جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا و یکی از شناخته شده‌ترین شهرهای جهان است به طوری که حتی در برخی موارد به اشتباه به عنوان پایتخت کانادا در نظر گرفته می‌شود. این شهر همواره میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان بوده و به همین دلیل باید امکانات اقامتی مناسب و متنوعی را برای آن‌ها فراهم کند. همین مسئله باعث شده تا برای رزرو هتل در تورنتو دست شما در انتخاب باز باشد. در این مطلب قصد داریم ابتدا کمی درباره تورنتو و جاذبه ‌های گردشگری آن توضیح خواهیم داد و بعد از آن درباره چگونگی رزرو هتل در تورنتو صحبت خواهیم کرد.

معرفی شهر تورنتو

تورنتو بزرگترین شهر کاناداست که امکانات و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و یکی از اصلی‌ترین مقاصد برای کسانی محسوب می‌شود که از کشورهای مختلف جهان قصد مهاجرت به کانادا را دارند. بهترین زمانی که می‌‍‌توانید برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید، فصل تابستان است. البته در این فصل به دلیل مراجعه گردشگر بیشتر به این شهر در بازدید از جاهای دیدنی تورنتو کمی با شلوغی مواجه شوید و یا در پیدا کردن مکانی برای اقامت، انتخاب‌های شما محدود شود.

اگر بخواهید به این مشکل برخورد نکنید و با خیال راحت و بدون شلوغی از این شهر و جاذبه‌های آن دیدن کنید، باید در فصل‌های بهار و پاییز به تورنتو بروید. در این فصول دمای هوا خوب است و به دلیل تعداد گردشگر کمتر، هم هتل ها جای خالی بیشتری دارند و انتخاب متنوع‌تری دارید و هم راحت‌تر می‌توانید برای بازدید از دیدنی‌های این شهر برنامه ریزی و اقدام کنید.

بهترین جاذبه های تورنتو که نباید از دست بدهید

برج سی ان: این برج مخابراتی که نماد شهر است، در سال 1973 ساخته شده و علاوه بر استفاده مخابراتی، جنبه گردشگری نیز دارد. از جمله این دیدنی‌ها می‌توان به طبقه‌ای برای بازدید از شهر، طبقه‌ای با کف شیشه‌ای، آسانسور سریع و گذرگاه باریک اشاره کرد.

آکواریوم ریپلی کانادا: این آکواریوم نیز در نزدیکی برج سی ان قرار دارد و یکی از جذاب‌ ترین دیدنی ‌های این شهر است. در این آکواریوم این امکان را دارید که با دنیای زیر آب آشنا شوید و پیشنهاد می‌کنیم اول از همه به سراغ تونل جذاب آن بروید.

آبشار نیاگارا: این آبشار که در مرز بین دو کشور کانادا و آمریکا قرار دارد یکی از معروفترین جاذبه‌ های گردشگری در کل دنیا به شمار می‌آید. برای بازدید از این آبشار هم می‌توانید از تورهای یک روزه استفاده کنید و هم می‌توانید خودتان به صورت شخصی برنامه ریزی کنید.

موزه سلطنتی اونتاریو: اولین نکته‌ای که در بازدید از این موزه نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، معماری بسیار زیبای آن محسوب می‌شود. در درجه بعدی این موضوع که موزه سلطنتی اونتاریو یکی از برترین موزه‌ های جهان است، باعث ترغیب شما به بازدید از آن می‌شود.

شهربازی واندرلند: این پارک موضوعی جذاب، در فاصله 25 کیلومتری از شهر تورنتو قرار دارد. واندرلند کانادا اولین و بزرگترین پارک موضوعی در این کشور به شمار می‌آید و برای سال‌های سال جزو پربازدیدترین مجموعه‌ های تفریحی شمال آمریکا بوده است. در واندرلند دو بخش پارک آبی و شهربازی وجود دارد که انواع تفریحات و سرسره‌های آبی، بازی‌های خانوادگی و بازی‌های مخصوص کودکان را در خود جای داده است. از دیگر جاذبه ‌هایی که در این شهر می‌توانید برای بازدید از آن‌ها اقدام کنید، می‌توان به کاسا لوما، منطقه دیسترلی و بازار سنت لارنس اشاره کرد.

حمل و نقل در تورنتو

برای رفت و آمد در تورنتو گزینه‌‌های متنوعی در برابر شما قرار دارد و با توجه به مسافت و جایی که می‌خواهید بروید می‌توانید از یکی یا چند مورد از آن‌ها به صورت همزمان استفاده کنید. در شهر تورنتو امکان استفاده از مترو، اتوبوس، تراموا، قایق، تاکسی‌های عمومی و تاکسی ‌های اینترنتی را دارید.

هتل های تورنتو

در تورنتو به دلیل مراجعه و حضور گردشگران از هر ملیتی و با نیازها و سلایق متفاوت، تنوع هتل‌ های بسیار زیادی وجود دارد تا رضایت حداکثری این مسافران تامین شود. به همین دلیل از هتل های مجلل پنج ستاره تا هتل های اقتصادی‌ و با تعداد ستاره کمتر را می‌توانید در این شهر بیابید و ما هم در اینجا به معرفی برخی از آن‎ها خواهیم پرداخت.

از جمله هتل های 5 ستاره‌ای که در این شهر از شهرت بیشتری برخوردارند و می‌توانید با خیال راحت به سراغ آن‌ها بروید، می‌توان به هتل ریتز کارلتون تورنتو، هتل تامپسون دانتون تورنتو و هتل شانگری لا تورنتو اشاره کرد. اگر بخواهید هزینه‌های اقامت را کمی کاهش دهید به طوری که امکانات اقامتی شما تغییر چندانی نکند باید به سراغ هتل های 4 ستاره بروید که از میان آن‌ها می‌توان به هتل گرند تورنتو، هتل شرایتون دانتون تورنتو، هتل دلتا دانتون تورنتو و هتل حیات رجنسی تورنتو اشاره کرد. برای اقامتی مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر نیز این امکان را دارید که یکی از هتل های 3 ستاره تورنتو مانند هتل هیلتون گاردن این تورنتو را رزرو کنید.

رزرو هتل در تورنتو

برای رزرو هتل در تورنتو می‌توانید به معتبرترین سایت رزرو هتل های خارجی یعنی فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت این امکان را دارید که علاوه بر اطلاع از آخرین و به روزترین قیمت اتاق‌ها، آن‌ها را با هم مقایسه کرده و با توجه به نیازهایی که دارید، بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. با این کار هم تمامی گزینه‌های موجود را مورد بررسی قرار دادید و هم بهترین قیمتی را که می‌توانستید، برای رزرو هتل پرداخت کرده‌اید. فلای تودی، بلیط هواپیما تورنتو و فهرستی از متنوع ترین هتل های تورنتو را در اختیارتان قرار می‌دهد. از لوکس گرفته تا اقتصادی و حتی هاستل های تورنتو را می‌توانید در این سایت رزرو کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان