنجی رنگ بسیار محبوبی است زیرا سبب می شود افراد احساس گرسنگی کنند و بیشتر غذا بخورند. بنابراین اگر می خواهید مهمان های عزیزتان از مهمانی لذت ببرند و بیشتر غذا بخورند در دکور و تزئین سفره و میز خود از رنگ نارنجی استفاده کنید.

10. بنفش

بنفش

در بسیاری از کشورها، بنفش رنگ سلطنت و ثروت است. همچنین رنگ معنوی است که توسط بسیاری از کشیشان انتخاب شده است. اگر رنگ بنفش را برای در خانه انتخاب می کنید، یعنی فردی خلاق با ذهن فعال هستید و اغلب خارج از چارچوب ذهنی، فکر می کنید.
همچنین بنفش رنگی آرامش بخش است که هنگام ورود به خانه آرامش خاصی به شما القا می کند. از طرفی این رنگ یعنی شما فردی ریسک پذیر هستید. شما از ریسک های بزرگ نمی ترسید و پذیرای آن هستید.

لینک مرتبط: اولین رنگی که می بینید، ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!

11. شناختن ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه خاکستری

ویژگی های شخصیتی از روی رنگ درب خانه

اخیرا رنگ خاکستری نیز یکی از رنگ های محبوب‌ برای در به حساب می آید. اگر شما هم دوست دارید رنگ درب خانه تان خاکستری باشد یعنی شما فرد پیچیده و محتاط هستید. شما می خواهید مراقب همه گوشه کناره های زندگی خود و جزئیات آن باشید. این رنگ، بسیار شیک است و مهمانان شما می دانند که اوقات بسیار خوبی را با شما خواهند گذراند.
زیرا خاکستری نشان می دهد که شما فرد صمیمی و مهمان نوازی هستید. کسانی که این رنگ را انتخاب می کنند افراد بسیار باهوش و باوقار هستند. همچنین، اگر به فنگ شویی اعتقاد زیادی دارید این رنگ فوق العاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *