جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

هرچند فکر می کنید کاهش وزن پس از زایمان کار آسانی نیست اما در واقع از دست دادن وزن پس از بارداری می تواند خیلی هم راحت باشد. به خصوص وقتی از این هشت قانون پیروی کنید. در این مطلب نکات جالب و شگفت انگیزی را در مورد چگونگی کاهش وزن بدون باشگاه، مربی و بدون پرستار کودک و رژیم غذایی معرفی خواهیم کرد.

1. در کاهش وزن پس از زایمان ابتدا عاشق شکم خود باشید

هر روز صبح به شکم خود دست بزنید و از این که بچه سالمی به دنیا آورده اید شکرگذار باشید. همه چیز به این بستگی دارد که ابتدا برای خود ارزش قائل شوید. شکم زیبای خود را دوست داشته باشید زیرا 9 ماه خانه کودک شما بوده.

2. شجاع باشید

حالا اگر برای بزرگ کردن فرزند خود پرستار، سرآشپز یا خدمه و راننده گرفته اید، آن ها را کنار بگذارید. مطمئن شوید، شما آن قدر که فکر می کنید به آن ها نیاز ندارید. با نوزاد، همسر و خانه خود پیوند برقرار کنید. وقتی سعی کنید کارهای خودتان، خانه و همسر و کودکتان را انجام دهید، حتما شاهد کاهش وزن چشمگیری خواهید بود.

3. یک کالسکه بردارید و به خرید بروید

حالا که راننده و کمک دست ندارید، باید خودتان به خرید بروید یا تا مرکز درمانی با کودک خود پیاده بروید. همچنین می توانید به خانه دوست خود نیز پیاده بروید. پیاده روی به هر بهانه ای به مقاومت پاها و بدن تان کمک خواهد کرد. هر 30 دقیقه پیاده روی باعث سوزاندن 150 کالری می شود.

4. کارهای خانه را خودتان انجام دهید

اگر می خواهید لاغر شوید، خودتان کارهای خانه را انجام دهید. جارو برقی بکشید، گرد گیری کنید و هر کاری که فکر می کنید فعالیت فیزیکی شما را شدت می بخشد، انجام دهید.

5. کاهش وزن پس از زایمان با باشگاه بدنسازی کودک

هر چند زنان سعی می کنند بلافاصله بعد از زایمان سراغ ورزش بروند اما چندان موفق نیستند. زیرا جنب و جوش و شلوغ کاری های نوزاد خودش یک باشگاه برای تناسب اندام محسوب می شود.

  • وقتی با کالسکه خرید و کودک خود همراه می شوید در حال کاهش وزن هستید.
  • در آغوش گرفتن کودک و تکان دادن نوزاد برای خواباندن او، یکی از حرکات تمرینی باشگاه بدنسازی است.
  • همچنین می توانید با خواباندن کودک روی پای خود نیز ورزش کنید.
  • نوزادان عاشق یوگا هستند. حرکات نرم آن ها را مجذوب خود می کند. کودک خود را به با پارچه ای در آغوش خود ببندید و حرکات ساده یوگا را انجام دهید.

6. برای کاهش وزن پس از زایمان بخور، بخور و باز هم بخور

رژیم نگیرید اما ورزش را فراموش نکنید. شاید بخواهید یک برنامه کامل برای کاهش وزن داشته باشید. اما باید بگوییم که ورزشکاران رژیم نمی گیرند، بلکه خوب غذا می خورند و ورزش می کنند. از تنقلات سالم مصرف کنید تا از خوردن غذاهای ناسالم دور بمانید. به نوشیدن آب لیمو و آب پرتقال تازه ادامه دهید تا اشتهای خود را کنترل کنید. کالری مفیدی مانند پنیر، شیر، ماست، گوشت، سبزیجات، میوه ها مصرف کنید.

7. زمانی بخوابید که کودک شما می خوابد

در شش ماه اول کودک شما زیاد می خوابد، از مزایای این دوره استفاده کنید و همراه با او چرت بزنید. با این کار به سلول های خود استراحت خواهید داد.

8. سراغ سرگرمی های مختلف و مورد علاقه تان بروید

برای کاهش استرس، دور شدن از فکر و خیال و همچنین استراحت روح به سراغ هنر و موسیقی بروید. وقتی از لحاظ روحی و روانی حالتان خوب باشد، می توانید خیلی راحت وزن خود را کم کنید.

بیشتر بخوانید:

از لکه آبی تا تورم لثه، ۶ نشانه عجیب بارداری که به گوش تان نخورده است!

کارهای خطرناک در بارداری؛ ۱۰ اشتباه که می‌تواند سلامت جنین را به خطر بیندازد!

نشانه های بارداری؛ ۲۲ روش تشخیص بارداری بدون انجام آزمایش

تغییر مغز زنان بعد از زایمان: ۳ تغییری که زنان بعد از مادر شدن تجربه می کنند

علل تپش قلب در بارداری؛ آیا تپش قلب در دوران بارداری مضر است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان