چگونه می توان در 5 دقیقه یا کمتر شخص متقلب را تشخیص داد؟

ویژگی های فرد فریبکار

اگر خود را فردی حساس و جزئی نگر می‌دانید، می‌توانید بوی یک فرد متقلب و فریب کار را از یک مایل دورتر خود استشمام کنید. از ویژگی های فرد فریبکار این است که او نهایت سعی خود را می کنند تا ساختگی و به دروغ رفتار نکنند. در حالی که ممکن است حس ناامنی یا اعتماد به نفس پایینی داشته باشند. رفتارهای خاص یا رفتارهای ساختگی می تواند شخصیت آن را فاش کند اما احتمالا کمکی به تشخیص فرد متقلب نمی کند.

با این حال، افراد متقلب نیت بدی دارند و نقاط ضعف دیگران را شکار می کنند. آن ها به دنبال افراد بسیار حساس و دلسوز هستند و سعی می کنند از محبت آن ها استفاده کنند. زیرا افراد مهربان و دلسوز هرگز از کمک به دیگران دریغ نمی کنند. یک فرد فریب کار این را می داند، بنابراین عمدا به نفع خود با روح و روان افراد مهربان دوست می شود. پس اگر می خواهید ویژگی های فرد فریبکار را بشناسید به خواندن این مطلب ادامه دهید!

مطلب مرتبط: ویژگی افراد دوست داشتنی: با این ۴ ویژگی همه آدمها عاشقتان می‌شوند!

6 نشانه یک فرد متقلب که باید مراقبش باشید!

به این نکات توجه کنید:

  1. یک فرد فریبکار مرتب دروغ می گوید، از ویژگی های فرد فریبکار

رفتار مشخصه شخصیت و نیات درونی آن ها است. یک فرد متقلب با آن چه در دل دارد فرق می کند. شخص متقلب و دروغگو اعتماد به نفس پایینی دارد. بنابراین برای اطمینان به خود اغراق می کند یا دروغ می گوید. آن ها همچنین می خواهند درک عمیقی بر باور مردم داشته باشند و تاثیر خوبی روی آن ها بگذارند. به عنوان مثال، اگر اخیرا در محل کار ارتقا یافته اند و کسی از آن ها بپرسد که چه کار می کنند، حقوق خود را چند برابر واقعی اش می گویند.

هنگامی که اطلاعاتی در مورد زندگی خود فاش می کنند، مراقب رفتار آن ها باشید. اگر بی قراری کنند، صورت خود را بی وقفه لمس کنند. مکرر پلک بزنند یا صدایشان تغییر کند، احتمالا دروغ می گویند. این رفتارها نشان دهنده افزایش استرس یا واکنش ترس است و زمانی اتفاق می افتد که می خواهند از موقعیت ناراحت کننده ای فرار کنند.

لینک مرتبط: ویژگی های افراد تنبل: با این ۶ ویژگی افراد تنبل را بشناسید

  1. شخص متقلب از دیگران به نفع خود استفاده می کند

افراد دروغگو تمایل به روابط یک طرفه دارند و از طرف مقابل خود به نفع خودشان استفاده می کنند. آن ها هرگز راضی نیستند و قبل از این که به سراغ قربانی بعدی خود بروند. فرد قبلی را به کل نابود می کنند. یک فرد متقلب دیگران را وادار می کنند تا آنچه را که می خواهند به آن ها بدهند و هرگز به عواقب اعمال خود فکر نمی کند. آن ها به هیچکس احترام نمی گذارند و فقط مراقب خود هستند.

در واقع چنین افرادی خودشیفته هستند و از جذابیت خود برای تاثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنند. هنگامی که تحت طلسم آن ها قرار گرفتید، بازگشت قبل کمی دشوار است.

  1. شخص فریبکار به نظر دیگران اهمیت می دهند

شما ممکن است از یک فرد خود محور و خودشیفته راضی نباشید. با این حال، کسی که دارای ویژگی خودشیفتگی است، عزت نفس پایینی دارد و برای تایید به دیگران وابسته است. بنابراین، آن ها هر کاری می‌کنند تا نظر دیگران را جلب کنند. اما نه به این دلیل که واقعا به مردم اهمیت می‌دهند. بلکه آن ها را راضی می کنند تا زودتر به آنچه می خواهند برسند.

مطلب مرتبط: ویژگی افراد باهوش: ۱۸ خصیصه که انسان های باهوش را از بقیه متمایز می کند

اگر با کسی ملاقات کردید که بیش از حد جذاب یا صمیمی به نظر می رسد، حتما زنگ خطر را فعال کنید. خوب بودن یک چیز است، اما زیاده روی در آن می تواند به یک انگیزه اساسی اشاره کند.

  1. مدام در مورد دیگران بدگویی می کنند، از ویژگی ها فرد فریبکار

یک فرد متقلب پشت سر افراد صحبت می کند و از چنین رفتاری پشیمان نیستند. از آن جایی که آن ها عزت نفس پایینی دارند، می خواهند با این کار حس خوبی در خود ایجاد کنند. به علاوه، به آن‌ها کمک می‌کند که توسط گروهی که به دنبال چنین شایعاتی هستند نیز پذیرفته شوند.

اگر متوجه شدید که شخصی مرتبا در مورد مردم غیبت می کند، مراقب خود باشید و زیاد درباره خودتان به او اطلاعات ندهید. اگر بعدا طرف بد آن ها را بگیرید، آن ها در استفاده از این اطلاعات علیه شما تردید نخواهند کرد.

اینجا بخوانید: ویژگی ‌های افراد کمالگرا؛ هفت ویژگی که در افراد کمالگرا خواهید یافت

  1. یک فرد فریب کار مردم را قضاوت می کند و به ندرت با کسی تعارف دارند

افراد متقلب با تعریف و تمجید دیگران رشد می کنند زیرا باعث افزایش عزت نفس آن ها می شود. با این حال، آن ها به ندرت واکنش متقابل انجام می دهند. زیرا نمی خواهند توجه کسی از آن ها برداشته شود. آن ها عمیقا احساس ناامنی می کنند و برای این حس شایستگی به تایید دیگران نیاز دارند. در واقع فرد فریبکار زمان زیادی را صرف قضاوت دیگران به خاطر اشتباهات یا عملکرد کاریشان می کنند، زیرا باعث می شود کمتر احساس خطر کنند. آن ها همچنین تعارفاتی می کنند که در ظاهر زیبا به نظر می رسند اما شما را گیج می کنند. به عنوان مثال، آن ها ممکن است به شما برای ارتقای شغلی تبریک بگویند، اما جمله را چنین بیان کنند مثلا انتظار نداشتند شما به چنین مقامی برسید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ علامت هشدار دهنده در افراد: ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت

  1. زمانی که شما صحبت می کنید به سختی گوش می دهند، از ویژگی ها فرد فریبکار

چنین افرادی ممکن است وانمود کنند که به شما گوش می دهند. در حالی که سرشان به تلفن گرم است یا خود را مشغول کار دیگری می کنند. با این حال، هنگامی که با آن ها صحبت می کنید، کلمات شما از یک گوش می شنوند و از گوش دیگر خارج می کنند. در حالی که یک دوست خوب با تمام حواس خود به شما گوش می دهند، تایید می کنند یا از شما در مورد صحبت هایتان سوال می پرسند. آن ها گوش می دهند تا بفهمند و پاسخ دهند. اما یک فرد متقلب فقط وانمود می کند که گوش می دهد. وقتی با آن ها صحبت می کنید ذهن آن ها همیشه جای دیگری سیر می کند و در طول مکالمه بی حوصله و بی علاقه رفتار می کنند.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *