جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(3)

شادی را نمی توان اندازه گیری کرد، اما دانشمندان به نوعی توانستند افراد شاد را از دیگران تشخیص دهند. دانشمندان با آزمایش‌ها و بررسی‌ها فراوان به چیزهای کوچکی دست یافتند که هرگز تصور نمی‌ کردید می توانند نشانه های فرد شاد باشند.

  1. افراد شاد همیشه دیر می کنند

افرادی که همیشه می کنند، شادتر هستند و حتی بیشتر عمر می ‌کنند. کسانی که دیر به جایی دیر می رسند یا دیر می کنند نسبت به مدیریت زمان خود خوش ‌بین‌تر هستند. آن ها فکر می کنند که می توانند هزاران کار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند، اما در واقع این طور نیست و همیشه دیر می شود. همچنین افرادی که دیر می رسند، آرام‌تر هستند و در هر موقعیتی تعادل خود را حفظ می کنند.

مطلب مرتبط: ۳ راه برای خوشحال کردن دیگران!

  1. صبح زود از خواب بیدار می شوند

صبح زود بیدار شدن نشان دهنده شاد بودن است. محققان روی افرادی که زود می خوابند و کسانی که تمام شب بیدار هستند تحقیقی انجام داده اند که نشان می دهد آن هایی که تمام شب بیدار هستند، از زندگی خود رضایت کمتری داشته و بیشتر به بیماری های روانی مبتلا می شوند. در حالی که افراد سحرخیز می توانند افسردگی و بیماری های مزمن را از خود دور کنند.

  1. از نشانه های فرد شاد، داشتن یک خواهر

خواهران منجر به ایجاد دلگرمی و ارتباط صمیمی تر در خانواده ها می شوند. وجود خواهر فضای عاطفی خانواده را گرم تر و پر رنگ تر می کند. زیرا دختران خیلی راحت تر از پسران از احساسات خود صحبت می کنند. علاوه بر این، خواهر شما توانایی مهارت های اجتماعی بالایی دارد. به همین دلیل خواهر و برادرها ارتباط خوبی با هم دارند.

لینک مرتبط: ۷ رفتار اشتباه والدین که سبب می‌شود فرزندشان در بزرگسالی آدم هایی خوشحال نباشند

  1. گل فروش ها یا باغبان

جالب این جا است که گل فروش ها و باغبان ها شادتر از سایر افراد با حرفه های دیگر هستند. حتی افراد با مشاغل معتبر و پردرآمد هم به این اندازه شادی را احساس نمی کنند. برای مثال، کمترین میزان خوشحالی را کارگران، کارکنان منابع انسانی و فناوری اطلاعات و همچنین بانکداران دارند. در حالی که گل فروش ها و باغبانان بیشترین حس شادی و خوشحالی را درون خود دارند.

  1. شهروندان فنلاند یا کسانی که در این کشور زندگی می کنند

راه حل های توسعه پایدار سازمان ملل متحد سالانه گزارشی می نویسد که در آن میزان شاد بودن مردم کشورهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. مهم ترین عواملی که در این تحقیق مورد توجه قرار می گیرد، حس امید به زندگی و حمایت های اجتماعی در افراد است. نکته شگفت انگیز این که فنلاند به عنوان شادترین کشور جهان معرفی شده است. مردم این کشور نسبت به نقاط دیگر جهان شاد تر هستند. میزان رضایت کلی از زندگی در این کشور بالا است.

  1. از نشانه های فرد شاد، اگر میوه و سبزیجات زیادی می خورید

بر اساس نتیجه یک مطالعه، شرکت ‌کنندگانی که مصرف میوه و سبزیجات خود را از 3 یا 4 وعده به 8 وعده در روز افزایش دادند نسبت به قبل خوشحال‌تر بودند. در واقع میزان شادی آن ها به اندازه یافتن شغل جدید بوده است.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان