جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
38 بازدید

بازی فکری هوشی؛ آیا می توانید معشوقه دختر را در طول 9 ثانیه تشخیص دهید؟

بازی فکری هوشی
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

خوانندگان عزیز سه شنبه خود را با این بازی فکری هوشی شروع کنید. در این پازل تصویری سعی کنید از بین سه پسر معشوقه دختر را تشخیص دهید. اما چالش این است تا این کار را در طول 9 ثانیه انجام دهید. آیا می توانید این چالش هوشی را انجام دهید؟

انواع مختلفی از بازی های فکری وجود دارد که به بهبود هوش شما کمک می کنند. این بازی فکری هوشی یک تست IQ سرگرم کننده است که به ارزیابی سطح هوش شما کمک می کند. در این بازی های فکری شما باید تصویر را سریع بررسی کنید و به پاسخ برسید. از آنجایی که این تست‌های IQ سرگرم‌کننده با تفکر خلاق حل می‌شوند، شما باید برای رسیدن به پاسخ به از هوش تان استفاده کنید، زیرا سرنخ‌ها در جایی از تصویر پنهان است.

برای حل این بازی فکری هوشی باید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی خود استفاده کنید.

برای شما: آزمون بینایی گربه های پنهان: آیا می توانید ۴ گربه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

بازی فکری هوشی؛ آیا می توانید معشوقه دختر را تشخیص دهید؟

معشوقه دختر کیست؟

در تصویر بالا چالش این است تا معشوقه دختر را تشخیص دهید. همان‌گونه که می بینید تصویر 3 پسر را نشان می دهد که پشت سر هم روی صندلی ها نشسته اند و منتظر کسی هستند. با این حال، فقط یکی از آن‌ها معشوقه دختر است! پس معشوق دختر کیست؟ آیا می توانید تشخیص دهید؟

پیشنهاد می کنیم با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده می تواند دشوار باشد.

جذاب: آزمون همسر واقعی مرد؛ کدام خانم همسر واقعی مرد است؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: معمای هوش جذاب؛ فقط یک نابغه می تواند مشکل این تصویر را تشخیص دهید!

.

.

.

.

.

.

برای شما: تست تشخیص صاحب سگ: صاحب سگ کیست؟

پاسخ بازی فکری

بلزی فکری هوشی؛ اگر با دقت به لباس پسر ها نگاه کنید، می توانید معشوقه دختر است را تشخیص دهید. پسری که در سمت راست تصویر نشسته معشوق دختر است، زیرا همان گلی یا نشانی که دختر دارد او نیز دارد. دختر سنجاق گل را روی مچ دستش بسته است و پسر سنجاق گل را روی کتش.

جواب بازی فکری

بنابراین، پاسخ به این مسابقه هوشی پسری است که سنجاق گل روی کتش دارد.

بنابراین، اگر این بازی فکری هوشی را در طول 9 ثانیه یا کمتر حل کرده اید، به این معنی است که سطح IQ بالاتر از متوسط دارید. به یاد داشته باشید، این نوع بازی های فکری فقط یک راه سرگرم کننده برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. بنابراین انجام یک تست IQ واقعی راه بهتری برای دانستن سطح هوش شما است.

برای شما: بازی فکری ذهنی؛ دم سگ به کدام طناب گیر کرده است؟

امیدواریم از این بازی فکری هوشی لذت برده باشید. فراموش نکنید در کامنت ها به ما بگویید آیا توانستید معشوقه دختر را در طول 9 ثانیه تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

معمای هوش تصویری: کدام بادکنک بیشترین فاصله را از سقف دارد؟

بازی فکری برای تست IQ: آیا می توانید در 17 ثانیه تشخیص دهید کدام دانش آموز تقلب می کند؟

معمای جذاب؛ کدام مرد شوهر این خانم است؟ + پاسخ

تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان