جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

سیر و عسل برای کاهش وزن: این ترکیب را با معده خالی بخورید و وزن کم کنید

سیر و عسل برای کاهش وزن
خواندن 4 دقیقه
3
(1)

حتما می‌دانید که کاهش وزن اصلا آسان نیست، اما حتی عادات کوچک اما سالم نیز می تواند به کم کردن وزن بدن کمک کند. برخی از روش های غذایی وجود دارد که می تواند در کاهش وزن سریع تاثیر داشته باشد. با این حال، درمان خانگی کمتر شناخته شده دیگری نیز وجود دارد که به کاهش وزن کمک می کند، مثل خوردن سیر خام و عسل با معده خالی.

هرچند ممکن است ترکیب عسل و سیر چندان جالب به نظر نمی رسد، اما برای کاهش وزن و بهبود سلامت کلی بدن خیلی مفید است. اغلب اوقات مصرف سیر خام در آغاز روز و در وعده صبح برای بهبود هضم و سم زدایی بدن کمک می کند.

در واقع، سیر خام با آب یک درمان خانگی رایج برای رفع مشکلات زیادی مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا است. دلیل آن نیز مواد معدنی مفید و ترکیبات زیست فعال موجود در سیر است.

مصرف سیر با عسل علاوه بر کاهش وزن، فواید دیگری نیز دارد، مانند:

  • تقویت ایمنی بدن
  • درمان و مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا
  • تقویت سیستم گوارش
  • سم زدایی بدن

عسل و سیر برای کاهش وزن

اگر به دنبال سم زدایی بدن هستید، سیر و عسل یک موهبت برای شماست. زیرا این ترکیب غیر معمول می تواند به سم زدایی کامل بدن شما کمک کند. اما، بزرگترین مزیت آن برای کمک به کاهش وزن سالم، تحریک اشتها و تقویت هضم است.

همان طور که متخصصان سلامت اغلب می گویند، سیستم گوارش فعال و سالم، کلید کاهش وزن سریع است. همیشه به یاد داشته باشید که عسل و سیر همراهان ایده آل برای کاهش وزن شما هستند.

سیر خام خواص غذایی بهتری نسبت به سیر پخته دارد و آن را عاملی موثری برای کاهش وزن بهتر تبدیل می کند. به طور مشابه، مصرف عسل خام در اوایل صبح ممکن است به سوخت و ساز بهتر چربی کمک کند. عسل بدون چربی و بدون کلسترول است و همچنین به مهار گرسنگی کمک می کند. از طرفی منبع انرژی است و به شما کمک می کند تا در طول روز احساس خستگی نکنید.

نحوه مصرف سیر خام و عسل برای کاهش وزن

می توانید ترکیبی از عسل و سیر خام را تهیه کرده و آن را در یک شیشه برای مصرف روزانه نگهداری کنید. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری حبه سیر تمیز و تازه پوست کنده، مقداری عسل خام یا ارگانیک و یک بطری شیشه ای است.

حبه های سیر پوست کنده شده را در شیشه بریزید و عسل را روی آن ها بریزید، به مقداری که سیر ها کامل زیر عسل شود. درب شیشه را محکم ببندید و آن را تکان دهید تا عسل با سیر مخلوط شود.

بگذارید این ترکیب مدتی بماند تا مواد مغذی عسل به سیر و از سیر به عسل نفوذ کند و به خورد هم بروند. بعد از آن می توانید روزانه یک حبه سیر از بردارید. سپس آن را با قاشق یا چاقو له کنید و با معده خالی بخورید تا خیلی زود وزن خود را کم کنید.

مزایای سیر خام

اگرچه سیر پخته شده بیشتر استفاده می شود، اما سیر خام نیز فواید فوق العاده ای برای سلامتی دارد. سیر خام فاکتور سلامتی را در منیفولد بدن افزایش می دهد و مزایای شگفت انگیزی دارد که در سیر پخته نمی توان یافت. در این جا چند مزیت سیر خام آورده شده است:

  • تنظیم قند خون
  • از بین برنده باکتری های بدن
  • تقویت چربی سوزی
  • کاهش احساس گرسنگی و کلسترول
  • تسکین درد آرتروز
  • کاهش گاز روده

عوارض مصرف عسل و سیر خام

اگرچه سیر و عسل ترکیبی عالی برای کاهش وزن است، اما می تواند در برخی افراد منجر به عوارض جانبی خاصی نیز شود. دلیل آن نیز بروز حساسیت بعد از مصرف عسل و سیر در افراد است که می تواند عوارض شدیدی داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از امتحان این دارو برای کاهش وزن با پزشک خود مشورت کنید. برخی از عوارض جانب این ترکیب عبارتند از:

  • رقیق شدگی خون
  • سرگیجه
  • استفراغ
  • تعریق
  • ضعف
  • ضربان قلب نامنظم
  • جوش های پوستی

با این حال اگر قصد کاهش وزن دارید، با این ترکیب شفابخش شگفت انگیز شروع به کم کردن وزن اضافه کنید. اما فراموش نکنید که قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید!

بیشتر بخوانید:

کاهش وزن پس از زایمان امکان پذیر است؛ با این ۸ راهکار!

آیا قهوه و لیمو به کاهش وزن کمک می‌کند؟

۱۳ غذای سالم برای صبحانه که به کاهش وزن کمک می کند

۱۰ اشتباهی که روند کاهش وزن را کند می کند

از تاثیر دتاکس واترها برای کاهش وزن غافل نشوید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان