جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3
(7)

اخیرا روند پاکسازی بدن در بین علاقه مندان به سلامت بسیار محبوب شده است. شروع روز با یک نوشیدنی پاکسازی کننده سموم بدن نیروبخش نه تنها به شما احساس شادابی می دهد، بلکه شما را در تمام طول روز پرانرژی نیز نگه می دارد. نوشیدنی سم‌زدای سیب، چغندر و هویچ انتخابی عالی برای این هدف است. زیرا فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد. دلیل آن نیز سه عنصر مهم موجود در این نوشیدنی است. این میوه های شناخته شده که همیشه مصرف می کنید، شهرت دیرینه ای از تاثیر بر سلامت بدن و ذهن افراد دارد. رژیم سم زدایی ترکیب سیب، چغندر و هویچ مخلوطی فوق العاده برای جوانسازی افراد است.

مطلب مرتبط: ۳ نوشیدنی معجزه گر طبیعی برای کبد چرب و سم زدایی آن

در واقع با مصرف این نوشیدنی سم زدا سموم محلول در چربی در کبد حذف می شود. همچنین سموم محلول در آب از کلیه ها حذف می شود، روده سموم هضم نشده را از بین می برد و پوست سموم متابولیک را از بین می برد. نوشیدنی سم زدایی ABC به شما کمک می کند تمام این سموم را از طریق این اعضا و اندام ها دفع کنید. با مزایای فراوان نوشیدنی سم زدایی  ABC بیشتر آشنا شوید:

مخلوط سیب، چغندر و هویچ نوشیدنی پاکسازی کننده سموم بدن

در این مطلب بخوانید:

1. سیب در ترکیب نوشیدنی پاکسازی کننده سموم بدن

حتما این جمله را حفظ هستید: “یک سیب در روز شما را از پزشک دور نگه می دارد.” این جمله کاملا درست است. زیرا سیب سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین  A، B1، B2، B6، C،E  و K، فولات، نیاسین است. روی، مس، پتاسیم، منگنز و فسفر از دیگر مواد مغذی موجود در آن است. فیبرهای غذایی موجود در سیب برای سلامتی شما بسیار مفید هستند. سرشار از ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی و عصبی شما کمک می کند. از طرفی این میوه به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

لینک مرتبط: ۱۰+۱ مورد از بهترین انواع غذا و نوشیدنی برای کبد

2. چغندر:

چغندر برای سلامت قلب شما عالی است و با مواد مغذی از جمله ویتامین  A، C، B  کمپلکس، آهن، پتاسیم، منیزیم و مس غنی شده است. آن ها دارای آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن و آنتوسیانین هستند که به این سبزی رنگ صورتی مایل به بنفش می بخشد که بیشتر به تقویت سیستم ایمنی بدن و کنترل رشد کلسترول بد کمک می کند. چغندر حاوی بتالاین است، یک ماده ضد التهابی که به محافظت از کبد ما کمک می کند. آن ها همچنین دارای خواص ضد پیری هستند. دارای فیبرهای محلول است که با چربی ذخیره شده از بدن محافظت می کنند. فراموش نکنید که می توانید با چغندر وزن هم کم کنید.

3. هویج:

هویج حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی از جمله ویتامین هایی مانند ویتامین  A، B1، B2، B3، B6، C، E و K و مواد مغذی مانند نیاسین، فولات و اسید پانتوتنیک است. از طرفی مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم نیز است. اما یکی از مهم ترین اجزایی که هویج را از سایر سبزیجات متمایز می کند بتاکاروتن است. بدن ما بتاکاروتن را به ویتامین A تبدیل می کند تا به عملکرد چشم و سیستم ایمنی کمک کند. ویتامین A  به دفع سموم از بدن کمک می کند و صفرا و چربی کبد را کاهش می دهد. مواد معدنی موجود در هویج از آسیب دندان نیز جلوگیری می کند.

لینک مرتبط: بهترین نوشیدنی برای سنگ کلیه: این ۱۰ نوشیدنی را دست کم نگیرید!

7 فایده ترکیب سیب، چغندر و هویچ برای سم زدایی بدن

اگر می خواهید بدن خود را سم زدایی کنید ترکیب نوشیدنی سم زدای ABC بنوشید. زیرا دارای فواید زیادی برای شما است:

1. تقویت سلامت قلب با نوشیدنی پاکسازی کننده سموم بدن

اگر به فکر سلامت قلب خود هستید، این ترکیب جادویی با ترکیب بسیاری از مواد مغذی سبب کمک به سلامت قلب شما می شود. چغندر و هویج موجود در این نوشیدنی حاوی لوتئین، بتاکاروتن و آلفا هستند که به حفظ سلامت قلب کمک می کنند. دو نوع سبزیجات به همراه سیب به کنترل فشار خون کمک می کند و از قلب در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند. محتوای بالای کاروتنوئیدها با کنترل سطح کلسترول مرتبط است.

مطلب مرتبط: بهترین و مفیدترین روش های خانگی برای سم زدایی بدن

2. تقویت سلامت پوست

نوشیدنی سم‌زدایی ABC به داشتن پوستی بدون لک و عاری از لکه‌های سیاه، آکنه یا جوش‌های سرسیاه کمک می کند. ویتامین A موجود در این سبزیجات به دلیل خواص ضد پیری خود معروف هستند. بتاکاروتن موجود در هویج به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند که سبب کند کردن پیری سلول ها می شود.

3. تقویت تمرکز ذهنی

مقادیر عظیمی از مواد مغذی موجود در این نوشیدنی سم‌زدا، اتصالات عصبی را تقویت کرده و واکنش سریع‌تر را ممکن می‌سازد. در نتیجه، نه تنها توانایی شناخت و یادآوری را بهبود می بخشد، بلکه تمرکز و دامنه توجه را نیز افزایش می دهد.

4. محافظ چشم از فواید نوشیدنی سم زدای سیب، چغندر و هویج

اگر دائما از در حال تماشای تلویزیون و کار با رایانه یا موبایل هستید، چشمان شما خشک و خسته می شوند. کار با وسایل الکترونیکی بینایی شما را تحت تاثیر قرار می دهند. محتوای بالای ویتامین A از خشکی و خستگی چشم جلوگیری می کند و بینایی شما را بهبود می بخشد. همچنین سبب تقویت ماهیچه های مژگانی چشم می شود که وظیفه تنظیم فاصله کانونی عدسی چشم را بر حسب نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: سم زدایی فلزات سنگین از بدن: دستور درمان سم زدایی ۱ هفته ا 

5. تقویت سیستم ایمنی بدن با نوشیدنی پاکسازی کننده سموم بدن

مواد مغذی مختلف موجود در این نوشیدنی معجزه آسا به دلیل خواص شان برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما در برابر آلرژی ها و عفونت های مختلف اثربخش هستند.

6. کمک به کاهش وزن

نوشیدنی سم زدایی ABC به کاهش وزن کمک زیادی می کند، زیرا دارای شاخص گلیسمی پایین و سرشار از فیبر است. حداکثر انرژی را با دریافت حداقل کالری به شما می دهد.

7. سم زدایی بدن و اعضای حیاتی بدن

این نوشیدنی به سم زدایی کبد و تصفیه خون کمک می کند. همچنین تولید گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و در نتیجه هموگلوبین را افزایش می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان